/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
tv2 lige nu kl 20
Fra : Onix


Dato : 27-11-06 20:14

HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
bil.............

Onix

(som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)



 
 
Hafnia (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Hafnia


Dato : 27-11-06 20:32


"Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:456b38f2$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> bil.............
>
> Onix
>
> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)
HE HE de to sønderjydske bonderøve de var nødt til at tekste (Stefan og
Sebastian), jeg kunne ikke forstå hvad de sagde, og det var da godt de havde
teksten dem.

bedst var deres mor 'kjør åååååårnligt' HA HA HA HA...bonderøve...bonde
født og kvajet opdraget,-fuck en gang white trash...






Ukendt (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-11-06 20:45


"Hafnia" <secolo@bysantin.ik> skrev i en meddelelse
news:456b3d3f$0$65123$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:456b38f2$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>> bil.............
>>
>> Onix
>>
>> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)
> HE HE de to sønderjydske bonderøve de var nødt til at tekste (Stefan og
> Sebastian), jeg kunne ikke forstå hvad de sagde, og det var da godt de
> havde teksten dem.
>
> bedst var deres mor 'kjør åååååårnligt' HA HA HA HA...bonderøve...bonde
> født og kvajet opdraget,-fuck en gang white trash...

Der er vel ikke noget fortænkt i det at være sønderjyde?
(er selv alsing)

--
Tom



Ukendt (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-11-06 21:08

On Mon, 27 Nov 2006 20:45:00 +0100, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>
>"Hafnia" <secolo@bysantin.ik> skrev i en meddelelse
>news:456b3d3f$0$65123$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>
>> "Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:456b38f2$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>>> bil.............
>>>
>>> Onix
>>>
>>> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)
>> HE HE de to sønderjydske bonderøve de var nødt til at tekste (Stefan og
>> Sebastian), jeg kunne ikke forstå hvad de sagde, og det var da godt de
>> havde teksten dem.
>>
>> bedst var deres mor 'kjør åååååårnligt' HA HA HA HA...bonderøve...bonde
>> født og kvajet opdraget,-fuck en gang white trash...
>
>Der er vel ikke noget fortænkt i det at være sønderjyde?
>(er selv alsing)

Næh, den gang jeg arbejdede dernede sydpå oplevede jeg et hav af
dejlige mennesker - og et hyggeligt sted, der hed Kidde 2tal (den
eksisterer sikkert endnu).
Men det var sq uhyggelige billeder og en kedelig indstilling til
trafik, der blev beskrevet - men gad vide om man selv så ret meget
anderledes på det dengang, havde bare væsentligt flere hæmninger, som
gjorde at det aldrig gik helt over gevind. Desuden kan overkommelige
(rent økonomisk, altså) biler køre nogenting stærkere end de kunne
sidst i halvfjerdserne. Flertallet kørte jo i noget med maks. 160-170
og 200+ var fandme sjældent. (og ofte ren fantasi og pral)
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi
Fiat Punto JTD

Finn Guldmann (02-12-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-12-06 15:31

Tom skrev:
>>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>>> bil.............
>>> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)
>> HE HE de to sønderjydske bonderøve de var nødt til at tekste (Stefan og
>> Sebastian), jeg kunne ikke forstå hvad de sagde, og det var da godt de
>> havde teksten dem.
>> bedst var deres mor 'kjør åååååårnligt' HA HA HA HA...bonderøve...bonde
>> født og kvajet opdraget,-fuck en gang white trash...
> Der er vel ikke noget fortænkt i det at være sønderjyde?
> (er selv alsing)
>
Når man bor og har sin gang indenfor Valby Bakke er der.

Så kan vi tilgengæld grine af dem over deres evner til at finde rundt.

--
MVH Finn Flaskehalsproblem? Det eneste flaskehalsproblem jeg kan få
øje på er i overkanten af baglommerne hos arbejdsgiverne. De skulle se
at få muldvarpeskinnet op af lommen og deltage i uddannelse af den
arbejdskraft de efterspørger. Så ville meget være anderledes.

Ukendt (02-12-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-12-06 15:39


"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse
news:eks2ng$2231$5@newsbin.cybercity.dk...
> Tom skrev:
>>>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>>>> bil.............
>>>> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)
>>> HE HE de to sønderjydske bonderøve de var nødt til at tekste (Stefan og
>>> Sebastian), jeg kunne ikke forstå hvad de sagde, og det var da godt de
>>> havde teksten dem.
>>> bedst var deres mor 'kjør åååååårnligt' HA HA HA
>>> HA...bonderøve...bonde født og kvajet opdraget,-fuck en gang white
>>> trash...
>> Der er vel ikke noget fortænkt i det at være sønderjyde?
>> (er selv alsing)
>>
> Når man bor og har sin gang indenfor Valby Bakke er der.
>
> Så kan vi tilgengæld grine af dem over deres evner til at finde rundt.

Det vil du aldrig opdage (gps)

--
Tom



Finn Guldmann (02-12-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-12-06 18:52

Tom skrev:
>>>>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>>>>> bil.............
>>>>> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)
>>>> HE HE de to sønderjydske bonderøve de var nødt til at tekste (Stefan og
>>>> Sebastian), jeg kunne ikke forstå hvad de sagde, og det var da godt de
>>>> havde teksten dem.
>>>> bedst var deres mor 'kjør åååååårnligt' HA HA HA
>>>> HA...bonderøve...bonde født og kvajet opdraget,-fuck en gang white
>>>> trash...
>>> Der er vel ikke noget fortænkt i det at være sønderjyde?
>>> (er selv alsing)
>> Når man bor og har sin gang indenfor Valby Bakke er der.
>> Så kan vi tilgengæld grine af dem over deres evner til at finde rundt.
> Det vil du aldrig opdage (gps)
>
Åh jo. Min niece (med gps) skulle engang hente mig ved Grønttorvet og
køre ud til hvor de bor i Brønshøj.

Da hun begyndte at køre mod syd blev jeg nødt til at kommentere
retningen.

--
MVH Finn Flaskehalsproblem? Det eneste flaskehalsproblem jeg kan få
øje på er i overkanten af baglommerne hos arbejdsgiverne. De skulle se
at få muldvarpeskinnet op af lommen og deltage i uddannelse af den
arbejdskraft de efterspørger. Så ville meget være anderledes.

Peter Dalgaard (02-12-2006)
Kommentar
Fra : Peter Dalgaard


Dato : 02-12-06 19:46

Finn Guldmann <n@a.invalid> writes:

> Tom skrev:
> >>>>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> >>>>> bil.............
> >>>>> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)
> >>>> HE HE de to sønderjydske bonderøve de var nødt til at tekste
> >>>> (Stefan og Sebastian), jeg kunne ikke forstå hvad de sagde, og
> >>>> det var da godt de havde teksten dem.
> >>>> bedst var deres mor 'kjør åååååårnligt' HA HA HA
> >>>> HA...bonderøve...bonde født og kvajet opdraget,-fuck en gang
> >>>> white trash...
> >>> Der er vel ikke noget fortænkt i det at være sønderjyde?
> >>> (er selv alsing)
> >> NÃ¥r man bor og har sin gang indenfor Valby Bakke er der.
> >> Så kan vi tilgengæld grine af dem over deres evner til at finde rundt.
> > Det vil du aldrig opdage (gps)
> >
> Åh jo. Min niece (med gps) skulle engang hente mig ved Grønttorvet og
> køre ud til hvor de bor i Brønshøj.
>
> Da hun begyndte at køre mod syd blev jeg nødt til at kommentere
> retningen.

Hmm, Nørrebrogade, Nordre Fasanvej, Hillerødgade... vs. Nørre Søgade,
Gyldenløvsgade, Bispeengbuen... vs. Sølvgade, Tagensvej, Tuborgvej...

Er du sikker på GPS'en ikke bare var klogere end dig?

> --
> MVH Finn Flaskehalsproblem? Det eneste flaskehalsproblem jeg kan få
> øje på er i overkanten af baglommerne hos arbejdsgiverne. De skulle se

....og så lige når proppen sitter fast, ikke?

--
O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
(*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45) 35327918
~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45) 35327907

Finn Guldmann (02-12-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-12-06 20:16

Peter Dalgaard skrev:
>> Åh jo. Min niece (med gps) skulle engang hente mig ved Grønttorvet og
>> køre ud til hvor de bor i Brønshøj.
>> Da hun begyndte at køre mod syd blev jeg nødt til at kommentere
>> retningen.
> Hmm, Nørrebrogade, Nordre Fasanvej, Hillerødgade... vs. Nørre Søgade,
> Gyldenløvsgade, Bispeengbuen... vs. Sølvgade, Tagensvej, Tuborgvej...
> Er du sikker på GPS'en ikke bare var klogere end dig?
>
Det var da hun kørte lige over på Gammel Køge Landevej, ved Folehaven,
jeg begyndte.

>> MVH Finn Flaskehalsproblem? Det eneste flaskehalsproblem jeg kan få
>> øje på er i overkanten af baglommerne hos arbejdsgiverne. De skulle se
> ...og så lige når proppen sitter fast, ikke?
>
Jeg drikker mine sodavand af dåser.

--
MVH Finn Hører du til dem der ikke ønsker at give plads til at last-
bilerne kan trække uden om noget i nødsporet, skal du huske at ringe
næste gang du selv holder og skal skifte venstre baghjul. Så skal vi nok
arrangere at der kommer lastbiler forbi 5 cm (+/-10 cm) fra din bagdel.

Benny (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Benny


Dato : 27-11-06 20:48


"Hafnia" <secolo@bysantin.ik> skrev i en meddelelse
news:456b3d3f$0$65123$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:456b38f2$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>> bil.............
>>
>> Onix
>>
>> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)
> HE HE de to sønderjydske bonderøve de var nødt til at tekste (Stefan og
> Sebastian), jeg kunne ikke forstå hvad de sagde, og det var da godt de
> havde teksten dem.
>
> bedst var deres mor 'kjør åååååårnligt' HA HA HA HA...bonderøve...bonde
> født og kvajet opdraget,-fuck en gang white trash...

Nåh. Det er sku lige så svært at forstå en nar fra centrum i Kbh.

Jeg kan godt lide dialekter. Hvor skal vi alle tale Køvenhavnsk?

Benny



Martin Bisgaard Ande~ (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Bisgaard Ande~


Dato : 27-11-06 20:49

Hafnia skrev:
> HE HE de to sønderjydske bonderøve de var nødt til at tekste (Stefan og
> Sebastian), jeg kunne ikke forstå hvad de sagde, og det var da godt de havde
> teksten dem.
>
> bedst var deres mor 'kjør åååååårnligt' HA HA HA HA...bonderøve...bonde
> født og kvajet opdraget,-fuck en gang white trash...
Ærligt talt lyder du selv som en endnu større idiot.

Hafnia (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Hafnia


Dato : 27-11-06 21:42


"Martin Bisgaard Andersen" <martin@mbatech.dk> skrev i en meddelelse
news:456b4141$0$12704$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hafnia skrev:
>> HE HE de to sønderjydske bonderøve de var nødt til at tekste (Stefan og
>> Sebastian), jeg kunne ikke forstå hvad de sagde, og det var da godt de
>> havde teksten dem.
>>
>> bedst var deres mor 'kjør åååååårnligt' HA HA HA HA...bonderøve...bonde
>> født og kvajet opdraget,-fuck en gang white trash..

> Ærligt talt lyder du selv som en endnu større idiot.

Ærligt talt, var det ikke hvad der blev vist på TV?!?!...et par båååtnakker
der ikke kunne tale dansk, der med et primitivt børnhave sprog fortalte hvor
dumme de var...jeg tror at deres motorlyde var det eneste jeg kunne forstå
de sagde. Deres mor ligende en landsbytosse der var blevet hevet ind foran
noget hun aldrig havde set...et kamera.....Nej de var sgu ikke for kloge.

jeg er ærgelig over at sådanne nogle knaldhatte er ude på vejen,-dog trøster
jeg mig med at de nok holder sig væk hvor der tales rigsdansk...
















Benny (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Benny


Dato : 27-11-06 21:59


"Hafnia" <secolo@bysantin.ik> skrev i en meddelelse
news:456b4d8d$0$184$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "Martin Bisgaard Andersen" <martin@mbatech.dk> skrev i en meddelelse
> news:456b4141$0$12704$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> Hafnia skrev:
>>> HE HE de to sønderjydske bonderøve de var nødt til at tekste (Stefan og
>>> Sebastian), jeg kunne ikke forstå hvad de sagde, og det var da godt de
>>> havde teksten dem.
>>>
>>> bedst var deres mor 'kjør åååååårnligt' HA HA HA
>>> HA...bonderøve...bonde født og kvajet opdraget,-fuck en gang white
>>> trash..
>
>> Ærligt talt lyder du selv som en endnu større idiot.
>
> Ærligt talt, var det ikke hvad der blev vist på TV?!?!...et par
> båååtnakker der ikke kunne tale dansk, der med et primitivt børnhave sprog
> fortalte hvor dumme de var...jeg tror at deres motorlyde var det eneste
> jeg kunne forstå de sagde. Deres mor ligende en landsbytosse der var
> blevet hevet ind foran noget hun aldrig havde set...et kamera.....Nej de
> var sgu ikke for kloge.
>
> jeg er ærgelig over at sådanne nogle knaldhatte er ude på vejen,-dog
> trøster jeg mig med at de nok holder sig væk hvor der tales rigsdansk...
>

Nåh, ved nu ikke. Jeg har boet i Brønderslev, Ballerup, Roskilde, Esbjerg,
Køge, Ribe og Randers. Jeg kunne forstå dialekterne alle steder, og gør en
ære i at lære at hyle med de lokale. Det er egentlig sjove at lære
dialekter.

Benny



Brian (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 27-11-06 22:27

Hafnia wrote:

> jeg er ærgelig over at sådanne nogle knaldhatte er ude på vejen,-dog
> trøster jeg mig med at de nok holder sig væk hvor der tales
> rigsdansk...

Hvor tales der rigsdansk i dagens Danmark ?

/Brian



Madsen58 (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Madsen58


Dato : 27-11-06 22:52

Brian wrote:
> Hafnia wrote:
>
>> jeg er ærgelig over at sådanne nogle knaldhatte er ude på vejen,-dog
>> trøster jeg mig med at de nok holder sig væk hvor der tales
>> rigsdansk...
>
> Hvor tales der rigsdansk i dagens Danmark ?
>

Er det ikke i Århus ?
--
Hilsen Madsen



Brian (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 27-11-06 23:02

Madsen58 wrote:

>> Hvor tales der rigsdansk i dagens Danmark ?
>
> Er det ikke i Århus ?

Helt sikkert - når de altså ikke lige spiser den sidste tredjedel af ordet


/Brian



Hans L. Jørgensen (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Hans L. Jørgensen


Dato : 27-11-06 23:04


"Madsen58" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:456b5e14$0$143$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>
> Er det ikke i Århus ?
>

Det var tidligere i et område mellem Århus og Randers der blev talt med en
dialekt der kom tættest på Rigsdansk.

Ved dog ikke om den stadig holder.



--
MVH Hans



Kent Oldhøj (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Kent Oldhøj


Dato : 28-11-06 08:20

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXtele2adsl.dk> wrote in
news:456b60d1$0$49202$14726298@news.sunsite.dk:

> Det var tidligere i et område mellem Århus og Randers der blev talt
> med en dialekt der kom tættest på Rigsdansk.

Den er vist god nok. Der skulle være et par matrikelnumre dér, hvor det
reneste pureste dansk flyder fra strubebåndene.

Mener det er på højre side når man kommer fra Randers. Muuhligvis tager jeg
fejl.

Brian (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 28-11-06 19:59

Kent Oldhøj wrote:

> Den er vist god nok. Der skulle være et par matrikelnumre dér, hvor
> det reneste pureste dansk flyder fra strubebåndene.
>
> Mener det er på højre side når man kommer fra Randers. Muuhligvis
> tager jeg fejl.

Hadsten/Hinnerup/Hammel kanten ?

Jeg kunne godt se det sjove i, at dén dialekt ville være en reference for
rigsdansk

/Brian



Martin Bisgaard Ande~ (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Bisgaard Ande~


Dato : 27-11-06 22:53

Hafnia skrev:
> Ærligt talt, var det ikke hvad der blev vist på TV?!?!...et par båååtnakker
> der ikke kunne tale dansk, der med et primitivt børnhave sprog fortalte hvor
> dumme de var...jeg tror at deres motorlyde var det eneste jeg kunne forstå
> de sagde. Deres mor ligende en landsbytosse der var blevet hevet ind foran
> noget hun aldrig havde set...et kamera.....Nej de var sgu ikke for kloge.
Børnehave sprog???
Nu må du sgu lige styre dig, bare fordi nogen taler med en dialekt du
ikke forstår, så er det jo ikke lig med at de er dumme vel. De
kommentarer der får dig til at lyde som en halvdum 16 årig, der aldrig
har været uden for bygrænsen.

> jeg er ærgelig over at sådanne nogle knaldhatte er ude på vejen,-dog trøster
> jeg mig med at de nok holder sig væk hvor der tales rigsdansk...
Det er jeg til gengæld enig i, ret bekymrende at de færdes ude på vejene
sammen med alle os andre.

Hafnia (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Hafnia


Dato : 28-11-06 18:15


"Martin Bisgaard Andersen" <martin@mbatech.dk> skrev i en meddelelse
news:456b5e67$0$12700$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hafnia skrev:
>> Ærligt talt, var det ikke hvad der blev vist på TV?!?!...et par
>> båååtnakker der ikke kunne tale dansk, der med et primitivt børnhave
>> sprog fortalte hvor dumme de var...jeg tror at deres motorlyde var det
>> eneste jeg kunne forstå de sagde. Deres mor ligende en landsbytosse der
>> var blevet hevet ind foran noget hun aldrig havde set...et kamera.....Nej
>> de var sgu ikke for kloge.
> Børnehave sprog???
> Nu må du sgu lige styre dig, bare fordi nogen taler med en dialekt du ikke
> forstår, så er det jo ikke lig med at de er dumme vel. De kommentarer der
> får dig til at lyde som en halvdum 16 årig, der aldrig har været uden for
> bygrænsen.

Det var nu indholdet af det nærmest uforståelige de sagde, en form for
børnehave sprog tilsat lidt 'billyde', at det er en dialekt eller hvad man
vil kalde det, så burde så grim en udtale rettes i skolen....


>
>> jeg er ærgelig over at sådanne nogle knaldhatte er ude på vejen,-dog
>> trøster jeg mig med at de nok holder sig væk hvor der tales rigsdansk...
>>
> Det er jeg til gengæld enig i, ret bekymrende at de færdes ude på vejene
> sammen med alle os andre.



PMH (27-11-2006)
Kommentar
Fra : PMH


Dato : 27-11-06 23:38


"Hafnia" <secolo@bysantin.ik> skrev i en meddelelse
news:456b4d8d$0$184$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
>
> Ærligt talt, var det ikke hvad der blev vist på TV?!?!...et par
> båååtnakker der ikke kunne tale dansk, der med et primitivt børnhave sprog
> fortalte hvor dumme de var...jeg tror at deres motorlyde var det eneste
> jeg kunne forstå de sagde.

Det er da vist dig der er nede på primitivt børnehavesprog..
Bare fordi du er så snot ubegavet, at du ikke kan læse teksten, så bliver
de vel ikke dumme af at du ikke fatter hvad de siger..


> jeg er ærgelig over at sådanne nogle knaldhatte er ude på vejen,-dog
> trøster jeg mig med at de nok holder sig væk hvor der tales rigsdansk...
>

Hallooo... Vågn op Einstein..
Tror du helt ærligt at det er det eneste sted i DK hvor de unge kører
hjernedød race i byen...
Det foregår i alle byer, og racerkørerne er alle lige ubegavede, de taler
blot forskellige dialekter..


PMH




Hans L. Jørgensen (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Hans L. Jørgensen


Dato : 27-11-06 22:39


"Hafnia" <secolo@bysantin.ik> skrev i en meddelelse
news:456b3d3f$0$65123$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> HE HE de to sønderjydske bonderøve de var nødt til at tekste (Stefan og
> Sebastian), jeg kunne ikke forstå hvad de sagde, og det var da godt de
> havde teksten dem.
>
> bedst var deres mor 'kjør åååååårnligt' HA HA HA HA...bonderøve...bonde
> født og kvajet opdraget,-fuck en gang white trash...
>

Og - dette indlæg "Hafnia", fortæller alt om dig som medmenneske.

så iler lige med EOD, da jeg absolut ikke har lyst til distancedebat med
personer med de holdninger du er lufter.



--
MVH Hans



Lars [6710] (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Lars [6710]


Dato : 27-11-06 20:58

Onix skrev:
> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> bil.............
>

Kunne ikke være mere enig...

Men det må da være opdragelsen det er galt med !!!
Det kan da ikke passe at alle unge på den alder tænker at de for en hver
pris skal ha' det sjovt og ha' spænding uden at være det mindste
brødbetyngede over at de udsætter en masse andre for fare.

Hvorfor f..... kan de ikke melde sig i en motorsportsklub og køre ræs
under kontrollerede forhold ,i stedet for hele tiden at klynke over at
der ikke bliver givet plads til dem ????


--

Mvh

Lars

Madsen58 (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Madsen58


Dato : 27-11-06 21:06

Lars [6710] wrote:
> Onix skrev:
>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>> bil.............
>>
>
> Kunne ikke være mere enig...
>
> Men det må da være opdragelsen det er galt med !!!
> Det kan da ikke passe at alle unge på den alder tænker at de for en
> hver pris skal ha' det sjovt og ha' spænding uden at være det mindste
> brødbetyngede over at de udsætter en masse andre for fare.
>
> Hvorfor f..... kan de ikke melde sig i en motorsportsklub og køre ræs
> under kontrollerede forhold ,i stedet for hele tiden at klynke over at
> der ikke bliver givet plads til dem ????

Reglerne i en motorsportsklub kan de heller ikke lide( der må de jo heller
ikke gøre som det passer dem).

--
Hilsen Madsen



Møller (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 27-11-06 21:44


"Madsen58" <madsen58@hotmail.com> wrote in message
news:456b450d$0$145$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Lars [6710] wrote:
> > Onix skrev:
> >> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> >> bil.............
> >>
> >
> > Kunne ikke være mere enig...
> >
> > Men det må da være opdragelsen det er galt med !!!
> > Det kan da ikke passe at alle unge på den alder tænker at de for en
> > hver pris skal ha' det sjovt og ha' spænding uden at være det mindste
> > brødbetyngede over at de udsætter en masse andre for fare.
> >
> > Hvorfor f..... kan de ikke melde sig i en motorsportsklub og køre ræs
> > under kontrollerede forhold ,i stedet for hele tiden at klynke over at
> > der ikke bliver givet plads til dem ????
>
> Reglerne i en motorsportsklub kan de heller ikke lide( der må de jo
heller
> ikke gøre som det passer dem).

Det er nok tæt på sandheden, dansk motorsport ved DASU har forsøgt at få
dem i tale, så der kunne arrangeres noget hvor sikkerheden var i orden,
meeen:

http://dasu.dk/regado.jsp?type=page&id=243&menuid=0

se sidst i referaterne under "Streeetrace":
http://dasu.dk/media/filebank/org/(1)ref%20BRU%20-01-06.pdf
http://dasu.dk/media/filebank/org/referat%2001-05.pdf

Så indtil videre er det vist kun manden med leen og økonomien der sætter
grænserne.
Politiet kan desværre ikke nå dem, som en sagde da han kørte fra razzia i
Aalborg: "de fik mig ikke" kørte han ikke i en sort :**43.209?

Møller



Per (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 27-11-06 21:17


"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse
news:456b4329$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Onix skrev:
>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>> bil.............
>>
>
> Kunne ikke være mere enig...
>
> Men det må da være opdragelsen det er galt med !!!
> Det kan da ikke passe at alle unge på den alder tænker at de for en hver
> pris skal ha' det sjovt og ha' spænding uden at være det mindste
> brødbetyngede over at de udsætter en masse andre for fare.
>
> Hvorfor f..... kan de ikke melde sig i en motorsportsklub og køre ræs
> under kontrollerede forhold ,i stedet for hele tiden at klynke over at der
> ikke bliver givet plads til dem ????
>
>
Jeg undrer mig over at de overhovedet har råd til hurtige biler.

De unge har det vist alt for godt i dag! De skulle hellere koncentrere sig
om at få en uddannelse og tænke langsigtet.

/Per



Benny (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Benny


Dato : 27-11-06 21:22


"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:456b476a$0$3475$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse
> news:456b4329$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Onix skrev:
>>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>>> bil.............
>>>
>>
>> Kunne ikke være mere enig...
>>
>> Men det må da være opdragelsen det er galt med !!!
>> Det kan da ikke passe at alle unge på den alder tænker at de for en hver
>> pris skal ha' det sjovt og ha' spænding uden at være det mindste
>> brødbetyngede over at de udsætter en masse andre for fare.
>>
>> Hvorfor f..... kan de ikke melde sig i en motorsportsklub og køre ræs
>> under kontrollerede forhold ,i stedet for hele tiden at klynke over at
>> der ikke bliver givet plads til dem ????
>>
>>
> Jeg undrer mig over at de overhovedet har råd til hurtige biler.
>
> De unge har det vist alt for godt i dag! De skulle hellere koncentrere sig
> om at få en uddannelse og tænke langsigtet.

Nej, vel. Læs evt. mit indlæg.

Benny



Martin Johansen [600~ (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 27-11-06 21:24

In article <456b476a$0$3475$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

> Jeg undrer mig over at de overhovedet har råd til hurtige biler.
>
> De unge har det vist alt for godt i dag! De skulle hellere koncentrere sig
> om at få en uddannelse og tænke langsigtet.

Hvad nu hvis man kan få begge dele?

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Lars [6710] (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Lars [6710]


Dato : 27-11-06 21:37

Martin Johansen [6000] skrev:

> Hvad nu hvis man kan få begge dele?
>

Det er da også OK

Blot man ikke optræder så ektremt asocialt som man IMHO gør når man
inddrager offentlig vej til 1/4 mile løb og donuts i lyskrydsene...




--

Mvh

Lars

Martin Johansen [600~ (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 27-11-06 21:50

In article <456b4c82$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> wrote:

> Det er da også OK
>
> Blot man ikke optræder så ektremt asocialt som man IMHO gør når man
> inddrager offentlig vej til 1/4 mile løb og donuts i lyskrydsene...

Altså jeg kan godt lide ræs.. men det som jeg så i dag på TV har jeg nu
aldrig kunne finde på.. det er godt nok for sygt at køre så hurtigt inde
for bygrænsen

Så kan man fedte ud i industrien og spære en vej af..

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Lars [6710] (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Lars [6710]


Dato : 27-11-06 22:18

Martin Johansen [6000] skrev:

> Så kan man fedte ud i industrien og spære en vej af..
>

Det kan jeg godt, et stykke af vejen være enig med dig i.
Hvis man stiller et stykke bred vej i et øde industri kvarter til
rådighed, så går det, hvis det går galt, ikke ud over sagesløse.

Men så er det jo lige.... alle tilskuerne der står og glor på fortovet
hvor bilerne blæser forbi, de er jo stadig udsat for ekstrem fare.
Og ja man kan selvfølgelig sige, at de selv er ude om det hvis det går
galt.... selvom det er kynisk

Men det er da bedre end at man ligger på meget offentlig vej, og fyrer
den af som man så fra Esbjerg.

Spangsbjerg Møllevej, som man så i klippet er der jo en del der færdes
på....
Og det er sq ikke det eneste sted...
Så sent som i sidste uge, måtte min hustru under en løbetur springe ind
i en hæk langs en Sti/vej inde på Gravpladsen Gravlunden her i Esbjerg.
To neanderthalere kom blæsende igennem kirkegårdsområdet og lavede
brændere og håndbremsevendinger på et sted hvor familier i området tit
går igennem med barnevogne, små børn på cykler osv.
Hun fik ikke nummeret desværre

men jeg garanterer at hvis det er mig der træffer dem i det område i
færd med sådan noget p.. så får jeg nummeret og de får polisen på nakken
(og hvis jeg kan løfte en af de tyske gravsten så får de sådan en
igennem forruden)



--

Mvh

Lars

Martin Johansen [600~ (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 27-11-06 22:24

In article <456b55f7$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> wrote:

> Det kan jeg godt, et stykke af vejen være enig med dig i.
> Hvis man stiller et stykke bred vej i et øde industri kvarter til
> rådighed, så går det, hvis det går galt, ikke ud over sagesløse.

Præcis.. Så sker der kun skade på de "tilmeldte".

> Men så er det jo lige.... alle tilskuerne der står og glor på fortovet
> hvor bilerne blæser forbi, de er jo stadig udsat for ekstrem fare.
> Og ja man kan selvfølgelig sige, at de selv er ude om det hvis det går
> galt.... selvom det er kynisk

Igen enig.. og så alligevel.. dengang jeg kørte race der stod der ingen
mennesker 5 meter efter startlinien.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Benny (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Benny


Dato : 27-11-06 21:11


"Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:456b38f2$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> HOLD KÆFT de er nogle idioter der skulle have frataget kort og
> bil.............
>
> Onix
>
> (som selv har mistet en kollega pga. en sindssyg persons kørsel)

Jamen.
Noget af det er forældrenes egen skyld. Da jeg fik kortet kiggede jeg også
på en stor bil.
Det ville den gamle (min far) ikke finde sig i så jeg fik en fod i røven og
fik en måned til at flytte hjemme fra. Jeg havde sku ikke råd til en dyr bil
med kasko når man også skulle betale husleje ud af en lærlingeløn. Jeg fik
mig en gammel Fiat 124, så havde jeg også noget at lave rust på i hver
sommerferie (
Et sådant træk ville nok fjerne de store biler fra halvdelen af de unge.

Meeeeen jeg syntes faneme at de danske dommere sku fyres. Sådan en gang
vatpikke. Kører man en ihjel og er kører med flere domme (for vild kørsel)
så kan jeg kun se at én for én skulle indføres (dødsstraf).

Benny




Uffe Bærentsen (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 27-11-06 21:40


"Benny" <findes ikke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:456b466f$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Meeeeen jeg syntes faneme at de danske dommere sku fyres. Sådan en gang
> vatpikke. Kører man en ihjel og er kører med flere domme (for vild kørsel)
> så kan jeg kun se at én for én skulle indføres (dødsstraf).

Hvad har det med dommerne at gøre?
I mange tilfælde er det lovgivningen det er galt med.

Ikke at jeg ikke er enig med dig, går bare ikke ind for anarki.



--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i
Tipo 1,6i (konebil)



Thomas (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 27-11-06 21:41


"Benny" <findes ikke@hotmail.com> wrote in message
news:456b466f$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:456b38f2$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> HOLD KÆFT de er nogle idioter der skulle have frataget kort og
>> bil.............
>>
>> Onix
>>
>> (som selv har mistet en kollega pga. en sindssyg persons kørsel)
>
> Jamen.
> Noget af det er forældrenes egen skyld. Da jeg fik kortet kiggede jeg også
> på en stor bil.
> Det ville den gamle (min far) ikke finde sig i så jeg fik en fod i røven
> og
> fik en måned til at flytte hjemme fra. Jeg havde sku ikke råd til en dyr
> bil
> med kasko når man også skulle betale husleje ud af en lærlingeløn. Jeg fik
> mig en gammel Fiat 124, så havde jeg også noget at lave rust på i hver
> sommerferie (
> Et sådant træk ville nok fjerne de store biler fra halvdelen af de unge.
>
> Meeeeen jeg syntes faneme at de danske dommere sku fyres. Sådan en gang
> vatpikke. Kører man en ihjel og er kører med flere domme (for vild kørsel)
> så kan jeg kun se at én for én skulle indføres (dødsstraf).
>



Lidt samme stil her...... fik at vide, at hvis jeg fik en bøde , røg jeg ud
hjemmefra eller skulle betale x-beløb kr for at bo hjemme.... måske det er
derfor jeg kører eksemplarisk og ikke har fået en bøde endnu (15 år med
kørekort)


men........ har vel som alle andre kørt 160 km/t hvor man kun måtte køre
50.... men jeg pudser gerne glorien


Men vi må indse at det er umuligt for unge at fatte hvad de gamle siger
(inkl mig) og for gamle (inkl mig) at fortælle de unge bla bla bla.......
så er vi helt tilbage ved at du må ikke lege nede ved åen, for det gjorde
ens egne forældre og de hørte om en der engang druknede i åen osv......
vi må alle lære af og leve med vores erfaringer.... de bliver desværre
dyrekøbte for nogen og ikke mindst deres ofre :o/


Mvh

Thomas







Lars O. (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Lars O.


Dato : 28-11-06 00:19

On Mon, 27 Nov 2006 21:41:19 +0100, Thomas wrote:

>
> men........ har vel som alle andre kørt 160 km/t hvor man kun måtte køre
> 50....

Øh nej. Det har "alle" ikke. Forhåbentlig ikke.
Lad være med at forsøge at gøre det legitimt at køre så sindsygt
stærkt i en 50 km zone, blot ved at skrive, at det har alle andre også
gjort. Det er sgu ikke i orden. Der er jo en grund til, at du kun må
køre 50, ikke?

/Lars

Klaus G. (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 27-11-06 21:53

> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> bil.............
Nu fik de jo også udlagt det med mindst mulig fordel til dem der har biler
som interesse. De spurgte ikke een eneste som er med til alle disse træf,
men som slet ikke køre ræs, men kun er der for at hygge sig, og glo på fede
biler. Hele udsendelsen var kun bygget op omkring de ganske få unge som køre
åndsvagt. Men hvad kan man forlange af en tv station som kun tænker på
seertal, og ikke objektiv journalistik(Staveplade?).

Der er så mange i den her gruppe der flere gange har påpeget de meget høje
forsikringspræmier og er pissetræt af dem, fordi de er blevet til på et
meget tyndt grundlag, nemlig de få promille af den danske befolkning som
køre råddent. Men pludselig glemmer folk at det kun er få der køre sådan?
Sådan lyder det ihvertfald i den her debat...

Men ja, ham sønderjyden med hans fine VR6 Turbo(må det vel næste ha været
med 250hk), han var så ringe at høre på, at det var helt sørgeligt. Der er
jeg enig.

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery



Lars [6710] (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Lars [6710]


Dato : 27-11-06 22:22

Klaus G. skrev:

> Men ja, ham sønderjyden med hans fine VR6 Turbo(må det vel næste ha været
> med 250hk), han var så ringe at høre på, at det var helt sørgeligt. Der er
> jeg enig.
>

Nej jeg tror at de flese ved at det er et fåtal, men det er desværre et
fåtal der gemmer sig i mængden af andre til disse meetings og stævner....
Så al den tid der ikke er større selvjustits i streetracer kredse og man
ikke får fjernet båtnakker som Stefan fra SønderJylland fra gaden, så
vil man nok opleve at der bliver kæmmet over en kam



--

Mvh

Lars

Lars [6710] (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Lars [6710]


Dato : 27-11-06 22:34

Lars [6710] skrev:
> Klaus G. skrev:
>
>>Men pludselig glemmer folk at det kun er få der køre sådan?
>>Sådan lyder det ihvertfald i den her debat...
>>
>
(Fik vist klippet lidt for meget af dit indlæg væk, det var det
ovenstående her jeg kommenterer....sorry

Nej jeg tror at de fleste ved at det er et fåtal, men det er desværre et
fåtal der gemmer sig i mængden af andre til disse meetings og stævner....
Så al den tid der ikke er større selvjustits i streetracer kredse og man
ikke får fjernet båtnakker som Stefan fra SønderJylland fra gaden, så
vil man nok opleve at der bliver kæmmet over en kam




--

Mvh

Lars

Ukendt (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-11-06 22:34


"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse
news:456b56dd$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Klaus G. skrev:
>
>> Men ja, ham sønderjyden med hans fine VR6 Turbo(må det vel næste ha været
>> med 250hk), han var så ringe at høre på, at det var helt sørgeligt. Der
>> er jeg enig.
>>
>
> Nej jeg tror at de flese ved at det er et fåtal, men det er desværre et
> fåtal der gemmer sig i mængden af andre til disse meetings og stævner....
> Så al den tid der ikke er større selvjustits i streetracer kredse og man
> ikke får fjernet båtnakker som Stefan fra SønderJylland fra gaden, så vil
> man nok opleve at der bliver kæmmet over en kam

Det kan godt være det er et fåtal, men så er vi i hvert fald
overrepræsenteret med dem her i området.....for syv sytten da hvor der kører
mange spassere rundt her, som alle helst skal op over 100 Km/t i en 30 Km/t
zone. Nogle aftener er det fuldstændig tosset når de har deres "træf"
((

--
Tom



Thomas Rasmussen (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Thomas Rasmussen


Dato : 28-11-06 08:34

Klaus G. wrote:
>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>> bil.............
> Nu fik de jo også udlagt det med mindst mulig fordel til dem der har biler
> som interesse. De spurgte ikke een eneste som er med til alle disse træf,
> men som slet ikke køre ræs, men kun er der for at hygge sig, og glo på fede
> biler. Hele udsendelsen var kun bygget op omkring de ganske få unge som køre
> åndsvagt. Men hvad kan man forlange af en tv station som kun tænker på
> seertal, og ikke objektiv journalistik(Staveplade?).

Lige den udsendelse syntes jeg havde fokus helt rigtigt... den hed jo
Dødskørsel og ikke 'vild med biler'. Og det kan godt være at der er
nogle der står og beundre de fede biler, og fred være med dem, men det
var jo ikke kun en lille håndfuld der opfører sig idiotisk, bare det at
antallet af biler der fik bøde var tæt på 100% af de fremmødte peger jo
på at dem der møder op med biler også har lyst til at køre vildt.

Jeg forstår så heller ikke hvordan det kan give 14 måneders fængsel og
10 års frakendelse af kørekortet at slå en 17årig ihjel med sin bil,
endda mens man slet ikke har kørekort?!??! Strafferammen (sagde de i
udsendelsen) var op til 8 år når det var særlig hensynsløs kørsel, og er
det ikke det når man pløjer en knallert ned i modsatte vognbane med tæt
ved 100% overtrædelse af hastighedsgrænsen?

Thomas

Lars Jensen (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Lars Jensen


Dato : 28-11-06 18:46

Thomas Rasmussen skrev:
> Klaus G. wrote:
>>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>>> bil.............
>> Nu fik de jo også udlagt det med mindst mulig fordel til dem der har
>> biler som interesse. De spurgte ikke een eneste som er med til alle
>> disse træf, men som slet ikke køre ræs, men kun er der for at hygge
>> sig, og glo på fede biler. Hele udsendelsen var kun bygget op omkring
>> de ganske få unge som køre åndsvagt. Men hvad kan man forlange af en
>> tv station som kun tænker på seertal, og ikke objektiv
>> journalistik(Staveplade?).
>
> Lige den udsendelse syntes jeg havde fokus helt rigtigt... den hed jo
> Dødskørsel og ikke 'vild med biler'. Og det kan godt være at der er
> nogle der står og beundre de fede biler, og fred være med dem, men det
> var jo ikke kun en lille håndfuld der opfører sig idiotisk, bare det at
> antallet af biler der fik bøde var tæt på 100% af de fremmødte peger jo
> på at dem der møder op med biler også har lyst til at køre vildt.


Det var lidt af en konklussion du der får fyret af - jeg var ellers
næsten enig i dit indlæg.

Jeg tager selv ind i mellem med til et MegaMeet, og jeg gør det kun med
det formål at træffe andre mennesker med bilinteresse (for mit
vedkommende styling), og for at se deres biler.

Så snart det trækker op til "træk", så smider jeg mit korpus på
førersædet, og vender hjemad.

Jeg har været på en plads, hvor der blev totalt spærret for udkørsler af
politiet - kun på grund af en enkelt tåbe, der mente at hans gamle Opel
skulle lave donuts - det kunne naboerne selvsagt ikke se det sjove i.

Her blev politiet også til pladsen var tømt, og chekede alle biler der
skulle derfra, og det blev delt bøder ud for _alt_ (i hvert tifælde til
de første mange biler) - og ikke kun dem der har lyst til at køre vildt
- også folk med forkert lygtestilling, forkert lygteføring, manglende
nummerplade lys, tonede forruder osv..

Så at 100% får en bøde af en art - betyder ikke at 100% kører vildt, men
at 100% har en eller anden bagatelfejl, som man vælger lige at slå ned
på denne dag - fordi man kan, og fordi man skal statuere et eksempel.

> Thomas

Lars B

PS. Jeg fik ikke selv nogen bøde ved ovenstående...

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24859

Anders Houmark (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Anders Houmark


Dato : 28-11-06 19:52

Thomas Rasmussen wrote:

> Lige den udsendelse syntes jeg havde fokus helt rigtigt... den hed jo
> Dødskørsel og ikke 'vild med biler'. Og det kan godt være at der er
> nogle der står og beundre de fede biler, og fred være med dem, men det
> var jo ikke kun en lille håndfuld der opfører sig idiotisk, bare det
> at antallet af biler der fik bøde var tæt på 100% af de fremmødte
> peger jo på at dem der møder op med biler også har lyst til at køre
> vildt.

At 100% af de fremmødte får en bøde er ikke bare fordi, at det er den
målgruppe de tester. Jeg vil væde med, at politiet kunne udskrive bøder til
næsten alle, hvis de tog en runde på Bilkas parkeringsplads.. Det er ikke så
svært at finde noget som ikke er 100% i orden, hvis man bare kigger efter.


--
Anders Houmark
www.AndersH.dk
www.chipsguiden.dk



Benny (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Benny


Dato : 28-11-06 22:34


"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.too.invalid> skrev i en meddelelse
news:456be65b$0$49200$14726298@news.sunsite.dk...
> Klaus G. wrote:
>>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>>> bil.............
>> Nu fik de jo også udlagt det med mindst mulig fordel til dem der har
>> biler som interesse. De spurgte ikke een eneste som er med til alle disse
>> træf, men som slet ikke køre ræs, men kun er der for at hygge sig, og glo
>> på fede biler. Hele udsendelsen var kun bygget op omkring de ganske få
>> unge som køre åndsvagt. Men hvad kan man forlange af en tv station som
>> kun tænker på seertal, og ikke objektiv journalistik(Staveplade?).
>
> Lige den udsendelse syntes jeg havde fokus helt rigtigt... den hed jo
> Dødskørsel og ikke 'vild med biler'. Og det kan godt være at der er nogle
> der står og beundre de fede biler, og fred være med dem, men det var jo
> ikke kun en lille håndfuld der opfører sig idiotisk, bare det at antallet
> af biler der fik bøde var tæt på 100% af de fremmødte peger jo på at dem
> der møder op med biler også har lyst til at køre vildt.
>
> Jeg forstår så heller ikke hvordan det kan give 14 måneders fængsel og 10
> års frakendelse af kørekortet at slå en 17årig ihjel med sin bil, endda
> mens man slet ikke har kørekort?!??! Strafferammen (sagde de i
> udsendelsen) var op til 8 år når det var særlig hensynsløs kørsel, og er
> det ikke det når man pløjer en knallert ned i modsatte vognbane med tæt
> ved 100% overtrædelse af hastighedsgrænsen?

Var det ikke mig der sagde at dommerstanden var nogle vatpikke der sku
fyres. I sådan et klokkeklar tilfælde skete der ikke noget ved at bruge
strafferammen 112% for at blive i bilbranchen.

Benny



Brian S Jensen (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 27-11-06 22:07


"Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:456b38f2$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> bil.............
>
> Onix
>
> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)
>

De dér tosser Steffan og Sebastian er der kun én løsning til - skær
begge arme af så de aldrig kan køre bil igen !

Og den, manglende, respekt Steffan udviser for sin mor - hvad fanden
bilder han sig ind ??????????

"Manden" er jo total idiot

Mvh.
Brian S Jensen



Benny (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Benny


Dato : 27-11-06 23:10


"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:456b5376$0$20249$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:456b38f2$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>> bil.............
>>
>> Onix
>>
>> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)
>>
>
> De dér tosser Steffan og Sebastian er der kun én løsning til - skær
> begge arme af så de aldrig kan køre bil igen !
>
> Og den, manglende, respekt Steffan udviser for sin mor - hvad fanden
> bilder han sig ind ??????????

Ja, som jeg siger: Smid ham ud hjemmefra så han kan bruge hans kontanthjælp
på en lejlighed, så bliver der nok ikke råd til stor bil. Med den IQ han
udviser, kan han umulig have fast arbejde.

Benny



viisholm (28-11-2006)
Kommentar
Fra : viisholm


Dato : 28-11-06 00:07


Onix skrev:
> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> bil.............
>
> Onix
>
> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)


Det sørglig i denne dokumentar var, at selvom hans venner var døde
påvirket det ikke ham fra at køre stærk. efter min menig, var der
ikke noget der ikke trænget ind i den øverste etages på ham og flere
for den sags skyld . Det ender galt spørsmål hvornår !
og lur mig om den dag. at han køre så meget galt, at han ender med at
side i en rullestol. og blive den NÆSTE kandidat til at være
trafikinformatør.


Brian S Jensen (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 28-11-06 00:20


"viisholm" <andy@viisholm.dk> skrev i en meddelelse
news:1164668826.493407.231310@h54g2000cwb.googlegroups.com...

Onix skrev:
> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> bil.............
>
> Onix
>
> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)


Det sørglig i denne dokumentar var, at selvom hans venner var døde
påvirket det ikke ham fra at køre stærk. efter min menig, var der
ikke noget der ikke trænget ind i den øverste etages på ham og flere
for den sags skyld . Det ender galt spørsmål hvornår !
og lur mig om den dag. at han køre så meget galt, at han ender med at
side i en rullestol. og blive den NÆSTE kandidat til at være
trafikinformatør.


Jo, jo - nu hvor hans ven nr. 2 var død, så ville han jo sælge bilen
- ikke fordi han "havde fået nok", næææh, nej - fordi, så var der
jo ikke flere at køre om kap med !!

Jeg er simpelthen måløs !!!

Jeg vil bare håbe at NÅR han kører galt, at det så kun er ham selv
lyset bliver slukket for - og ikke andre.......selvom der dog ikke er
specielt meget lys at slukke i pæren på ham

Mvh.
Brian S Jensen



Leonard (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 28-11-06 20:39

"viisholm" <andy@viisholm.dk> wrote:

>og lur mig om den dag. at han køre så meget galt, at han ender med at
>side i en rullestol. og blive den NÆSTE kandidat til at være
>trafikinformatør.

Det er så ikke nok at køre galt og blive kørestolsbruger for at blive
trafikinformatør, der skal man også have indset og kunne formidle at
der er mange gode grunde til at køre mere fornuftigt. Og ikke bare
kunne fortælle det troværdigt i et foredrag, men også opføre sig som
om man mener det i trafikken bagefter. Nogen bliver aldrig godkendt og
andre bliver hurtigt skilt fra.

--
Leonard

Uffe Bærentsen (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 28-11-06 01:02


"Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:456b38f2$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...


> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> bil.............
>
> Onix
>
> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)




Hvad skete der liiiige med sprog og høflighed i denne tråd?

<kigger_undrende_på_skærmen.avi>



At jeg ellers er enig i mange af argumenterne der er kommet frem,
gør det ikke bedre mht. sprogbrug



--
mvh Uffe



Kell Petersen (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Kell Petersen


Dato : 28-11-06 02:25

Ja ,, Man kunne da starte med at bede ungen om at flytte hjemmefra , Så
slipper MOR , for at have dårlig samvittighed over alt det hjulspind på
villavejen ,,Og at sige "Kør ordn´lig"
En Haglspreders Brennecke Kugle gennem køleren ,, så stopper det pjat
sikkert

En anden ting jeg ikke fatter ,,
Hvorfor , får dem på sjælland ikke lov til at køre på Flyvestation Værløse
,, indtil der er nogen som begynder at udvikle seriøse planer for
området..der er vist kun planer for hangaren ,, som filmstudio
Jylland har vel også en Flyvestation som er lukket,, og står ubrugt hen...





Eliasen (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Eliasen


Dato : 28-11-06 02:51


"Kell Petersen" <NOshivSPAM@VELprivat.dk> wrote in message
news:456b8fe6$0$40408$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Ja ,, Man kunne da starte med at bede ungen om at flytte hjemmefra ,
> Så slipper MOR , for at have dårlig samvittighed over alt det
> hjulspind på villavejen ,,Og at sige "Kør ordn´lig"
> En Haglspreders Brennecke Kugle gennem køleren ,, så stopper det pjat
> sikkert
>
> En anden ting jeg ikke fatter ,,
> Hvorfor , får dem på sjælland ikke lov til at køre på Flyvestation
> Værløse ,, indtil der er nogen som begynder at udvikle seriøse planer
> for området..der er vist kun planer for hangaren ,, som filmstudio
> Jylland har vel også en Flyvestation som er lukket,, og står ubrugt
> hen...
>

Øhhhh, hvorfor er der ikke en flok politikere der får gennemtrumfet, at
man kan inddrage knægtenes køretøjer ved gentagne overtrædelser? Man kan
fradømme en person retten til at holde husdyr, så kan man vel for f.....
også inddrage et køretøj. Når Brian Bramsen (no offense, Brian) kan være
ligeglad med gældende regler kan han vel også betale i 10 år til en bil
han ikke har længere?!

--
Eliasen



Brian S Jensen (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 28-11-06 14:33


"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:456b7c63$0$3538$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:456b38f2$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
>
>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>> bil.............
>>
>> Onix
>>
>> (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)
>
>
>
>
> Hvad skete der liiiige med sprog og høflighed i denne tråd?
>
> <kigger_undrende_på_skærmen.avi>
>
>
>
> At jeg ellers er enig i mange af argumenterne der er kommet frem,
> gør det ikke bedre mht. sprogbrug
>
>
>
> --
> mvh Uffe
>

Hej Uffe

Jeg skal være den første til at beklage mit sprog men jeg var
simpelthen rystet efter at ha' set udsendelsen

Så du den ?

Mvh.
Brian S Jensen



Uffe Bærentsen (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 28-11-06 14:44


"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:456c3a76$0$20328$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Jeg skal være den første til at beklage mit sprog men jeg var
> simpelthen rystet efter at ha' set udsendelsen

Kan jeg godt forstå.


> Så du den ?

Nej, desværre ikke.
Har i dag set uddrag af den.
Kan kun sige at jeg håber Steffen kun selv kommer galt af sted.
IMO så er det ikke et spørgsmål OM han kommer galt afsted.
Det er kun et spørgsmål om tid



--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i
Tipo 1,6i (konebil)



Brian S Jensen (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 28-11-06 15:07


"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:456c3d36$0$3475$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:456c3a76$0$20328$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>> Jeg skal være den første til at beklage mit sprog men jeg var
>> simpelthen rystet efter at ha' set udsendelsen
>
> Kan jeg godt forstå.
>
>
>> Så du den ?
>
> Nej, desværre ikke.
> Har i dag set uddrag af den.
> Kan kun sige at jeg håber Steffen kun selv kommer galt af sted.
> IMO så er det ikke et spørgsmål OM han kommer galt afsted.
> Det er kun et spørgsmål om tid
>
>
>
> --
> mvh Uffe
> Mondeo 1,8i
> Tipo 1,6i (konebil)

Hej Uffe

Hvis du havde set den, så havde du ikke undret dig spor over ordvalget

Og, ja - det er desværre kun et spørgsmål om tid inden det går grueligt
galt for ham (hvilket er utrolig synd for hans forældre - han er jo
fuldstændig uden for rækkevidde)

Bortset fra det så har jeg den liggende på en DVD - hvis det skulle være

Mvh.
Brian S Jensen



Uffe Bærentsen (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 28-11-06 23:10


"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:456c4267$0$20307$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Hvis du havde set den, så havde du ikke undret dig spor over ordvalget

Kan ærgre mig over at jeg ikke så den i hel længde.


> Og, ja - det er desværre kun et spørgsmål om tid inden det går grueligt
> galt for ham (hvilket er utrolig synd for hans forældre - han er jo
> fuldstændig uden for rækkevidde)

Det er der nogle der er.
Derfor er Darwin prisen jo kommet.
Det kedelige er blot at den skulle være for aftagende,
men det ser vist ikke ud til at være tilfældet


> Bortset fra det så har jeg den liggende på en DVD - hvis det skulle være

Lurer på om jeg skal se den i morgen.
Men ødelæg nu ikke DVD'en i bar frustration over sådanne elementer



--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i
Tipo 1,6i



Christian B. Andrese~ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 28-11-06 09:26


Onix wrote:
> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> bil.............

Så mange mennesker samlet og alligevel så lidt hjernekapacitet....

Hvis der var nogen der så TV2 Dok i går ved man hvad jeg mener.

Man håber næsten at de møder et stort vejtræ mens de er alene i
bilen, så de ikke spreder deres gener videre, for mangen til idioter
skal man lede længe efter.

At udsætte uskyldige mennesker for sådan kørsel er fuldstændigt
vanvittigt.
Straffen bør være 1 mdr. konfiskation af bilen ved 1. klip, andet
klip følges af kørselsforbud i ½ år og konfiskation af bilen i ½
år.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk
MSN: spørg...


Anders Mogensen (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Anders Mogensen


Dato : 28-11-06 18:10

>Man håber næsten at de møder et stort vejtræ mens de er alene i
>bilen, så de ikke spreder deres gener videre, for mangen til idioter
>skal man lede længe efter.

Det er heller ikke godt nok, det er altså ikke det fedeste som brandmand, at
skulle fiske/skære sådan en sag ud af en bil...



K+T (29-11-2006)
Kommentar
Fra : K+T


Dato : 29-11-06 09:54


"Anders Mogensen" <anders-m@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news:456c6ce1$0$36510$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> >Man håber næsten at de møder et stort vejtræ mens de er alene i
>>bilen, så de ikke spreder deres gener videre, for mangen til idioter
>>skal man lede længe efter.
>
> Det er heller ikke godt nok, det er altså ikke det fedeste som brandmand,
> at skulle fiske/skære sådan en sag ud af en bil...
>

Det har du da ret i - men du kommer jo alligevel til at skære sådanne
idioter fri på et eller andet tidspunkt (udsendelsen omtalte det jo selv).
Bliver det ikke 'klaret' som beskrevet ender det jo bare med at man ud over
idioterne også skal skære en helt uskyldig familie fri - og det er da endnu
værre.

Knud



Uffe Ravn (29-11-2006)
Kommentar
Fra : Uffe Ravn


Dato : 29-11-06 13:36

K+T wrote:

>>> Man håber næsten at de møder et stort vejtræ mens de er alene i
>>> bilen, så de ikke spreder deres gener videre, for mangen til idioter
>>> skal man lede længe efter.
>>
>> Det er heller ikke godt nok, det er altså ikke det fedeste som
>> brandmand, at skulle fiske/skære sådan en sag ud af en bil...
>
> Det har du da ret i - men du kommer jo alligevel til at skære sådanne
> idioter fri på et eller andet tidspunkt (udsendelsen omtalte det jo
> selv). Bliver det ikke 'klaret' som beskrevet ender det jo bare med
> at man ud over idioterne også skal skære en helt uskyldig familie fri
> - og det er da endnu værre.

Så sandt, så sandt.

Ingen af dem kommer jo til at dø af alderdom.

Mvh. Uffe Ravn





Christian B. Andrese~ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 28-11-06 09:32


Brian S Jensen wrote:
> "Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:456b38f2$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> > HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> > bil.............
> >
> > Onix
> >
> > (som selv har mistet en kollega pga. en sindsyg persons kørsel)
> >
>
> De dér tosser Steffan og Sebastian er der kun én løsning til - skær
> begge arme af så de aldrig kan køre bil igen !

Flere vejtræer !!!

--
Christian
http://www.yee-haw.dk
MSN: spørg...


Per Henneberg Kriste~ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 28-11-06 10:22

Onix wrote:

> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> bil.............

Ja, det er straffen for at forsøge at tilegne sig lidt italiensk på ugens
bedste tv-aften.

Hvor kan man gense ovenstående igen uden at skulle betale en pose penge for
det?

--
Per, Esbjerg



Christian B. Andrese~ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 28-11-06 10:36


Per Henneberg Kristensen wrote:
> Onix wrote:
>
> > HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> > bil.............
>
> Ja, det er straffen for at forsøge at tilegne sig lidt italiensk på ugens
> bedste tv-aften.
>
> Hvor kan man gense ovenstående igen uden at skulle betale en pose penge for
> det?

I industriområder, øde parkeringspladser og lign. i Esbjerg ,
Sønderjylland, Randers, Aalborg.....

Sørgeligt men sandt.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk
MSN: spørg...


Per Henneberg Kriste~ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 28-11-06 12:26

Christian B. Andresen wrote:
> Per Henneberg Kristensen wrote:
>> Onix wrote:

>>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
>>> bil.............

>> Ja, det er straffen for at forsøge at tilegne sig lidt italiensk på
>> ugens bedste tv-aften.

>> Hvor kan man gense ovenstående igen uden at skulle betale en pose
>> penge for det?

> I industriområder, øde parkeringspladser og lign. i Esbjerg ,
> Sønderjylland, Randers, Aalborg.....

Njah - men gider nu ikke bevæge mig heller for at komme tæt på røvhullerne
:)

--
Per, Esbjerg



Hr. Jensen (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 28-11-06 14:04

Den Tue, 28 Nov 2006 12:25:36 +0100 sendte "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> følgende røgsignaler:

>>> Ja, det er straffen for at forsøge at tilegne sig lidt italiensk på
>>> ugens bedste tv-aften.

>Njah - men gider nu ikke bevæge mig heller for at komme tæt på røvhullerne
>:)

Hvorfor så lære italiensk?...

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."
- "Nå...nå, gør de det?...Ja, jeg må indrømme at jeg ved meget
lidt om vores indvandrere."

Martin Johansen [600~ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 28-11-06 17:22

In article <1164706555.966265.137500@l39g2000cwd.googlegroups.com>,
"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote:

> I industriområder, øde parkeringspladser og lign. i Esbjerg ,
> Sønderjylland, Randers, Aalborg.....

Der er sq intet galt i et afspærret industriområde.. men hvor andre
mennesker færdes bør de holde sig væk.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

BJ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 28-11-06 17:27


"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:martinlj-1691F5.17214828112006@sunsite.dk...

KLIP

>> I industriområder, øde parkeringspladser og lign. i Esbjerg ,
>> Sønderjylland, Randers, Aalborg.....
>
> Der er sq intet galt i et afspærret industriområde.. men hvor andre
> mennesker færdes bør de holde sig væk.

De skal blot huske at få ejerens tilladelse, så skulle der heller ingen
problemer være.

Det med tilladelsen, tager man vist ikke så tungt nu om dage.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Martin Johansen [600~ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 28-11-06 17:45

In article <456c6344$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

> De skal blot huske at få ejerens tilladelse, så skulle der heller ingen
> problemer være.
>
> Det med tilladelsen, tager man vist ikke så tungt nu om dage.

Det er nemmere at få tilgivelse end tilladelse :)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

BJ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 28-11-06 18:03


"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:martinlj-BE70D4.17451328112006@sunsite.dk...

KLIP

>> De skal blot huske at få ejerens tilladelse, så skulle der heller ingen
>> problemer være.
>>
>> Det med tilladelsen, tager man vist ikke så tungt nu om dage.
>
> Det er nemmere at få tilgivelse end tilladelse :)

Helt sikkert, men det giver ingen sympati..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Martin Johansen [600~ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 28-11-06 19:19

In article <456c6bdb$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

> Helt sikkert, men det giver ingen sympati..;)

Som regel ikke nej.

Men det var nu heller ikke lovligheden og moralen i det jeg gik efter..
men mere sikkerheden i det når det nu absolut skal være på offentlig vej.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

BJ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 28-11-06 19:26


"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:martinlj-2375BB.19190628112006@sunsite.dk...

KLIP

>> Helt sikkert, men det giver ingen sympati..;)
>
> Som regel ikke nej.
>
> Men det var nu heller ikke lovligheden og moralen i det jeg gik efter..
> men mere sikkerheden i det når det nu absolut skal være på offentlig vej.

Lad mig udtrykke mig helt klart:

Hvis jeg var ejer af en for offentligheden afspærret plads og der blev kørt
ræs, dækafbrændning mv., ville jeg blive stik tosset, ingen sympati have og
sluttelig kræve erstatning for diverse ødelæggelser af de
arrangerende/kørende....

Det er da fuldstændig ude af trit med almindelig opførsel/moral at ødelægge
andres ting/ejendom.

Måske vi gamle skal til at ridse i gejlede biler, det er jo så morsomt og
tilgivelse kan vi altid få.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Martin Johansen [600~ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 28-11-06 19:36

In article <456c7f3d$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

> Lad mig udtrykke mig helt klart:

Lad mig prøve at forstå dig helt klart..

> Hvis jeg var ejer af en for offentligheden afspærret plads og der blev kørt
> ræs, dækafbrændning mv., ville jeg blive stik tosset, ingen sympati have og
> sluttelig kræve erstatning for diverse ødelæggelser af de
> arrangerende/kørende....

Det er der vel ikke noget forkert i? Det vil vi alle vel gøre som dig?
Jeg ville da..

> Det er da fuldstændig ude af trit med almindelig opførsel/moral at ødelægge
> andres ting/ejendom.

Jep. Giver jeg udtryk for andet?

> Måske vi gamle skal til at ridse i gejlede biler, det er jo så morsomt og
> tilgivelse kan vi altid få.

Misforståes kan man altid.

Det' en OMMER!

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

BJ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 28-11-06 19:42


"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:martinlj-18183A.19353528112006@sunsite.dk...

KLIP

> Misforståes kan man altid.

Det må en slags sprogkløft..

> Det' en OMMER!

Hva´ koster sådan en..?..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Martin Johansen [600~ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 28-11-06 19:43

In article <456c8327$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

> Hva´ koster sådan en..?..;)

Lidt slid på tastaturet

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

BJ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 28-11-06 19:45


"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:martinlj-9BADCF.19431728112006@sunsite.dk...

KLIP

>> Hva´ koster sådan en..?..;)
>
> Lidt slid på tastaturet

Hmm ... (tænke, tænke) ahaaaa ... du mener et keyboard..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Martin Johansen [600~ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 28-11-06 19:47

In article <456c83cb$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

> "Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:martinlj-9BADCF.19431728112006@sunsite.dk...
>
> KLIP
>
> >> Hva´ koster sådan en..?..;)
> >
> > Lidt slid på tastaturet
>
> Hmm ... (tænke, tænke) ahaaaa ... du mener et keyboard..

Hmm er det ikke sådan et man spiller musik på?

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

BJ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 28-11-06 19:48


"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:martinlj-39A7A0.19463228112006@sunsite.dk...

KLIP

>> >> Hva´ koster sådan en..?..;)
>> >
>> > Lidt slid på tastaturet
>>
>> Hmm ... (tænke, tænke) ahaaaa ... du mener et keyboard..
>
> Hmm er det ikke sådan et man spiller musik på?

Hmm ... hvorfor taler du nu om IPod..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Martin Johansen [600~ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 28-11-06 20:05

In article <456c8456$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

> "Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:martinlj-39A7A0.19463228112006@sunsite.dk...
>
> KLIP
>
> >> >> Hva´ koster sådan en..?..;)
> >> >
> >> > Lidt slid på tastaturet
> >>
> >> Hmm ... (tænke, tænke) ahaaaa ... du mener et keyboard..
> >
> > Hmm er det ikke sådan et man spiller musik på?
>
> Hmm ... hvorfor taler du nu om IPod..?..

Nej nej taler om sådan et af de dersens.. keeeeboards der kommer lyd ud
af :)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

BJ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 28-11-06 20:34


"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:martinlj-F92D4C.20045828112006@sunsite.dk...

KLIP

>> >> >> Hva´ koster sådan en..?..;)
>> >> >
>> >> > Lidt slid på tastaturet
>> >>
>> >> Hmm ... (tænke, tænke) ahaaaa ... du mener et keyboard..
>> >
>> > Hmm er det ikke sådan et man spiller musik på?
>>
>> Hmm ... hvorfor taler du nu om IPod..?..
>
> Nej nej taler om sådan et af de dersens.. keeeeboards der kommer lyd ud
> af :)

Sådan nogen har jeg, både på min PC, PDA og cell...;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Karsten7870 (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Karsten7870


Dato : 28-11-06 23:09



BJ wrote:
> "Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:martinlj-9BADCF.19431728112006@sunsite.dk...
>
> KLIP
>
> > > Hva´ koster sådan en..?..;)
> >
> > Lidt slid på tastaturet
>
> Hmm ... (tænke, tænke) ahaaaa ... du mener et keyboard..
>
> --
> Bjørn J.
> ~~wear sunscreen~~

I en (H)ommer er det ved et dashboard?
--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)


Christian B. Andrese~ (28-11-2006)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 28-11-06 12:41


Per Henneberg Kristensen wrote:
> Christian B. Andresen wrote:
> > Per Henneberg Kristensen wrote:
> >> Onix wrote:
>
> >>> HOLD KÆFT de er nogle idoter der skulle have frataget kort og
> >>> bil.............
>
> >> Ja, det er straffen for at forsøge at tilegne sig lidt italiensk på
> >> ugens bedste tv-aften.
>
> >> Hvor kan man gense ovenstående igen uden at skulle betale en pose
> >> penge for det?
>
> > I industriområder, øde parkeringspladser og lign. i Esbjerg ,
> > Sønderjylland, Randers, Aalborg.....
>
> Njah - men gider nu ikke bevæge mig heller for at komme tæt på røvhullerne
> :)

Forståeligt nok, men det bliver vist genudsendt på onsdag, men tjeck
selv lige tv2.dk

--
Christian
http://www.yee-haw.dk
MSN: spørg...


Christian B. Andrese~ (29-11-2006)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 29-11-06 09:17


Anders Mogensen wrote:
> >Man håber næsten at de møder et stort vejtræ mens de er alene i
> >bilen, så de ikke spreder deres gener videre, for mangen til idioter
> >skal man lede længe efter.
>
> Det er heller ikke godt nok, det er altså ikke det fedeste som brandmand, at
> skulle fiske/skære sådan en sag ud af en bil...

Det tror jeg på.
Jeg ved faktisk ikke hvordan man så kommer sådanne imbeciler til
livs.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk
MSN: spørg...


Torben Scheel (29-11-2006)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 29-11-06 09:31

Christian B. Andresen wrote:

> Det tror jeg på.
> Jeg ved faktisk ikke hvordan man så kommer sådanne imbeciler til
> livs.
>
Ligesom indianerne - gratis sprut og stoffer.

--
vh
Torben

Christian B. Andrese~ (29-11-2006)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 29-11-06 09:18


Martin Johansen [6000] wrote:
> In article <1164706555.966265.137500@l39g2000cwd.googlegroups.com>,
> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote:
>
> > I industriområder, øde parkeringspladser og lign. i Esbjerg ,
> > Sønderjylland, Randers, Aalborg.....
>
> Der er sq intet galt i et afspærret industriområde.. men hvor andre
> mennesker færdes bør de holde sig væk.

Det er måden de kører på, uden sikkerhed etc.
Desuden så køres der jo ræs til og fra.
Det holdes jo ikke bare til banen.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk
MSN: spørg...


Martin Johansen [600~ (29-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 29-11-06 12:20

In article <1164788285.592467.281290@j72g2000cwa.googlegroups.com>,
"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote:

> Martin Johansen [6000] wrote:
> > In article <1164706555.966265.137500@l39g2000cwd.googlegroups.com>,
> > "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote:
> >
> > > I industriområder, øde parkeringspladser og lign. i Esbjerg ,
> > > Sønderjylland, Randers, Aalborg.....
> >
> > Der er sq intet galt i et afspærret industriområde.. men hvor andre
> > mennesker færdes bør de holde sig væk.
>
> Det er måden de kører på, uden sikkerhed etc.
> Desuden så køres der jo ræs til og fra.
> Det holdes jo ikke bare til banen.

Det er vi ikke uenige i, men det var jo heller ikke det jeg skrev. Jeg
mener at kunne huske jeg skrev de skulle holde sig til et afspærret
område

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Christian B. Andrese~ (29-11-2006)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 29-11-06 14:04


Martin Johansen [6000] wrote:
> In article <1164788285.592467.281290@j72g2000cwa.googlegroups.com>,
> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote:
>
> > Martin Johansen [6000] wrote:
> > > In article <1164706555.966265.137500@l39g2000cwd.googlegroups.com>,
> > > "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote:
> > >
> > > > I industriområder, øde parkeringspladser og lign. i Esbjerg ,
> > > > Sønderjylland, Randers, Aalborg.....
> > >
> > > Der er sq intet galt i et afspærret industriområde.. men hvor andre
> > > mennesker færdes bør de holde sig væk.
> >
> > Det er måden de kører på, uden sikkerhed etc.
> > Desuden så køres der jo ræs til og fra.
> > Det holdes jo ikke bare til banen.
>
> Det er vi ikke uenige i, men det var jo heller ikke det jeg skrev. Jeg
> mener at kunne huske jeg skrev de skulle holde sig til et afspærret
> område

Ja, men det er jo utopi at tro at de vil gøre det.
Kan du forestille dig ham idioten Stefan fra Sønderjylland bruge sin
lille IQ til at overholde så simple regler ?
Næppe.

Der er kun store vejtræer som hjælper på sådanne klaphatte.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk
MSN: spørg...


Christian B. Andrese~ (29-11-2006)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 29-11-06 14:05


Uffe Ravn wrote:
> K+T wrote:
>
> >>> Man håber næsten at de møder et stort vejtræ mens de er alene i
> >>> bilen, så de ikke spreder deres gener videre, for mangen til idioter
> >>> skal man lede længe efter.
> >>
> >> Det er heller ikke godt nok, det er altså ikke det fedeste som
> >> brandmand, at skulle fiske/skære sådan en sag ud af en bil...
> >
> > Det har du da ret i - men du kommer jo alligevel til at skære sådanne
> > idioter fri på et eller andet tidspunkt (udsendelsen omtalte det jo
> > selv). Bliver det ikke 'klaret' som beskrevet ender det jo bare med
> > at man ud over idioterne også skal skære en helt uskyldig familie fri
> > - og det er da endnu værre.
>
> Så sandt, så sandt.
>
> Ingen af dem kommer jo til at dø af alderdom.

Man må bare håbe at det bliver inden de giver deres gener videre og
uden at der er uskyldige indblandet.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk
MSN: spørg...


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408597
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste