Hvornår kommer alle fordømmelserne fra all~
Fra : Jim

Dato : 01-12-06 23:32

http://news-dyn.tv2.dk/article.php/id-5300895.html

De burde jo nærmest stå i kø og på nakken af hinanden for at undskylde og
fordømme.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-12-06 23:48

Jim wrote:
> http://news-dyn.tv2.dk/article.php/id-5300895.html
>
> De burde jo nærmest stå i kø og på nakken af hinanden for at
> undskylde og fordømme.

Plejer du at undskylde og fordømme når nazister begår dumheder?

/FL

Fra : Jim

Dato : 01-12-06 23:51

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Plejer du at undskylde og fordømme når nazister begår dumheder?

PLONK!

Fra : N_B_DK

Dato : 02-12-06 01:10

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Plejer du at undskylde og fordømme når nazister begår dumheder?

Citat:

"Jeg har gjort det samme, som for eks­empel Jehovas Vidner gør, når de
udle­verer materiale om deres religion, for­klarede Said Mansour, som
nægtede sig skyldig i alle tre anklagepunkter.

Så du mener at andre religions troende udsender papirer om hvordan man kan
skade andre med terror ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Sten Schou

Dato : 02-12-06 02:02

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Plejer du at undskylde og fordømme når nazister begår dumheder?

Når man ikke kan lide indholdet, kan man jo altid skyde budbringeren.

Hilsen Sten

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-12-06 05:42

Sten Schou wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Når man ikke kan lide indholdet, kan man jo altid skyde budbringeren.

Næe .. men herboende islamtro har vel nogenlunde samme relation til dette,
som Jim har til rockere eller nazister

Jeg ser ikke dig selv inklusive tage afstand fra dette og hint ..

/FL

Fra : @

Dato : 02-12-06 10:23

On Fri, 1 Dec 2006 23:47:55 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Plejer du at undskylde og fordømme når nazister begår dumheder?

hvilke nazister (udover de muhamedanske) er det lige der er tiltalt
for atplanlæge terror her i landet?

og det synes mig at alle muhamedaner-apologeterne efterhånden er
blevet mere og mere tavse,

er de ved at indse at man ikke vedblivende kan forsvare eller
bortforklare alle de forbrydelser som begås af de muhamedanske
voldsfanatikere?
/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 11:01

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> skrev i en meddelelse
> http://news-dyn.tv2.dk/article.php/id-5300895.html
>
> De burde jo nærmest stå i kø og på nakken af hinanden for at undskylde og
> fordømme.

Det er lidt strengt at forlange mere af andre end man selv kan stå inde for.
Du fordømmer jo aldrig racistiske overgreb og danske politikeres tilsvining
af anderledestænkende - tværtimod opfordrer du til mere.

Jeg kan dårligt se hvorfor muslimer skulle være dydsmønstre, når det kristne
"forbillede" er endnu værre.

Fra : Jim

Dato : 02-12-06 11:04

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> af anderledestænkende - tværtimod opfordrer du til mere.
>
> Jeg kan dårligt se hvorfor muslimer skulle være dydsmønstre, når det

Nu er der jo engen af mine ligesindede, der foretager racistiske overgreb.
Det er muhamserne, der står for dem.

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 11:16

> [...]
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu er der jo engen af mine ligesindede, der foretager racistiske overgreb.

Det vidste jeg du ville svare. Ja - der er masser af racister blandt
hardcore indvandrere. Helt sikkert.

Men du taler udenom. Svar på det, dog. Hvorfor skal vi acceptere lige DIG og
din form for racisme og fordømmelse, og undsige alle de andres?

Giv mig en god grund. Det er lidt ligesom med Ungdomshuset. Jeg mangler gode
grunde til at "holde med" de autonome og ikke Faderhuset eller omvendt. Det
har vist noget med følelser at gøre, men der er jeg ikke meget bevendt.

Fra : Jim

Dato : 02-12-06 11:57

> [...]
> Det
> har vist noget med følelser at gøre, men der er jeg ikke meget bevendt.

Forkert, der er masser af racister blandt islams tilhængere, muhamedanerne.
De er alle racister.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-12-06 12:13

Jim wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Forkert, der er masser af racister blandt islams tilhængere,
> muhamedanerne. De er alle racister.

og det mener du så bedst modarbejdes med racisme?

/FL

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 12:18

> og det mener du så bedst modarbejdes med racisme?

Åbenbart. Det går ud over min fatteevne, og jeg plejer ellers at kunne
gennesmkue mange ting.

Fra : @

Dato : 02-12-06 13:46

On Sat, 2 Dec 2006 12:13:04 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>og det mener du så bedst modarbejdes med racisme?

hvor ser DU det racistiske i at påtale forbryderes dårlige opførsel?
/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 15:46

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> hvor ser DU det racistiske i at påtale forbryderes dårlige opførsel?

At du forbinder "muhamedanere" med kriminalitet helt generelt. I
virkeligheden hænger det sådan sammen, at kriminelle OGSÅ kan være
muhamedanere.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-12-06 02:53

@ wrote:

> hvor ser DU det racistiske i at påtale forbryderes dårlige opførsel?

At det ikke rammer forbryderne -

Men en hel gruppe af mennesker som ikke nødvendigvis er forbrydere.

Lige så dumt som at sige at alle med tatovering er kriminelle

/FL

Fra : Rene

Dato : 02-12-06 12:36

On Sat, 2 Dec 2006 11:01:16 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> [...]
>af anderledestænkende - tværtimod opfordrer du til mere.
>
>Jeg kan dårligt se hvorfor muslimer skulle være dydsmønstre, når det kristne

Jeg synes da i den grad at de kristne fordømmer ting der har med
terror at gøre meeeget mere end de islamiske repræsentanter gør. Vi
har også set kendte danskere (+ politikere) fordømme tidligere
udtalelser af Hitz-But-Tahir eller hvad de nu hedder - så vi
nogensinde andre islamiske repræsentanter fordømme dette?

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 15:50

"Rene" <ranemandenDELETE@DELETEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes da i den grad at de kristne fordømmer ting der har med
> terror at gøre meeeget mere end de islamiske repræsentanter gør.

Jeg ved ikke hvor du har det fra? De muslimske lande har kæmpet med islamisk
terror årtier inden det blev et problem for versterlændinge.

>Vi
> har også set kendte danskere (+ politikere) fordømme tidligere
> udtalelser af Hitz-But-Tahir eller hvad de nu hedder - så vi
> nogensinde andre islamiske repræsentanter fordømme dette?

Ja - det er sgu et godt spørgsmål. Islamiske repræsentanter og imamer har
100 gange taget afstand til vold og terror - men hvis de skulle forholde sig
til alt kunne de aldrig bestille andet end at gå undskylde på vegne af folk
de hverken kender eller sympatiserer med.

Jeg synes det fortjener opmærksomhed, at det islamiske miljø i Danmark
faktisk er med til at forhindre uro, vold og måske terror. Det siget PET jo
også at de gør. Se Muhammedkrisen - hvad skete der i Danmark? Ingenting, for
at sige det mildt.

Skulle man vurdere trusler ud fra konkrete erfaringer er de 200 autonome
"etniske danskere" faktisk en større trussel end de 300.000 muslimer.

Fra : El Trabajador

Dato : 03-12-06 13:44

> [...]
> faktisk er med til at forhindre uro, vold og måske terror. Det siget
> PET jo også at de gør. Se Muhammedkrisen - hvad skete der i Danmark?

De ved godt, at de endnu er for få til at vinde kampen mod danskerne. Når
muhamedanerne på et tidspunkt bliver mange nok til at kunne vinde et opgør
mod os "gammeldanskere", får vi kærligheden at føle.

PET er en samling naive fjolser, der er parat til at sælge fremtidens
Danmark for at bevare freden længst muligt.

Den britiske premierminister, Neville Chamberlain, mente, at han havde
forhindret det, der senere skulle blive den anden verdenskrig. Det var
efter, at han i 1938 i München at have haft et møde med Hitler, hvor han
accepterede at tyskerne annekterede Sudeterlandet fra tjekkerne. Det var
dengang han kom hjem og sagde de berømte ord: »Peace in our time«.

På samme måde mener magthaverne i Vesteuropa at man kan sikre freden længst
muligt ved at lefle for muhamedanerne.

Det er på tide at vi får et muhamedanerfrit Danmark, hvis det skal være
tåleligt for vores børn og børnebørn at leve i Danmark.
--
El Trabajador

Fra : Rane

Dato : 04-12-06 08:24

On Sat, 2 Dec 2006 15:50:04 +0100, "Konrad"

>Jeg ved ikke hvor du har det fra? De muslimske lande har kæmpet med islamisk
>terror årtier inden det blev et problem for versterlændinge.

Det er bare mit generelle indtryk fra de seneste par år i DK efter
jævnligt at have læst og lyttet til diverse medier.

> [...]
>til alt kunne de aldrig bestille andet end at gå undskylde på vegne af folk
>de hverken kender eller sympatiserer med.

Dvs. du siger at muslimer/islam er årsag til så meget vold og terror,
at det efterhånden er ok at de islamiske repræsentanter ikke tager
afstand...fordi folk ved at de tager afstand?

> [...]
>også at de gør. Se Muhammedkrisen - hvad skete der i Danmark? Ingenting, for

Ja der skulle da heller ikke gerne ske mere end "ingenting. Så kan
man jo så diskutere om det islamiske miljø er med til at forhindre
uro. Behøver jeg nævne *danske* imamer der drager til muslimske lande
for at opildne?

>Skulle man vurdere trusler ud fra konkrete erfaringer er de 200 autonome
>"etniske danskere" faktisk en større trussel end de 300.000 muslimer.

Ikke enig.