igen igen
Fra : @

Dato : 01-12-06 17:29

de muhamedanske verdensforbrydere viser igen deres sande
kvindeundertrykkende ansigt

http://ekstrabladet.dk/112/article248657.ece
/Albert Camus/

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 01-12-06 18:34

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> de muhamedanske verdensforbrydere viser igen deres sande
> kvindeundertrykkende ansigt
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article248657.ece
> --

Udvis alle muhamedanere, det er den eneste måde at løse problemet
på.............

Fra : Konrad

Dato : 01-12-06 19:03

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Udvis alle muhamedanere, det er den eneste måde at løse problemet
> på.............

Jeg tror det ville være mere brugbart at udvise alle dem der tæsker deres
døtre. Jeg har set 3-4 af slagsen. Jeg ved bare ikke hvad vi skulle sende
Jensen, Nielsen og Sørensen "hjem" til.

Men det er naturligvis dobbelt slemt hvis man kan finde en enkelt indvandrer
der begår noget kriminelt. Så skal alle indvandrere bøde. Helt logisk.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 01-12-06 20:38

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> indvandrer
> der begår noget kriminelt. Så skal alle indvandrere bøde. Helt logisk.

I det tilfælde at det kan stille dig tilpas må de gerne komme med.
Men det forandre ikke på muhamedanerne skal udvises fra den danske jord.

Fra : Konrad

Dato : 01-12-06 20:57

> [...]
>
> I det tilfælde at det kan stille dig tilpas må de gerne komme med.
> Men det forandre ikke på muhamedanerne skal udvises fra den danske jord.

Now we are talking business!! Hvorfor dog pakke det ind? Kan i ikke være
jeres egne meninger bekendt?

Hvad er problemet? Hvis jeg ønskede alle mulimer ud af Danmark skrev jeg
det, og brugte ikke en dårlig kællinge-undskyldning såsom "vold i hjemmet".

Så her kommer det : Alle uintegrebare muslimer kan ryge og rejse. Jeg mener
det 100%. Vi har ikke brug for dem.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 01-12-06 22:13

> [...]
> hjemmet".
>
> Så her kommer det : Alle uintegrebare muslimer kan ryge og rejse. Jeg

Det er unødvendig du tiltaler mig i tredje person.

Alle muhamedanere og det er alle, jeg skelner ikke i mellem flere opfundne
kategorier. De skal ud alle, det er alle...

Mvh Kurt

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 10:04

> [...]
>
> Alle muhamedanere og det er alle, jeg skelner ikke i mellem flere opfundne
> kategorier. De skal ud alle, det er alle...

Det er jeg så dybt uenig i. Der findes masser af gode "muhamedanere"...

Fra : @

Dato : 02-12-06 10:45

On Sat, 2 Dec 2006 10:04:03 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Det er jeg så dybt uenig i. Der findes masser af gode "muhamedanere"...

historien siger det modsatte, alle steder hvor muhamedanismen har fået
fodfæste har det _hver gang_ været de mest rabiate af slagsen som har
slået tonen an, og de mindst moderate har ikke turdet sige fra af
frygt for vold eller snak om at de var frafaldne som stod til
dødsstraf

nyeste eksempel rimelig tæt på er Libanon, landet som før
"flød med mælk og honning"

det gør dette land absolut ikke mere,
først kom Arafat og alle hans forbrydere dertil, og nu er der
muhamedansk flertal i landet,
Libanon er på vej nedenom og hjem
/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 12:23

> [...]
> slået tonen an, og de mindst moderate har ikke turdet sige fra af
> frygt for vold eller snak om at de var frafaldne som stod til

Hver gang kristne er kommet til et nyt sted, har de ødelagt den oprindelige
kultur og dikteret deres egne normer.

Fra Thule til Kap Det Gode Håb har de kristne smadret titusind kulturer,
folkeslag og religioner.

> nyeste eksempel rimelig tæt på er Libanon, landet som før
> "flød med mælk og honning"

Du taler bibelsk nu. Libanon er et spirende demokrati, på trods af at de
ligger ved siden af Israel og er en kunstig konstruktion baseret på det
gamle engelske koloni-Imperium.

> det gør dette land absolut ikke mere,
> først kom Arafat og alle hans forbrydere dertil, og nu er der
> muhamedansk flertal i landet,
> Libanon er på vej nedenom og hjem

Ja - fordi krafter udefra ikke ønsker et velfungerende Libanon. Kræfter i
USA, Israel og Syrien.

Fra : @

Dato : 02-12-06 13:54

On Sat, 2 Dec 2006 12:23:14 +0100, "Konrad"
> [...]

>kultur og dikteret deres egne normer.
>
>Fra Thule til Kap Det Gode Håb har de kristne smadret titusind kulturer,

nej jeg taler om det Libanon som fandtes fra landets selvstændighed
22. nov 1943 og indtil Arafats muhamedanske forbryderbande fik draget
landet ind i konflikten mellem jøder og arabere

>Libanon er et spirende demokrati,

ikke længere, det har muhamedanere både i Libanon men især
muhamedanere fra Iran og Syrien forhindret

>Ja - fordi krafter udefra ikke ønsker et velfungerende Libanon.

korrekt, Syrerne og Iranerne vil gøre sig store anstrengelser for at
der ikke igen skal komme en mulighed for at normalisere forholdet
mellem Libanon og Israel

/Albert Camus/

Fra : Alucard

Dato : 02-12-06 19:14

On Sat, 2 Dec 2006 12:23:14 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Libanon er et spirende demokrati, på trods af at de
>ligger ved siden af Israel

Hvorfor skriver du "på trods af"...???

>og er en kunstig konstruktion baseret på det
>gamle engelske koloni-Imperium.

>Ja - fordi krafter udefra ikke ønsker et velfungerende Libanon. Kræfter i
>USA, Israel og Syrien.

Jeg tror nu nok at Israel gerne ville have at Libanon var er
velfungerende demokrati..... Så havde de et problem mindre (deres
nordlige grænse)....

Hvilken grund skulle USA have til at være imod er velfungerende
demokratisk Libanon...???

Dem der virkelig laver ballade er Syrien og deres håndlangere
Hizbollah.....

Fra : Jim

Dato : 02-12-06 11:02

> Det er jeg så dybt uenig i. Der findes masser af gode "muhamedanere"...

Ja, det er de døde muhamedanere, der er de gode.

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 12:24

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> skrev i en meddelelse
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er de døde muhamedanere, der er de gode.

Du MÅ være en slags troll.

Fra : @

Dato : 02-12-06 13:57

On Sat, 2 Dec 2006 12:23:41 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> skrev i en meddelelse

>Du MÅ være en slags troll.

manden har ret de gode muhamedanere må da absolut være dem der er
døde,

masser af muhamedanere siger at de er villige til at dø for deres
fantasigud

de skal ikke holde sig tilbage for min skyld

Indianerne i Amerika stoppede ikke indvandringen nu bor de få
tilbageblevne indianere i reservater

hvor lang tid mon der går før muhamedanerne anbringer os i reservater?

/Albert Camus/

Fra : Jim

Dato : 02-12-06 20:28

> Du MÅ være en slags troll.

Tja, måske en juletroll...
Men jeg troller ikke i julen.

Fra : @

Dato : 01-12-06 22:37

On Fri, 1 Dec 2006 19:02:54 +0100, "Konrad"
> [...]

>der begår noget kriminelt. Så skal alle indvandrere bøde. Helt logisk.

få lige styr på proportionerne Konrad,

muhamedanerne i DK er ti gange mere kriminelle end alle andre og
ekstremt meget mere voldelige

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 10:07

> få lige styr på proportionerne Konrad,
>
> muhamedanerne i DK er ti gange mere kriminelle end alle andre og
> ekstremt meget mere voldelige

Nogle få "muhamedanere", relativt, er totalt overdrevent kriminelle. Jeg
mener det er usselt at skære alle over én kam.

Danmark skal hverken islamiseres eller "muhamedaniseres", men man er altså
nødt til at forholde sig til virkeligheden.

Fra : @

Dato : 02-12-06 10:50

On Sat, 2 Dec 2006 10:06:35 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Nogle få "muhamedanere", relativt, er totalt overdrevent kriminelle. Jeg
>mener det er usselt at skære alle over én kam.

inden for muhamedanismen har historien vist at det altid har været de
mest rabiate der har sat dagsordenen, og de mindre rabiate af slagsen
her i Danmark siger jo ikke fra overfor de voldelige og tyvagtige
muhamedanere, de kan end ikke se noget forkert i at øve vold eller
stjæle fra nogen som de anser for at være vantro, de ser det slet ikke
som nogen forbrydelse

>Danmark skal hverken islamiseres eller "muhamedaniseres", men man er altså
>nødt til at forholde sig til virkeligheden.

skal!?

det er ellers muhamedanernes mål

og det er set før, at med bare en befolkningsandel på 10% har
muhamedanerne overtaget magten i et land

men fortsæt bare som en anden struds med at stikke hovedet i sandet,
det virker desværre ikke, det får ikke det onde til at forsvinde

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 11:46

> inden for muhamedanismen har historien vist at det altid har været de
> mest rabiate der har sat dagsordenen,

Det er noget total-pjat. Hvis der er nogen der forsøger at sætte
dagsordenen - og altid har forsøgt at gøre det - er det sgu da os "kristne"
vesterlændinge.

Islam er oprindelig en slags modspil til den krigeriske kristne (og
"fordærvede") dominans.

> [...]
> muhamedanere, de kan end ikke se noget forkert i at øve vold eller
> stjæle fra nogen som de anser for at være vantro, de ser det slet ikke

Det er rigtigt - de findes faktisk i et antal der er ret utroligt. Men det
forhindrer vel hverken dig, mig eller de øvrige "muhamedanere" i at sætte en
dagsorden - en standard, vel?

Vi har muligheden - en mulighed ikke særlig mange har. Var det Camus der
sagde Carpe Diem?

Forskellen på "dem" og "os" burde netop være det gode eksempel. Vi vinder
intet ved at bevæge os ned på de ultrakriminelle og de ultradummes niveau.

Hvis jeg skulle forfølge din og visse andres tankesæt kunne vi kun gøre én
af to ting :

1) lægge os ned og dø
2) sætte verden i brand

Ingen af alternativerne virker særligt attraktive på mig.

> skal!?

Ja. I tror at sådan nogle som mig ser igennem fingre med indvandringen og de
neghative aspekter der følger med. Jeg er blevet beskyldt for at ville
"islamisere" Danmark etc blot fordi jeg ikke mener vi skal bevæge os ned på
islamisternes niveau.

Intet kunne være mere forkert. Danmark og Danskhed vil ALTID vinde over
islam. Men jeg går netop ind for danskhed, og ikke en billig fortænkt
kopivare. Den danske sjæl er unik og det ville være synd at smide den ud med
badevandet blot fordi der kommer nogle mikroskopiske urenheder ind. Som du
kan se : Islamisterne bliver også danskere, og alt jeres pis om
kvindeundertrykkelse vil vise sig at være mindre stærkt end den frihed
muslimske kvinder tiltager sig, når de kommer til Danmark.

Danmark og den danske "way" er 100 gange stærkere end selv den mest
fundamentale islamisme. Godhed og logik vinder altid over tyranni og dumhed.

> det er ellers muhamedanernes mål
>
> og det er set før, at med bare en befolkningsandel på 10% har
> muhamedanerne overtaget magten i et land

Yes - rigtigt. Men tror du virkelig ikke Danmark er stærkere end et splittet
borgerkrigshærget Afghanistan, f.eks (jeg tænker ikke på nu, men i år 900)?
Det er imho udtryk for et mega-mindreværdskompleks ELLER dumhed, hvis man
tror at vi ikke vinder i sidste ende. Hvorfor tror du folk kommer herop?
Fordi vi er dumme? Som led i en storstilet overtagelsesplan? Nej - fordi der
er muligheder, og fordi det danske samfund har nogle ting at byde på, som
andre samfund ikke har. Og som vi kan se adopterer indvandrere faktisk de
danske værdier. Muligvis er de stadig hardcoremuslimer og muligvis
fastholder de deres kultur i adskillige generationer - men de bliver danske,
ganske stille og roligt. Ligesom alle andre danskere - og det er jo alle -
der oprindeligt har indvandret og langsomt tilvænnet sig kulturen. Jeg er
f.eks afkom af tyske indvandrere. Du kommer måske fra Holland, eller
Belgien.

Som sagt tidligere : Hvis du virkelig er så "bange" skal du enten have dine
skolepenge tilbage, eller måske opdateres med et dansk-kursus

> men fortsæt bare som en anden struds med at stikke hovedet i sandet,
> det virker desværre ikke, det får ikke det onde til at forsvinde

Jeg synes snarere i andre burde rejse jer op og være det som i kun taler om
men ikke udlever - nemlig at være danskere. Det bedste folkefærd i hele
universet De gode...Dem der er lidt bedre end alle andre. Er det så
forfærdeligt at mene det?

Fra : @

Dato : 02-12-06 12:33

On Sat, 2 Dec 2006 11:46:17 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Det er noget total-pjat.

nej det er historiske kendsgerninger

> Hvis der er nogen der forsøger at sætte
>dagsordenen - og altid har forsøgt at gøre det - er det sgu da os "kristne"
>vesterlændinge.

såh!!!!!!
http://www.historyofjihad.org/

muhamedanismen har da ellers lige fra dag et ført sig frem med mord
vold røveri kvindeundertrykkelse og al anden dårligdom

>Islam er oprindelig en slags modspil til den krigeriske kristne (og
>"fordærvede") dominans.

og dette postulat kan du selvfølgelig dokumentere???

>Det er rigtigt - de findes faktisk i et antal der er ret utroligt. Men det
>forhindrer vel hverken dig, mig eller de øvrige "muhamedanere" i at sætte en
>dagsorden - en standard, vel?

de mindre rabiat muhamedanere forhindres af de mere rabiate med
trusler om bl.a. at blive betegnet som frafaldne med den detil hørende
straf

> [...]
>
>Hvis jeg skulle forfølge din og visse andres tankesæt kunne vi kun gøre én

det sørger muhamedanerne velvilligt for, hvis vi ikke får dem udryddet

>2) sætte verden i brand

det skal muhamedanerne nok også sørge for hvis vi ikke får dem
udryddet

>Ingen af alternativerne virker særligt attraktive på mig.

>altså

>Intet kunne være mere forkert. Danmark og Danskhed vil ALTID vinde over
>islam.

historien viser det modsatte, blot med en befolkningsandel på 10% er
muhamedanerne farlige

>Yes - rigtigt. Men tror du virkelig ikke Danmark er stærkere

nej, det troede andre sikkert også før os,
og alligevel skete der en muhamedansk magtovertagelse

/Albert Camus/

Fra : Alucard

Dato : 01-12-06 19:48

On Fri, 01 Dec 2006 17:28:30 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>de muhamedanske verdensforbrydere viser igen deres sande
>kvindeundertrykkende ansigt
>
>http://ekstrabladet.dk/112/article248657.ece

Se på det positive... Retssystemet er begyndt at tage det alvorligt...