Islamisme er fascisme
Fra : @

Dato : 03-12-06 15:43

http://www.respublica.dk/2004_artikler/toerklaedet_som_flag.htm

husk det næste gang du passerer en koranfacistisk kælling på gaden

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 04-12-06 21:49

@ skrev:
> http://www.respublica.dk/2004_artikler/toerklaedet_som_flag.htm
Linket virker ikke.

> husk det næste gang du passerer en koranfacistisk kælling på gaden

Hvordan kan kan man se på en kvinde man møder
om hun er "koran facist"?
Og hvad skal man gøre om man møder en sådan?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 05-12-06 15:55

On Mon, 04 Dec 2006 21:49:22 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Linket virker ikke.

>Hvordan kan kan man se på en kvinde man møder
>om hun er "koran facist"?

påklædningen - chaddor eller burka

>Og hvad skal man gøre om man møder en sådan?

der er mange måder at vie mishag på

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Bertel Brander

Dato : 05-12-06 22:36

@ skrev:

> påklædningen - chaddor eller burka

Jeg har svært ved at se hvordan man bliver
fascist af at gå i burka.

Er folk der går med kors så bibel fascister?

Skal jeg også vise mit mishag mod folk
der går med hvide bomuldssokker i sandaler,
kasketten omvendt på, eller med røde slips?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 05-12-06 22:48

On Tue, 05 Dec 2006 22:36:03 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Jeg har svært ved at se hvordan man bliver
>fascist af at gå i burka.

sikkert,

men det er udelukkende et spørgsmål om vilje

>Er folk der går med kors så bibel fascister?

nej

>Skal jeg også vise mit mishag mod folk
>der går med hvide bomuldssokker i sandaler,
>kasketten omvendt på, eller med røde slips?

hvornår har du hørt om større grupperinger af folk i sandaler som
prædikede udryddelse af alle andre?

dine ynkelige forsøg på at konstruere analogier mellem på den ene side
verdens største forbryderbande-muhamedanerne og andre dur simpelthen
ikke

ingen andre grupper forsøger med samme voldelige midler at overtage
verdensherredømmet i en eller anden fantasiguds navn

Fra : Bertel Brander

Dato : 05-12-06 23:19

@ skrev:

> sikkert,
>
> men det er udelukkende et spørgsmål om vilje

Ja, og det faktum at folks politiske holdning
ikke er bestemt af deres påklædning.
Men du har jo her chancen for at forklare
denne sammenhæng for den undrende skare.

> nej

Hvorfor ikke?

> hvornår har du hørt om større grupperinger af folk i sandaler som
> prædikede udryddelse af alle andre?

Jeg har ikke hørt nogen person iklædt burka prædike
at andre folkeslag skal udryddes.

> ingen andre grupper forsøger med samme voldelige midler at overtage
> verdensherredømmet i en eller anden fantasiguds navn

Jeg går ud fra at "grupper" i denne sammenhæng er mennesker
der har valgt at bære tørklæde eller burka?

Jeg er ret sikker på at der er en del der vil mene
at kristne igennem tiderne har forsøgt det samme.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 06-12-06 16:27

On Tue, 05 Dec 2006 23:19:26 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Ja, og det faktum at folks politiske holdning
>ikke er bestemt af deres påklædning.
>Men du har jo her chancen for at forklare
>denne sammenhæng for den undrende skare.

>Hvorfor ikke?

fordi du får mere end svært ved at finde nogen større gruppe
mennesker, for slet ikke at tale om en stats lovgivning der kører 100%
efter lovene i GT

>Jeg har ikke hørt nogen person iklædt burka prædike
>at andre folkeslag skal udryddes.

måske ikke, men dem der tvinger kvinderne til at gå med chaddor eller
burka gør

>Jeg går ud fra at "grupper" i denne sammenhæng er mennesker
>der har valgt at bære tørklæde eller burka?
>
>Jeg er ret sikker på at der er en del der vil mene
>at kristne igennem tiderne har forsøgt det samme.

og hvad har fortidens fejl med noget at gøre,
de kristne som for størstedelens vedkommende mest blot er kristne af
navn forsøger jo ikke at indføre et verdensomspændende bibelvælde

Fra : Bertel Brander

Dato : 06-12-06 20:27

@ skrev:

> måske ikke, men dem der tvinger kvinderne til at gå med chaddor eller
> burka gør

Burde det så ikke være dem der tvinger kvinderne til at
gå med burka der skulle være målet for din spot?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 06-12-06 20:32

On Wed, 06 Dec 2006 20:26:32 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Burde det så ikke være dem der tvinger kvinderne til at
>gå med burka der skulle være målet for din spot?

det kan jeg forsikre dig for at DE også er

Fra : Bertel Brander

Dato : 06-12-06 20:45

@ skrev:

> det kan jeg forsikre dig for at DE også er

Jeg har stadig ikke forstået hvordan man kan
blive til en facist af at gå med tørklæde.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 07-12-06 17:37

On Wed, 06 Dec 2006 20:45:27 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Jeg har stadig ikke forstået hvordan man kan
>blive til en facist af at gå med tørklæde.

det er da ellers dig selv der bringer den konstellation på banen

Fra : Bertel Brander

Dato : 07-12-06 19:47

@ skrev:

> det er da ellers dig selv der bringer den konstellation på banen

Du kan/ønsker ikke at besvare spørgsmålet.

Konklusionen må blive at man ikke nødvendigvis er
facist fordi man går med tørklæde/burka/chaddor.

Og at det er tåbeligt at vise mishag mod kvinder man
passerer på gaden, blot fordi de er iklædt ovenstående.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 07-12-06 19:56

On Thu, 07 Dec 2006 19:46:56 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Du kan/ønsker ikke at besvare spørgsmålet.

nej, da du bringer noget vås på banen ønsker jeg ikke at svare på
dette

>Konklusionen må blive at man ikke nødvendigvis er
>facist fordi man går med tørklæde/burka/chaddor.

nåda lige før villde du vide hvorfor man _blev_ koranfacist af at gå
med chaddor eller burka

kan du snart bestemme dig til enten bliver eller er

det kunne jo også være at ovennævnte kvinder allerede er
koranfacister, og på grund af dette vælger at gå med de reklameklude

>Og at det er tåbeligt at vise mishag mod kvinder man
>passerer på gaden, blot fordi de er iklædt ovenstående.

muligvis, men prøv den tanke at du mødte en eller flere personer
iklædt tro kopier af SS-uniformer i din daglige færden, og du vidste
at de ikke blot var på vej til karneval eller kostumeprøve men gik i
disse uniformer fordi de tilbad den rette guddom nazismen

sådan har jeg det hver gang jeg møder en af koranfacisternes
møgkællinger

Fra : Bertel Brander

Dato : 07-12-06 20:19

@ skrev:

> nej, da du bringer noget vås på banen ønsker jeg ikke at svare på
> dette

Du har stadig ikke ønsket at sandsynliggøre at
folks påklædning har nogen form for relation
til om hvorvidt de er fascister eller ikke.

> [...]
> at de ikke blot var på vej til karneval eller kostumeprøve men gik i
> disse uniformer fordi de tilbad den rette guddom nazismen

Folks påklædning er op til hin enkelte, jeg kunne ikke
drømme om at dømme nogen ud fra deres påklædning alene.

> sådan har jeg det hver gang jeg møder en af koranfacisternes
> møgkællinger

Jeg har flere gange forsøgt at spørge hvordan du
kan se på en kvinde om hun er koranfascist, det
spørgsmål ønsker du tilsyneladende ikke at besvare,
eller også kan det ikke besvares.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 07-12-06 20:45

On Thu, 07 Dec 2006 20:18:45 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>kan se på en kvinde om hun er koranfascist, det
>spørgsmål ønsker du tilsyneladende ikke at besvare,

tor du selv på at disse kvinder er ansat i et reklamefirma?

nej vel,

altså reklamerer de enten af egen fri vilje eller af frygt for
mand/familie

Fra : Bertel Brander

Dato : 07-12-06 20:54

@ skrev:

> tor du selv på at disse kvinder er ansat i et reklamefirma?
>
> nej vel,
>
> altså reklamerer de enten af egen fri vilje eller af frygt for
> mand/familie

Er man fascist hvis man via sin påklædning "reklamerer"
med/for sin religion?

Eller skal man hånes blot for at reklamere for sin religion?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 07-12-06 21:03

On Thu, 07 Dec 2006 20:54:21 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Er man fascist hvis man via sin påklædning "reklamerer"
>med/for sin religion?

hvornår er koranfacismen(muhamedanismen) blevet en religion

>Eller skal man hånes blot for at reklamere for sin religion?

det bliver man hvis man på Nørrebro i København reklamerer med at man
er jøde, ikke blot hånet, der er en endog stor risiko for at blive
overfaldet,

nu kan du jo prøve at gætte hvem det er der kan på Nørrebro kan finde
på at forfølge jøder

Fra : Bertel Brander

Dato : 07-12-06 21:49

@ skrev:

> hvornår er koranfacismen(muhamedanismen) blevet en religion

Du snakker stadig udenom, for at undgå at besvare spørgsmålet.

> [...]
> overfaldet,
>
> nu kan du jo prøve at gætte hvem det er der kan på Nørrebro kan finde

Så da der, efter dit udsagn, er nogen der håner jøder,
skal vi andre håne muslimer?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 07-12-06 21:58

On Thu, 07 Dec 2006 21:48:35 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Du snakker stadig udenom, for at undgå at besvare spørgsmålet.

koranfacismen er ikke en religion

>Så da der, efter dit udsagn, er nogen der håner jøder,
>skal vi andre håne muslimer?

hvem snakker nu udenom

tør du slet ikke gætte på hvem der står for jødeforfølgelse på
Nørrebro?

Fra : Bertel Brander

Dato : 07-12-06 22:13

@ skrev:

> koranfacismen er ikke en religion

Spørgsmålet som du stadig ikke kan/vil bevare er
stadig hvordan kan du se på en kvinde at hun er
facist, blot ud fra hendes klædedragt.

> hvem snakker nu udenom
>
> tør du slet ikke gætte på hvem der står for jødeforfølgelse på
> Nørrebro?

Det er vel en uskøn blanding af af muslimer og nazister.

Og igen undlod du at besvare mit spørgsmål.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 07-12-06 22:22

On Thu, 07 Dec 2006 22:13:11 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Spørgsmålet som du stadig ikke kan/vil bevare er
>stadig hvordan kan du se på en kvinde at hun er
>facist, blot ud fra hendes klædedragt.

fordi chaddor eller burka er beklædning for kvindelige koranfacister

>Det er vel en uskøn blanding af af muslimer og nazister.

blanding muhamedanere og nazister er vel det samme

>Og igen undlod du at besvare mit spørgsmål.

skal og skal,

jeg mener man BØR håne muhamedanere
bl.a. for deres racisme og kvindeundertrykkelse

Fra : Bertel Brander

Dato : 07-12-06 22:33

@ skrev:

> fordi chaddor eller burka er beklædning for kvindelige koranfacister

Jeg opgiver. Du kan ikke svare på spørgsmålet og snakker
derfor uden om.
Jeg gentager konklusionen fra tidligere på aften, da du
ikke har kunne/ville komme med modargumenter:

Fra : @

Dato : 08-12-06 18:37

On Thu, 07 Dec 2006 22:32:32 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
>Jeg opgiver. Du kan ikke svare på spørgsmålet og snakker
>derfor uden om.

kan du ikke læse, eller vil du ikke forstå mit svar?^

Fra : Bertel Brander

Dato : 08-12-06 20:44

@ skrev:

> kan du ikke læse, eller vil du ikke forstå mit svar?^
>
> fordi chaddor eller burka er beklædning for kvindelige koranfacister

Det er jo ikke et svar.

Det svarer jo til at jeg kommer og spørger om hvorfor din
bil er blå og du svarer at det er den fordi den er malet
blå.

(Jeg forventer at du med dit vanlige ønske om at undgå at besvare
spørgsmål, vil svare at din bil ikke er blå og at kommentaren
derfor ikke er gyldig.)

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 08-12-06 21:09

On Fri, 08 Dec 2006 20:43:52 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Det er jo ikke et svar.

jo og det ER svaret, om du kan lide sandheden eller ej kommer ikke mig
ved

chaddor og burkaklædte koranfacister forsvinder ikke blot fordi DU
vælger at stikke hovedet i sandet

Fra : Bertel Brander

Dato : 08-12-06 21:21

@ skrev:

> jo og det ER svaret, om du kan lide sandheden eller ej kommer ikke mig
> ved

Du kan ikke svare, derfor vrøvler du videre.
Og da det ikke er et svar, har det intet med "sandheden" at gøre.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 08-12-06 21:45

On Fri, 08 Dec 2006 21:20:52 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Du kan ikke svare,

der ER svaret

at DU ønkser at fortsætte med at våse må du så selv om

og at DU ikke kan lide sandheden ændrer heller ikke ved denne

og at du ikke tåler kritik at dine koranfacistiske venner er DIT
problem

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-12-06 00:00

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> skal og skal,
>
> jeg mener man BØR håne muhamedanere
> bl.a. for deres racisme og kvindeundertrykkelse

kort simpelt spørgsmål:

Vil du kalde dig selv racsist ?

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : @

Dato : 08-12-06 18:43

On Thu, 7 Dec 2006 23:59:59 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>kort simpelt spørgsmål:
>
>Vil du kalde dig selv racsist ?

nej, og det behøver jeg heller ikke være,

da der allerede findes ca. 1,3 MIA racistiske muhamedanere på kloden,

mener du ikke det er rigeligt?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-12-06 21:07

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> nej, og det behøver jeg heller ikke være,
>
> da der allerede findes ca. 1,3 MIA racistiske muhamedanere på kloden,
>
> mener du ikke det er rigeligt?

Jeg prøver bare at forstå hvordan du kan tordne imod et folkeslag og
kalde dem racsister, når du selv udviser de samme symptomer ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : @

Dato : 08-12-06 21:12

On Fri, 8 Dec 2006 21:06:57 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Jeg prøver bare at forstå hvordan du kan tordne imod et folkeslag og
>kalde dem racsister,

folkeslag???

læs koranen

så kan du ved selvsyn finde ud af at det faktisk er påbudt
muhamedanere at være racister

> når du selv udviser de samme symptomer ...

sandheden er ikke racistisk, det er blot sandheden,

at lande med muhamedansk flertal omdannes til møddinger er ikke min
fejl, det er udelukkende muhamedanernes egen fejl

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-12-06 21:36

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> folkeslag???
>
> læs koranen
>
> så kan du ved selvsyn finde ud af at det faktisk er påbudt
> muhamedanere at være racister

Det står sådan set også i biblen ... og alting kan fortolkes fra nu af
og til der er to onsdage i en uge ..

> sandheden er ikke racistisk, det er blot sandheden,
>
> at lande med muhamedansk flertal omdannes til møddinger er ikke min
> fejl, det er udelukkende muhamedanernes egen fejl

Jeg prøver bare at forstå hvor alt det had kommer fra ... der findes
moderate muslimer og extremistiske muslimer, ligesom der findes ditto
jøder, kristne etc....

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : @

Dato : 08-12-06 21:54

On Fri, 8 Dec 2006 21:35:45 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Det står sådan set også i biblen

at muhamedanere skal være racister?? )))

gør noget der står i bibelen muhamedanere mindre racistiske?

>.. og alting kan fortolkes fra nu af
>og til der er to onsdage i en uge ..

prøv du at fortælle en muhamedaner at man blot kan fortolke koranen

>Jeg prøver bare at forstå hvor alt det had kommer fra

fra koranen, der er side op og side ned med den ene verdestyggelighed
efter den anden, både om hvor meget bedre mennesker muhamedanere er,
og at andre folk er at sammenligne med svin og aber,

foruden anvisninger på hvordan en rettroende muhamedaner bør
behandle(mishandle) ikkke-muahmedanere

>... der findes
>moderate muslimer og extremistiske muslimer,

moderate muhamedanere??

prøv at spørge en hvilken som helst herboende muhamedaner om hvad der
for vedkommende er vigtigst koranens ord eller dansk lov

og spørg mens andre muhamedanere hører på

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-12-06 22:02

> moderate muhamedanere??

jeg tror du skal slå op hvad forskellen på en Muslim og en Islamist er

> prøv at spørge en hvilken som helst herboende muhamedaner om hvad der
> for vedkommende er vigtigst koranens ord eller dansk lov
>
> og spørg mens andre muhamedanere hører på

De rabiate vil nok råbe op om sharia lov ... Det store flertal vil nok
skuffe din blodtørst ...

/thomas
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : @

Dato : 08-12-06 22:24

On Fri, 8 Dec 2006 22:02:16 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>jeg tror du skal slå op hvad forskellen på en Muslim og en Islamist er

eller du kan få øjnene op for hvad der sker i samfundet

selv 2. og 3. generations indvandrede muhamedanere er endnu ikke en
del af det danske samfund - fordi de ikke vil være det - samme billede
tegner sig også i resten af Europa USA Canada og Australien

USA canada og Australien har ellers i mange år været lande med stor
indvandring - uden nævneværdige problemer af den grund - men så kommer
der en tilstrømning af muhamedanere - og straks ser man problemer
overalt

>De rabiate vil nok råbe op om sharia lov ... Det store flertal vil nok
>skuffe din blodtørst ...

hvis du har muligheden for at hente indlæg længere tilbage i denne
gruppe er der indlæg der handler om netop hvor stor en del af
herboende muhamedanere der mener at deres koran bør stå over f.eks.
grundloven

det er en ret stor del

SVJH 57%

Fra : gb

Dato : 08-12-06 22:15

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in

> Jeg prøver bare at forstå hvordan du kan tordne imod et folkeslag
> og kalde dem racsister, når du selv udviser de samme symptomer ...

Du kalder ummah'en for "et folkeslag", selv om den er sammensat af alle
racer (også danskere som Reino "abdul wahid" Pedersen)? Sæt dig
venligst ind i begreberne. Vi andre har brugt ti-femten år på det.

--
GB

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-12-06 22:22

gb <nospam@no.invalid> wrote:

> [...]
> racer (også danskere som Reino "abdul wahid" Pedersen)? Sæt dig
> venligst ind i begreberne. Vi andre har brugt ti-femten år på det.

jaja, fair nok .. jeg ledte også efter et bedre ord ... men det var sent

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : gb

Dato : 08-12-06 22:44

> jaja, fair nok .. jeg ledte også efter et bedre ord ... men det
> var sent ..

Islam er en ideologi, ikke en race. Nazisme, kommunisme og fascisme er
lignende ideologier. Forskellen er, at islam som ideologi bakkes op af
over en milliard analfabeter.

--
GB

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-12-06 23:32

gb <nospam@no.invalid> wrote:

> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in

> Islam er en ideologi, ikke en race. Nazisme, kommunisme og fascisme er
> lignende ideologier.

i know ..

> Forskellen er, at islam som ideologi bakkes op af
> over en milliard analfabeter.

igen ... noget af en overdrivelse ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : gb

Dato : 09-12-06 01:15

> igen ... noget af en overdrivelse ...

Der er over 1.2 mia islam-troende i verden. De fleste bor i
underudviklede lande. Desuden formerer de sig som kaniner. Hvor ser
du overdrivelsen?

--
GB

Fra : Jim

Dato : 06-12-06 00:15

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> nej

> hvornår har du hørt om større grupperinger af folk i sandaler som

Åhhh, jeg kan nu godt finde et par millioner eller 10, der går i sandaler,
puler kameler og læser højt af koranen...
Kom ikke her.. ;0)
Men de hvide strømper og de røde slips lader de ligge derhjemme... ;0)

> [...]
>
> ingen andre grupper forsøger med samme voldelige midler at overtage
> verdensherredømmet i en eller anden fantasiguds navn

Nemmerlig.