Mobivic???
Fra : Rikke og Per

Dato : 02-12-06 11:44

Har netop været inde på Mobivics hjemmeside og kan konstatere at deres
priser ligger meget lavt. Men hvilket net benytter Mobivic. Dette er ikke
uvæsentligt da ikke alle net fungerer der hvor jeg bor.

Mvh Rikke

Fra : Mark Beaumont

Dato : 02-12-06 11:52

Rikke og Per wrote:
> Men hvilket net benytter Mobivic.

Mobivic benytter Sonofons net.

Vh Mark

Fra : Snuden

Dato : 02-12-06 17:37

"Mark Beaumont" <no@email.invalid> skrev i en meddelelse

> Mobivic benytter Sonofons net.

Det ser billigt ud, men mobivic takserer pr påbegyndt minut, og har op til
50 øre i opkaldsafgift. Må jeg istedet anbefale www.unotel.dk hvor kaldet
takseres pr sekund og opkaldsafgiften er 25 øre.

Mvh Snuden

Fra : Poul Pral

Dato : 03-12-06 08:12

> Det ser billigt ud, men mobivic takserer pr påbegyndt minut ....

Det lyder interessant.
Jeg har lige kigget på deres side, og hverken på prislisten eller under
vilkår / FAQ kan jeg se at de skulle taksere pr. påbegyndt minut?

Hvis de rent faktisk gør dette, uden at gøre ordentlig opmærksom på det,
synes jeg det er bondefangeri.
Og så ville jeg holde mig langt væk fra sådan et selskab!

--
Mvh: Poul Pral
SUPER TILBUD på mobiltelefoni: http://poulpral.minven.dk/tilbud.pdf