Læderstue til gammel mercedes.
Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 27-11-06 06:05

Hej med jer.

Jeg ville gerne have fingre i en læderstue til en ældre mercedes 190 E
fra 85, nogen der ved hvor den slags kan købes?

Den skal være pæn, men det er ikke et krav at den er ny.

Håber i kan hjælpe.

/Kasper

Fra : pkc

Dato : 27-11-06 06:47

"Kasper Nordal Lund" <kasper@fakeusenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra 85, nogen der ved hvor den slags kan købes?
> Den skal være pæn, men det er ikke et krav at den er ny.

Kig i Tyskland - jeg mener der var nogle links til Ophuggere fornyelig

mvh
per krabbe
www.scanboat.com -
Brugte både fra hele Europa

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 27-11-06 16:47

> [...]
> fra 85, nogen der ved hvor den slags kan købes?
>
> Den skal være pæn, men det er ikke et krav at den er ny.

Her er en i sort læder:

http://www.autoimport.dk/reservedele/prissider/?side=Indtr%E6k%2C+brugt&model=Diverse

Med venlig hilsen

Peter Brandt Jørgensen
peter@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Søren Hansen

Dato : 27-11-06 22:31

Kasper Nordal Lund skrev:
> [...]
> fra 85, nogen der ved hvor den slags kan købes?
>
> Den skal være pæn, men det er ikke et krav at den er ny.

Prøv at spørge Jack her: http://kiaklub.dk/viewtopic.php?t=27

Han kan skaffe til næsten alle biler, der kører i USA. Ikke kun Kia.

Mvh
Søren
http://kiaklub.dk