Fjerne en scrollbar?
Fra : Prinsen

Dato : 02-12-06 18:13

Hej!

Jeg har problemer på min hjemmeside. Problemet består i, at der i
Firefox kommer en horisontal scrollbar, og den er ikke ligefrem
ønsket fra min side af. Hvordan skal jeg fjerne den når jeg kun
ønsker den vertikale som konstant?

På forhånd, tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 02-12-06 18:22

On 02 Dec 2006 17:13:04 GMT, Prinsen <noreply@NOSPAMspeedica.dk>
wrote:

> [...]
>Firefox kommer en horisontal scrollbar, og den er ikke ligefrem
>ønsket fra min side af. Hvordan skal jeg fjerne den når jeg kun

Den kommer fordi indholdet på din side er for bredt til
browservinduet. Men lad os se din side, så er det lidt nemmere at
hjælpe.

Mvh. Brian
--
Creator of http://www.natart.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-12-06 01:54

Prinsen skrev:

> Hvordan skal jeg fjerne den når jeg kun ønsker den
> vertikale som konstant?

Det er umuligt af vide når du ikke sender oplysning om
hvilken side det drejer sig om

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-12-06 15:26

Prinsen wrote:
> [...]
> Firefox kommer en horisontal scrollbar, og den er ikke ligefrem
> ønsket fra min side af. Hvordan skal jeg fjerne den når jeg kun

Find det element på siden, der gør siden bredere end browservinduet og
nedsæt bredden eller fjern breddeangivelsen.

Eller kom med et link, så vi kan se problemet.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk