Butikskøb af SE-mobil i Århus?
Fra : Steen Suder

Dato : 02-12-06 21:50

Hvor i Århus kan man købe en SE-mobil i en butik (med lave/rimelige priser)?
Jeg kender Sonofons butik på Skanderborgvej og Telias butik ved Domkirken.

Jeg plejer at handle online, så jeg er lidt på glatis, nu da jeg desværre
har brug for at handle i en fysisk butik

--
Steen Suder

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-12-06 00:13

Steen Suder skrev den 02-12-2006 21:50:
> [...]
>
> Jeg plejer at handle online, så jeg er lidt på glatis, nu da jeg desværre
> har brug for at handle i en fysisk butik

Merlin, Telekæden. og Telia har to butikker i Århus.

Mon ikke, at du også kan finde en TDC-butik somewhere?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 03-12-06 08:08

Hvorffor har du brug for at handle i en fysisk butik, når det i mange
tilfælde er dyrere end online ?

Fra : Steen Suder

Dato : 03-12-06 09:23

Anders (6400) wrote:

> Hvorffor har du brug for at handle i en fysisk butik, når det i mange
> tilfælde er dyrere end online ?

Fordi "den laveste mulige pris" ikke altid er det vigtigste argument.

<KLIP>

--
Steen Suder

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 03-12-06 10:51

Du har den samme garanti i en online butik som en fysisk butik, så det kan
ikke være det der er forskellen.

Forskellen kan være at, hvis den evt. skulle gå i stykker el. du får
problemer med den, så kan du gå til butikken med den.

Fra : Steen Suder

Dato : 03-12-06 19:17

Anders (6400) wrote:

> [...]
>
> Forskellen kan være at, hvis den evt. skulle gå i stykker el. du får
> problemer med den, så kan du gå til butikken med den.

Nu har jeg ikke spurgt hvorfor jeg skulle handle det ene eller det andet
sted, vel?!

Hvorfor jeg vil handle i en fysisk butik i dette tilfælde er min egen sag.

--
Steen Suder

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-12-06 13:37

Anders (6400) skrev den 03-12-2006 08:07:
> Hvorffor har du brug for at handle i en fysisk butik, når det i mange
> tilfælde er dyrere end online ?

leveringstiden.

husk din quoteteknik

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 03-12-06 14:03

Det kan være det samme.

Det er ikke alle butikker der kan levere en vare, fordi varen kan være
udsolgt !.

PS: Det er din gmail der fucker !

Fra : Michael

Dato : 03-12-06 18:58

Anders (6400) skrev:

>PS: Det er din gmail der fucker !

Du skal lære at skrive under det du citerer. Carstens newsreader
fejler ikke noget. Desuden så bruger han ikke Gmail til at læse news
:)

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-12-06 23:22

Michael skrev den 03-12-2006 18:58:

> Du skal lære at skrive under det du citerer. Carstens newsreader
> fejler ikke noget. Desuden så bruger han ikke Gmail til at læse news
> :)

godt set.

Udover "spøgelsesbeskeder" har jeg ikke noget problem med Thunderbird.
Og det er simpelthen et hyr at få det rettet

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-12-06 23:26

> PS: Det er din gmail der fucker !

Nope.

Det eneste som fucker er din quote-teknik.
(du kan ikke en gang give dit system skylden )