VW Neesa
Fra : Ukendt

Dato : 26-11-06 21:17

Godt at denne bil ikke umiddelbart skal til europa ))

http://epn.dk/international/article9174.ece

Man må sige at folkevognen næppe ville falde i en konservativ tyskers smag.
Rød/hvide sæder og PORNOblå lys overalt

--
Tom

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 26-11-06 21:20

> http://epn.dk/international/article9174.ece
>
> Man må sige at folkevognen næppe ville falde i en konservativ tyskers
> smag. Rød/hvide sæder og PORNOblå lys overalt

Topdollar øse

--
MVH Thomas
http://www.lalala.dk/gratisfilm.phtml - Lej GRATIS DVD film!

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-11-06 21:23

> [...]
>
> Man må sige at folkevognen næppe ville falde i en konservativ tyskers
> smag. Rød/hvide sæder og PORNOblå lys overalt

Hmmm - "pornoblå" - hvordan er det lige med farverne på lyset i deres
instrumentbrædt lige for tiden .
Det ligner sgu da osse et horehus i havsnød

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-06 21:40

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.uk> skrev i en meddelelse

> Hmmm - "pornoblå" - hvordan er det lige med farverne på lyset i deres
> instrumentbrædt lige for tiden .
> Det ligner sgu da osse et horehus i havsnød

Jeg tør ikke nævne kunder som "ludere og lommetyve" i den sammenhæng

--
Tom

Som aldrig har haft blå pornolys i sin mondeo (amar' host)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-11-06 21:54

on 26-11-2006, Tom supposed :
> Man må sige at folkevognen næppe ville falde i en konservativ tyskers smag.
> Rød/hvide sæder og PORNOblå lys overalt

Må da nok sige jeg heller ikke ligefrem syns den ser så tiltrækkende ud
- kan selvfølgelig være den er mere attraktiv i virkeligheden.

Fra : Leonard

Dato : 26-11-06 21:58

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Man må sige at folkevognen næppe ville falde i en konservativ tyskers smag.

Måske ikke, men jeg synes den ser fed ud.
Dejlig stor åbning det giver at åbne begge døre.
Og farverne synes jeg er friske.

--
Leonard

Fra : Fam. Olsen

Dato : 27-11-06 08:20

"Leonard" <piper28a@gmail.dk> skrev i en meddelelse

> Måske ikke, men jeg synes den ser fed ud.
> Dejlig stor åbning det giver at åbne begge døre.
> Og farverne synes jeg er friske.

Hmmm. tja jeg er sgu nok gået hen og blevet gammeldags men det er sgu ikke
en bil jeg ville kigge særlig langt efter.

Så hellere kigge på dem der er kåret til årets smukkeste i deres klasser.
Især Alfa'erne. Se det er sgu smukt..

http://epn.dk/loungen/article8271.ece

MVH Niels

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-06 17:03

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en bil jeg ville kigge særlig langt efter.
>
> Så hellere kigge på dem der er kåret til årets smukkeste i deres klasser.

Ja, hvis det var sådan man kunne pille Q7 ud af selskabet. Det var dog et
skrækkelig misfoster af en bil sådan en Audi. Ham designeren må have taget
en overdosis amfetamin

--
Tom

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-12-06 12:29

Fam. Olsen skrev:
> [...]
> en bil jeg ville kigge særlig langt efter.
> Så hellere kigge på dem der er kåret til årets smukkeste i deres klasser.

En ting ved den liste der slog mig til stor undren; Hvordan kan en
to-døres (Bentley Continental GTC) være en limousine?

--
MVH Finn Flaskehalsproblem? Det eneste flaskehalsproblem jeg kan få
øje på er i overkanten af baglommerne hos arbejdsgiverne. De skulle se