Koncert - hvornår skal man komme?
Fra : Poul Pral

Dato : 02-12-06 10:46

På lørdag er vi et par stykker der skal til koncert med Red Hot Chilli
Peppers i Forum.
Vi er meget grønne koncertgæster og har aldrig været i Forum før.

Hvis man gerne vil have en OK plads, hvornår skal man så møde op foran
Forum?
Altså hvornår troer I at køen starter for "alvor"?
Koncerten starter kl. 20 - dørerne åbnes kl. 18.

Tak for alle input!

--
Mvh: Poul Pral

Fra : Lars Rindsig

Dato : 02-12-06 13:12

Poul Pral skrev:

> På lørdag er vi et par stykker der skal til koncert med Red Hot Chilli
> Peppers i Forum.

Jeg aner ikke noget om Forum (eller så store konceter generelt), men vær
sikker på at komme i tide til at se opvarmningen. Mike Watt er en
afsindigt, kolo-enormt ud over alle grænser fantastisk kunstner - en af
de bedste bassister jeg nogensinde har hørt. Selv om Red Hot Chili
Peppers ikke interesserer mig, var jeg lige ved at ville betale fuld
pris (plus rejsen over Bæltet) for at se ham. Så snyd ikke jer selv.

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Poul Pral

Dato : 06-12-06 06:10

> Hvis man gerne vil have en OK plads, hvornår skal man så møde op foran
> Forum?
> Altså hvornår troer I at køen starter for "alvor"?
> Koncerten starter kl. 20 - dørerne åbnes kl. 18.

Er der slet ingen der har bare et lille-bitte bud? :-}

--
Mvh: Poul Pral