Skifte pærer i forlygter på Passat (2002/2~
Fra : Kim L

Dato : 24-11-06 19:43

Hej

Håber I kan hjælpe.

Pæren er røget foran på en VW Passat fra 200/2003
Har kigget i manualen uden at finde noget brugbart, samt kigget under
motorhjelmen, men kan ikke lige lure hvordan man skifter den pære.

Håber I kan hbjælpe mig, da det er træls i disse mørke tider

/Kim

Fra : Peter Juul

Dato : 24-11-06 19:57

"Kim L" skrev

> [...]
> motorhjelmen, men kan ikke lige lure hvordan man skifter den pære.
>
> Håber I kan hbjælpe mig, da det er træls i disse mørke tider

Og ikke mindst både ulovligt og trafikfarligt.....

Frit fra huskeren sidder pæren bag en form for gummibælg, der er eddersvær
at komme til.. Kan du få den lusket af og få fingrene listet ned, sidder
stik osv., kan du få pæren ud...

Monteringen er ikke nemmere.... Hvorfor vi i "butikken" valgte at plage
vores lokale mekaniker med operationen :)

VenHils
Peter
Renault Laguna 2,0 16v RN st.car. '01