Kørte en E46 M3 SMG i dag
Fra : Frederik Carøe

Dato : 01-12-06 00:38

Fik lov til at køre en kundes.

Bilen er superfed, men nej tak til gearet.

343 heste sparker altså lidt mere end de 103, jeg er vant til....

Jeg svedte næsten, da jeg steg ud af bilen.

Mvh.

Frederik

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-12-06 06:36

Frederik Carøe wrote:
> Fik lov til at køre en kundes.
>
> Bilen er superfed, men nej tak til gearet.
>
> 343 heste sparker altså lidt mere end de 103, jeg er vant til....
>
> Jeg svedte næsten, da jeg steg ud af bilen.

Har kørt en bekendt sidste år. Ja, den trækker for vildt. Ja, gearet skal
man vende sig til...

Fra : Frederik Carøe

Dato : 01-12-06 12:35

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Har kørt en bekendt sidste år. Ja, den trækker for vildt. Ja, gearet skal
> man vende sig til...
>
> --
> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
> Alt under 6 cyl er ikke en rigtig motor - med mindre den yder 166 hk/L
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - OGSÅ til personbiler!
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort

Nå hvordan kørte han? ;)

Spøg til side, det er en vild bil. Er lige ved at tro, den er anstrengende i
hverdagen. Skulle jeg køre til Aalborg, tænker jeg en almindelig 330i, havde
været mere velvalgt. Men slet ikke så berusende.

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens...

Dato : 01-12-06 19:07

"Frederik Carøe" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse

> Spøg til side, det er en vild bil. Er lige ved at tro, den er anstrengende
> i hverdagen. Skulle jeg køre til Aalborg, tænker jeg en almindelig 330i,
> havde været mere velvalgt. Men slet ikke så berusende.

Du mener, at de 150 km/t man sikkert kører på strækningen,
ville være for lidt og dermed anstrengende for driveren...

Fra : Frederik Carøe

Dato : 02-12-06 00:10

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote in message
> "Frederik Carøe" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse

> Du mener, at de 150 km/t man sikkert kører på strækningen,
> ville være for lidt og dermed anstrengende for driveren...

Sådan ca. :)

Mvh.

Frederik