SE k800I
Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 03-12-06 12:08

Hej alle !
har lige købt en SE K88I, og allerede nu er der et spørgsmål. Oppe i
venstre hjørnepå displayet er der en rød ting, ligner lidt en pil, der
er knækket - hvad betyder den ? Samtidig synes jeg, at manualen er
lidt tynd - findes der på nettet en mere udførlig manual ?
Mogens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-12-06 12:16

<mogens.amd64@gmail.com> wrote in message
> [...]
> er knækket - hvad betyder den ? Samtidig synes jeg, at manualen er
> lidt tynd - findes der på nettet en mere udførlig manual ?

Det betyder du har haft et ubesvaret opkald..

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 03-12-06 12:30

On Sun, 3 Dec 2006 12:16:08 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Det betyder du har haft et ubesvaret opkald..
Takker for hurtigt svar - du ved vel ikke tilfældigvis , hvordan man
låser tastaturet ? og låser op igen ?
Mogens

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-12-06 12:33

mogens.amd64@gmail.com explained :
> Takker for hurtigt svar - du ved vel ikke tilfældigvis , hvordan man
> låser tastaturet ? og låser op igen ?

Det er sandsynligvis som på alle andre Sony Ericsson - tryk på stjernen
og derefter på højre menutast ("lås taster"). For oplåsning gøres det
samme.

"Careful, Chief. Dig up the past, all you get is dirty."
- Gideon, The Minority Report

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 03-12-06 12:45

>Det er sandsynligvis som på alle andre Sony Ericsson - tryk på stjernen
>og derefter på højre menutast ("lås taster"). For oplåsning gøres det
>samme.

Tak - det vil jeg prøve - det er min første SE - har haft Siemens i
mange år.
Mogens

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-12-06 12:52

mogens.amd64@gmail.com wrote on 03-12-2006 :

> Tak - det vil jeg prøve - det er min første SE - har haft Siemens i
> mange år.

Så går det da den rigtige vej ;)

Vil iøvrigt give dig fuldstændig ret i at manualen til nye SE telefoner
er noget tynd.

"Statistik: Den eneste videnskab, der gør det muligt for forskellige
eksperter at bruge de samme tal til at nå forskellige konklusioner." -
Evan Esar (1899-1995), amerikansk humorist

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 03-12-06 16:59

>Så går det da den rigtige vej ;)

--------------
Hæ-hæ jo det gør det nok. Det virker som en supermobil, når jeg bare
lige kan få vænnet Siemens-vanerne af mig
Men indtil nu er jeg meget tilfreds med min nye SE K800I
Mogens

Fra : Gitte

Dato : 03-12-06 17:26

Hejsa gruppe.... Min datter har fået stjålet sin SE K800I... Nogle der ved
om den kan spores når den bliver tændt? De første timer ringede den når man
ringede op til den, men nu går den bare på svarer. Og når der er kode på,
BURDE den vel ikke kunne tændes??

Mvh. Gitte.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-12-06 17:42

Gitte formulated on søndag :
> [...]
> ringede op til den, men nu går den bare på svarer. Og når der er kode på,

Har i meldt den stjålet til både politi og telefonselskab ? I så fald
burde den kunne spores indenfor DK, i udlandet er det mere tvivlsomt
alt efter hvilket land den kommer til. Men forvent ikke at der gøres
andet end en IMEI blokering (som kun er delvis effektiv) og en notering
i registeret over stjålne ting.

Hvis man skifter simkort skifter man også koden med mindre i har
aktiveret spærring til simkort.

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard