Forbyd denne narkotøs i Danmark.
Fra : Jim

Dato : 02-12-06 09:24

http://rundfunk.tv2.dk/sladder/article.php?id=5491166

Hvis han/hun vil sige underlige lyde i en mikrofon foran et publikum, så
ønsker jeg ikke, det sker her i Danmark.
Kriminelle udlændinge skal ikke have indrejsetilladelse.

Nogen der uenige i det?

Fra : Allan Knaap

Dato : 02-12-06 09:47

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote in message
> [...]
> ønsker jeg ikke, det sker her i Danmark.
> Kriminelle udlændinge skal ikke have indrejsetilladelse.

Vil du så udelukkende nægte indrejse for personer vis handling er at
betragte som kriminel både i Danmark og det pågældende land fra hvor
personen kommer, eller vil du acceptere det pågældendes lands defintion og
udfra denne nægte indrejse ?

Allan Knaap

Fra : Jim

Dato : 02-12-06 10:03

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> betragte som kriminel både i Danmark og det pågældende land fra hvor
> personen kommer, eller vil du acceptere det pågældendes lands defintion og

Hovedsagligt vil jeg har indrejseforbud for udlændinge, der kan dømmes efter
dansk straffelov.
Snoop er og bliver narkokriminel set med både US- og danske øjne.
Utroligt, at han har fans.

Fra : Neuman

Dato : 02-12-06 18:27

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> skrev i en meddelelse
> Snoop er og bliver narkokriminel set med både US- og danske øjne.
> Utroligt, at han har fans.

Hvem siger han har fans? Mon ikke bare han køber groupies for sine
narko-penge?

Fra : JensenDenmark

Dato : 03-12-06 07:51

> [...]
> ønsker jeg ikke, det sker her i Danmark.
> Kriminelle udlændinge skal ikke have indrejsetilladelse.

Nej, for narko og musik hører sammen i 2006. Tænk på hvad I giver lov til at
lade Jeres afkom købe. Men faktum er, at der allerede er utrolig mange
"usere" af vedkommendes musik og de store pladeselskaber tvinger jo ikke
sangeren (eller mimeren) til behandling. De accepterer offentlige drukture
og arrestationer som en del af et image, de kan sælge varen på.

Da musik er en verdensomspændende milliard-forretning, kan de få
katastrofale konsekvenser for den globale økonomi, hvis vi pludselig
blokerer for forretningen. Det er derfor at vi opfodres til at bekæmpe
piratkopier.

I 2006 opstår et hit således. En forretning beder en tekstforfatter, de har
ansat, til at skrive en tekst. Fra en database med forskellige lyde, klamper
de så nogle toner sammen til teksten. De indspiller musikken i et studiet
med nogle af deres faste sangere på kontrakt. I deres talentkartotek caster
de nogle unge, som måske uden diverse justerede operationer kan stå og mime
til musikken og så har man hele pakken.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Jim

Dato : 03-12-06 11:31

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> talentkartotek caster de nogle unge, som måske uden diverse justerede
> operationer kan stå og mime til musikken og så har man hele pakken.

Om så han sked lort af guld, ville han ikke stå med så meget som et klynk i
min CD-samling.

Fra : A.And

Dato : 03-12-06 10:49

> [...]
>
> Nogen der uenige i det?
>
> Jeg forstår ikke problemet. Staten har legaliseret alkohol og tobak, som
de skovler penge ind på, og man ved rent statististisk at der dør ca. 1.000
flere af de to stoffer end af samtllige andre narkotika/stoffer tilsammen.

Jeg hader alkohol med vil til enhver tid forsvare andres ret til at bruge
det.

De Bedste Hilsner
Lars

Fra : Jim

Dato : 03-12-06 11:31

"A.And" <Hexata@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg hader alkohol med vil til enhver tid forsvare andres ret til at bruge

Hvor længe har du selv være narkoman?