Jeg tager afstand fra dette..
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 02-12-06 15:02

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article170774.ece

Som hvid, dansker og borger i en forstadskommune tager jeg offciel afstand
fra ovenstående handlinger, og håber ikke at alle hvide, danskere og borgere
i forstadskommuner skal skæres over en kam og stemples som svindlere.

Jesper

Fra : Jim

Dato : 02-12-06 15:10

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra ovenstående handlinger, og håber ikke at alle hvide, danskere og
> borgere i forstadskommuner skal skæres over en kam og stemples som

For sent, du er allerede sat i bås med Brixtofte..

Fra : @

Dato : 02-12-06 15:19

On Sat, 2 Dec 2006 15:09:51 +0100, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:

>"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>For sent, du er allerede sat i bås med Brixtofte..

ja jeg har altid haft mine anelser om at de hvide i forstæderne ikke
var helt fine i kanten,

de får sikkert også passet haven "sort"

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 18:11

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> ja jeg har altid haft mine anelser om at de hvide i forstæderne ikke
> var helt fine i kanten,
>
> de får sikkert også passet haven "sort"

Du er faktisk utrolig underholdende. Hvis ikke du vidste det i forvejen ved
du det nu

Men hvid er jo et vidt begreb

Fra : @

Dato : 02-12-06 18:33

On Sat, 2 Dec 2006 18:11:13 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> [...]
>afstand

>Du er faktisk utrolig underholdende. Hvis ikke du vidste det i forvejen ved

ja og det skal man ikke lade farve sine meninger

/Albert Camus/

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 02-12-06 18:49

> Du er faktisk utrolig underholdende. Hvis ikke du vidste det i forvejen
> ved
> du det nu

Ja, underholdende, men nok ufrivilligt underholdende

Michael