MS Windows
briani 27239
Win xp home genstarter
Fra : Torben

Dato : 03-12-06 22:51

Hej

Har følgende system:

Windows XP home
MB: ASUS P4c800
Cpu: Intel: P4 2,4
Grafikkort: Winfast a6600 GT 128 mb
USB mus og tastatur
4 x 500 mb pc3200 ddr Kingston Hyper-X ram
160 gb HD'er

- er ikke OC.

Jeg har fået en mystisk fejl:

Når jeg tænder computeren, kommer jeg til at jeg kan vælge fejlsikret
tistand, normal osv.

Vælger jeg:

Fejlsikret tilstand --->ingen problemer

Fejlsikret tilstand med netværk ----> kører i 10-15sek, og genstarter.

Normal Kører Win xp home i 10-15 sek, og genstarter, eller genstarter og går
i sort

Har prøvet at sætte andet grafikkort i ( Geforce 2 kort) Sker lidt
forskelligt. Nogen gangen virker computeren, og andre gange ikke.

Kan det være batteriet Evt. ? Alt i bios sat til default % 1,44 disk

hjælp!

/Torben

Fra : jda

Dato : 04-12-06 02:51

Sun, 3 Dec 2006 22:50:56 +0100 hamrede Torben i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> forskelligt. Nogen gangen virker computeren, og andre gange ikke.
>
> Kan det være batteriet Evt. ? Alt i bios sat til default % 1,44 disk

Når du er i fejlsikret tilstand:
Vælg denne Computer -> Egenskaber -> Avanceret -> Under 'Start og
genoprettelse' vælg Indstillinger -> Fjern krydset ved 'Genstart
automatisk'

Så får du en fejlmeddelelse eller en BSOD hvor du kan få en fejlkode. Post
den her så er der større chance for at der er nogen der kan give dig et
godt svar
--
Jakob
Sv: Fordi det forstyrrer den måde mennesker normalt læser tekst

Fra : Brug IE 7

Dato : 04-12-06 22:14

"Torben" <FJERNDETTEtorben@KA-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fejlsikret tilstand med netværk ----> kører i 10-15sek, og genstarter.
>
> Normal Kører Win xp home i 10-15 sek, og genstarter, eller genstarter og

Prøv at slå netkortet fra i BIOS eller hive det ud hvis det er et løst.

Mogens

Fra : M.N.

Dato : 04-12-06 22:29

Fra : jama

Dato : 05-12-06 14:14

> [...]
> forskelligt. Nogen gangen virker computeren, og andre gange ikke.
>
> Kan det være batteriet Evt. ? Alt i bios sat til default % 1,44 disk

Gå i Kontrolpanel / system / avanceret / indstilling start og
genoprettelse, åbn og fjern hakket i genstart.
Mvh.Jama