MS Windows
briani 27239
NTbackup.exe virker ikke
Fra : Olsen

Dato : 01-12-06 21:14

på min xp-maskine.

Har ledt over alt efter hjælp men intet fundet.

Har du en idé ?

\Olsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-12-06 21:54

On Fri, 1 Dec 2006 21:13:51 +0100, Olsen wrote:

> på min xp-maskine.
>
> Har ledt over alt efter hjælp men intet fundet.
>
> Har du en idé ?
>
> \Olsen

Det er meget svært at svare på sådan et spørgsmål.

Kan du ikke finde programmet?
Kan du ikke installere det?
Vil det ikke starte?
Eller ... ?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : emj

Dato : 01-12-06 22:52

Peter Loumann skrev:

> [...]
Er der en XP Home du har?

Hilsen emj

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-12-06 11:06

On Fri, 01 Dec 2006 22:52:05 +0100, emj wrote:

> Er der en XP Home du har?

Nej, det skrev jeg ikke. Det gjorde Olsen. Jo, jeg har XP home.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Olsen

Dato : 03-12-06 11:18

emj wrote:
> Er der en XP Home du har?

Der er en XP pro jeg har.

Den har virket før. Er der en service der s k a l køre for at den skal
virke?

\Olsen

Fra : Olsen

Dato : 01-12-06 22:56

Peter Loumann wrote:
> Det er meget svært at svare på sådan et spørgsmål.
>
> Kan du ikke finde programmet?
> Kan du ikke installere det?
> Vil det ikke starte?
> Eller ... ?

Sagtens finde den, men den starter ikke.

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-12-06 11:07

On Fri, 1 Dec 2006 22:55:37 +0100, Olsen wrote:

> Sagtens finde den, men den starter ikke.

Har du installeret den fra windos-cd'en? Det skal gøres manuelt, i det
mindste på home-udgaven.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Ole Christiansen

Dato : 03-12-06 09:13

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse

> Sagtens finde den, men den starter ikke.

Prøv dette link - eller søg på Google.!!

http://www.wintip.dk/xp/tools/ntbackup.htm

/Ole