Ny bil?
Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-11-06 11:41

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4094384/
http://www.bristolcars.co.uk/FighterT.htm

Så er man da lavtflyvende! IMHO pænere end Bugattien.

Det passer i øvrigt ikke at de laver bombefly. Det holdt de op med for
mange år siden.

/Martin

Fra : Klaus G.

Dato : 22-11-06 15:24

> Så er man da lavtflyvende! IMHO pænere end Bugattien.
Synes så ikke den er pænere end bugattien :) Tilgengæld er det der vist ikke
den første bil som kan køre hurtigere en Bugattien. Men hvor svært kan det
være at køre ligeud? Det er som det kun er det det gælder om? Der er da en
privat englænder som har lavet en bil med 2500hk eller sådan noget, og den
er "street legal". Så jeg er ikk imponeret over en stor motor, et par hjul,
slet ikke når det kommer fra sådan en stor virksomhed :)

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-11-06 15:51

Klaus G. wrote:
> [...]
> er "street legal". Så jeg er ikk imponeret over en stor motor, et par hjul,
> slet ikke når det kommer fra sådan en stor virksomhed :)

hehe, stor...

Læser du http://www.autocar.co.uk/FirstDrive_Summary.asp?RT=215261
lader det til at den også kan andet end at køre ligeud - måske
bruges til daglig? Specielt hvid man skifter fjedre som der nævnes.

Alt sammen meget teoretisk...

/Martin