Vedr. Fifa 07, og backup?
Fra : Vega

Dato : 03-12-06 19:31

Hej.

Jeg har købt Fifa 07, men kan nu se at DVD skiven er revnet 2 steder inde
ved midterhullet. :(
Er det muligt og tage en backup eller, hvad kan jeg gøre, er bange for at
revnen bliver så står at skiven ikke kan læses.

Mvh. Vega.

Fra : Dopedog

Dato : 04-12-06 13:13

> [...]
> Er det muligt og tage en backup eller, hvad kan jeg gøre, er bange for at
> revnen bliver så står at skiven ikke kan læses.

Du går ned i den butik du har købt den i og får den byttet

Fra : Kim2000

Dato : 04-12-06 18:18

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det muligt og tage en backup eller, hvad kan jeg gøre, er bange for at
> revnen bliver så står at skiven ikke kan læses.

Tag en kopi med alkohol 120% (tror jeg det hedder) eller nero og anydvd. Du
kan spille med din kopi siddende i, men du kan ikke installere spillet, men
gå da ned at få den byttet (hvis det ikke er fordi du har mishandlet den).
mvh
Kim

Fra : Vega

Dato : 04-12-06 19:43

> [...]
> men gå da ned at få den byttet (hvis det ikke er fordi du har mishandlet

Det har jeg bestemt ikke, tror det er den skod holder i kassetten der gør
det, den er meget svær og få ud. Jeg har købt den over nettet. Revnerne har
ikke været der fra start, men er kommet ved at tage den ud og sætte den i,
tror jeg. :(

Mvh. Vega.