Renault 19
Fra : Preben

Dato : 24-11-06 08:00

Hej.
Jeg har en Renault 19 1,4 fra 92. Den spilder olie under motoren, det er
ikke bundproppen. Kan ikke se hvor det kommer fra.
Hvem har et godt råd.

Tak for hjælpen

Hilsen
Preben

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-11-06 09:15

"Preben" <prebennyboe@os.dk> skrev i en meddelelse news:45669856$0$192

Kan ikke se hvor det kommer fra.
> Hvem har et godt råd.

Hvilken ende, væk fra, i mod koblingen, gearkassen?.

Fra : soren h c

Dato : 24-11-06 18:44

Jeg har haft en Clio 1.4 også 92.
Min begyndte også at spilde olie.
Det blev opdaget sidst jeg kørte den til syn.
Synsmanden sagde at 1.4 motorens bundkar havde det med
at ruste og blive utæt. Så prøv at kigge efter evt rust på bundkar.
Skal siges jeg aldrig fandt ud af det. Solgte den inden.

Venligst