Politi+Ritt møde hos BZ "hvis fanger løsla~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-06 07:38

http://politiken.dk/indland/article207486.ece

Politiet har fået Overborgmesteren til at ville hyggesnakke i
Jagtvejhuset

Ingen vil handle, alle vil "dialog" og julefred

Måske BZ betinger sig at der først sker løsladelse af to "demo"-folk
der er "fanger" hos politiet efter dyrt maling-hærværk, der er omdøbt
til "DEMONSTRATION" !!!

Hvis jeg sætter ild til Rådhuset, er det så en demokratisk
demonstration og kan jeg få udskudt slukningen til efter jul for
fredens skyld?

Ruth "Gandhi" Evensen vender den venstre kind til, for os der opfører
os socialt (uden had og vold og foragt for menneskeheden) lytter ingen
til, så vi kan bare håbe på at basale anti-vold love overholdes.

Var det de allieredes prioritet på D-dag, at "ingen kom til skade" ?

Om BZ er for fine til at mødes med politi og kommune afgøres af
mandagsmødet og evt Ritt-møde er derfor forhalet til tirsdag, skriver
JP der ikke på nogen måde er højreorienteret efter de er gået i
samarbejde med Politiken

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4113582/

Dog oplyser JP om forbrydernes morderiskhed og har opdigtet at
smørsyre er noget man kan fremstille selv

"På internetsider og i private blogs udveksles opskrifter på
stenslynger, fremstilling af smørsyre og bomber fyldt med maling.
"http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=4108932:fid=11956/
Inden "klokken falder i slag, altså når

politi-psykopaterne afviser

tåregas dvs lovoverholdelse,

skal der ifl JP oprettes "FELTLAZARETTER" til aktivisterne.

Kan et antal ambulancer i standby ikke klare både aktivister og såret
politi?

Hvorfor vil Hans Joergensen aldrig melde klart ud om de to fonde, der
har villet købe

og slet ikke om belastende ligfund hos BZ-psykopaterne ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-12-06 11:44

Bo Warming wrote:
> Hvorfor vil Hans Joergensen aldrig melde klart ud om de to fonde, der
> har villet købe

Fordi du aldrig læser hvad jeg skriver..

Og ud over det har jeg ingen kommentarer.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69