Hvilken sang?
Fra : Ukendt

Dato : 01-12-06 20:56

Hej

Jeg har nogle gange på P3 hørt en sang hvor der er noget underlægning eller
hvad det nu hedder hvor der bliver sagt "she keeps on singing that".

Sangen minder om noget der kunne komme fra Kenneth Bagers Fragment CD men
jeg mener ikke den er derpå. Er der nogen der kan hjælpe med en titel og en
kunstner?

På forhånd tak.

Fra : Thomas

Dato : 02-12-06 13:20

"René Pedersen" <rene(snabela)juhl-hollen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg mener ikke den er derpå. Er der nogen der kan hjælpe med en titel og

Det er Trolle og Siebenhaar - Sweet Dogs
http://www.trollesiebenhaar.com/

Jeg selv skifter pr. refleks væk fra P3 hver eneste gang de spiller den...
Jeg hader den sang for et godt ord... Men hver sin smag...

Mvh. Thp,as