Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brugsanvisning til Nikon F-60
Fra : Berit Nielsen

Dato : 26-06-01 16:22

Hejsa.
Da jeg har fået at vide at jeg ikke kan købe en brugsanvisning på Dansk.
Til mit Nikon F-6o nogen steder, pga noget med at det var købt i udlandet,
og så ville man ikke sælge mig en på dansk på grund af importøren af nikon.
Tænkte jeg om der ikke er en af jer der har samme kamera, og måske vil sælge
mig en kopi ..
Jeg har nemlig nogle små problemer med at tyde de forskellige ting det
fortæller mig.
Feks. aner jeg ikke hvad det betyder når kameraet ikke vil tage billedet og
skriver FEE ??
Så ligger du inde med en, eller kender en.
så vil jeg gerne betale for en kopi af brugsanvisningen.

Hilsen Berit Nielsen

berit_nielsen@heaven.dk

http://www.wendy-shah.dk

Fra : The Webcat

Dato : 26-06-01 17:14

Man kan godt købe en brugsanvisning. Det er da ikke noget problem.

Fra : A.H.

Dato : 26-06-01 21:26

kan anbefale at prøve at søge lidt rundt.: http://www.google.com/

her er jeg fandt til dig i første hug

http://www.klt.co.jp/Nikon/35mm/F60/intro.html
http://www.geocities.com/Paris/Musee/1274/f60.html

Fra : Bjorn Pedersen

Dato : 27-06-01 09:02

Berit Nielsen <berit_nielsen@heaven.dk> wrote:
: Feks. aner jeg ikke hvad det betyder n?r kameraet ikke vil tage billedet og
: skriver FEE ??

Det betyr at objektivet ikke er stilt inn på minste blenderåpning. Still
objektivet til minste blender og lås blenderringen, så unngår du at det
skjer igjen.

-Bjørn
Bjørn Pedersen
Email: bp@omegav.ntnu.no