Er der nogen, der har en killing "tilovers~
Fra : Anne

Dato : 26-06-01 16:29

Jeg har 2 voksne katte (begge 8 år), men jeg kunne godt tænke mig lidt
mere liv i huset igen. Begge katte kan godt acceptere killinger, for
jeg har flere gange passet min venindes killing, så der er ingen
problemer. Det skal ikke være en racekat - bare en helt almindelig
killing med gå-på-mod. Er der nogen der kan hjælpe? Eller måske
henvise mig til et eller andet sted?
Hej igen!

Fra : Helle Andersen

Dato : 26-06-01 22:29

"Anne" <anneshibli@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:82fe7484.0106260728.1bd9e4b2@posting.google.com...
> [...]
> problemer. Det skal ikke være en racekat - bare en helt almindelig
> killing med gå-på-mod. Er der nogen der kan hjælpe? Eller måske

Hej Anne

Der er masser af killinger på internaterne nu.
Ellers kig på http://www.dba.dk

Måske skulle du overveje at få to killinger eller en
killing og en undkat. Selvom dine katte godt vil
acceptere killinger, er det nu lidt hårdt for to 8-
årige, at blive belemret med sådan en lille
terrorist.

Killinger vil jo hele tiden lege og vil sandsynligvis
plage de voksne for at lokke dem til at lege med
den og det kan godt være for meget for deres
smag.

Hvis du får to kan de terrorisere hinanden og de to
8-årige kan få lov at være med, når de selv gider.

--
Hilsen Helle
I have studied many philosophers and many cats.

Fra : Helle Andersen

Dato : 26-06-01 22:57

"Helle Andersen" <helle-andersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:9haurc$b16> Måske skulle du overveje at få to killinger
eller en
> killing og en undkat.

Det skulle selvfølgelig være "ungkat" og ikke
"undkat". Hvad er en "undkat" egentlig ? En
krydsning mellem en undulat og en kat ? *GG*

--
Hilsen Helle
Why do tourists go to the top of tall buildings and

Fra : Ann K.

Dato : 26-06-01 23:01

>Hvad er en "undkat" egentlig ? En
krydsning mellem en undulat og en kat ? *GG*
<> Ja, ja, nu går jeg så i seng med et billede af en flyvende kat... Sort
krop med strålende gule vinger... tjo, den er sq* smuk!
Mvh Ann

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 26-06-01 23:15

"Helle Andersen" <helle-andersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:9hb0fm$h5f$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
>
> Det skulle selvfølgelig være "ungkat" og ikke
> "undkat". Hvad er en "undkat" egentlig ? En
> krydsning mellem en undulat og en kat ? *GG*

øj hvis man havde en sådan undkat kunne man da blive rig ved at rejse land og rige rundt med tøsen..... men ville dyret mon ikke have identitetsproblemer og ville katten mon æde unden??

MVH Ami