Dagens fjols
Fra : Ukendt

Dato : 01-12-06 16:44

Jeg er på vej over til min far og skal igennem en rundkørsel. Der kører en
bil foran mig og vedkommende vælger at køre lige ud foran en bil der er på
vej rundt i rundkørslen. Vedkommende måtte op og stå på bremsen og idioten
kørte selvfølgelig bare videre som om ingenting var sket. Bilisten i
rundkørslen nåede akkurat at bremse, men jeg kunne se på den kvindelige
passager, at hun var ved at lægge en kringle i sit tøj. Sådan et fjols burde
have taget pappet på stedet. Kør en fotovogn gennem skrotpressen om dagen,
men hold øje med den slags kvajpander i stedet.

Fortsat god fredag til alle.

mvh.
Kim Frederiksen