Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rawshooter til D400?
Fra : Nicolai

Dato : 03-12-06 19:42

Jeg står med følelsen af at have prøvet en del raw-convertere, herunder også
den ventede efterfølger til rawshooter, Lightroom Beta 4.1

Desværre kan jeg slet slet ikke komme se lyset i lightroom, hvorfor jeg
håber nogen kender til en patch (Gerne uofficiel) til rawshooter til Canon
400d?

Hvis ikke, hvad bruger i så? Forslag modtages med kyshånd.

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Jakob

Dato : 03-12-06 21:48

In article <45731a93$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, no@no.com
says...

> Hvis ikke, hvad bruger i så? Forslag modtages med kyshånd.

Prøv lige at kig her

http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1031&message=20732276

lidt interesant ikke. Aner ikke om det giver optimale resultater men det
er da bestemt værd at prøve.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Nicolai

Dato : 03-12-06 22:29

> Prøv lige at kig her
>
> http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1031&message=20732276
>
> lidt interesant ikke. Aner ikke om det giver optimale resultater men det
> er da bestemt værd at prøve.

Det holder MAX!!!

Årets post - jeg jubler!!!

Bor du i Odense kan du komme forbi og hente en kasse øl! :)

Fra : Jakob

Dato : 04-12-06 00:20

In article <4573419d$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, no@no.com
says...

> Det holder MAX!!!
>
> Årets post - jeg jubler!!!
>
> Bor du i Odense kan du komme forbi og hente en kasse øl! :)

ha ha ha nu skal du passe på for jeg bor sgu i odense ;0)

Men jeg er da glad for at kunne hjælpe, bruger også rawshooter til det
meste det kan sgu køre på min gamle pentium 3 mobile med xp og 256 mb
ram. Ikke godt men brugbart og det er imponerende.

Men ser det ud til at det funger helt som det plejer ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Nicolai

Dato : 04-12-06 09:01

> ha ha ha nu skal du passe på for jeg bor sgu i odense ;0)

Du er velkommen ;) - så kunne vi også kigge lidt fotoudstyr ;)