Trådløst LAN
Fra : Peter Sahl

Dato : 11-12-00 17:50

Jeg går og overvejer at smide en pc i min bil,
bare sådan lidt for sjov. Der er jo mange ting man kan bruge sådan en til.

Men jeg skal jo kunne komme i forbindelse med den.

Jeg kan finde flere ganske smarte og nogenlunde billige netkort til trådløst
LAN, men ikke
umiddelbart i Danmark. Er der nogen der ved hvor man kan finde den slags
henne ?

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 15:17

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 12-12-00 15:17

Mange af de produktyer man kan købe i udlandet, er ikke godkendt til brug i
Danmark, derfor er de løsninger vi har herhjemme forholdshvis dyre. Da det
ofte kun er de i forvejen dyre mærker der bliver godkendt.

Jesper Kollerup Jensen - MediaSite Production <mail@mediasite.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:LZ7Z5.9728$72.130973@twister.sunsite.auc.dk...