GPS på nokia N73?
Fra : Mikkel Skou

Dato : 01-12-06 21:05

Goddag!

Afledt af en tidligere tråd i gruppen;

Jeg overvejer at købe en Nokia N73, og har læst (bla her i gruppen) at den
kan bruges som GPS (tomtom) - hvad skal jeg anskaffe ud over det der findes
i kassen med selve telefonen for at kunne anvende den til dette?

Vh.
Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-06 14:36

> Jeg overvejer at købe en Nokia N73, og har læst (bla her i gruppen) at den
> kan bruges som GPS (tomtom) - hvad skal jeg anskaffe ud over det der
> findes i kassen med selve telefonen for at kunne anvende den til dette?

Du skal bruge en bluetooth GPS reciver til at modtage signalet fra
satelitterne samt software fra f.eka. Tomtom + eventuelt en holder til din
mobil når du sidder bilen.

mvh Thomas

Fra : Pistolprinsen

Dato : 03-12-06 12:31

Hvis du vil have GPS, så vent et par måneder: Så kommer Nokia N95, med
indbygget GPS, og den kan ALT, hvad N73 kan, og meget mere til

http://forum.nokia.com/devices/N95

mvh.,

Pistolprinsen