Ny køre- og teoriprøve.
Fra : BJ

Dato : 21-11-06 12:34

Mon ikke denne kørerlære kan få rabat ifbm. med, han skal tage nyt
kørekort..

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4091810/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leif Langgaard

Dato : 21-11-06 12:52

> Mon ikke denne kørerlære kan få rabat ifbm. med, han skal tage nyt
> kørekort..
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4091810/

Bøden er nok det mindste, min søn har lige taget kørekort, han har betalt
små 10,000 kroner, men har ikke fået en kvittering for en eneste 25 øre!

Jeg vil ikke generalisere, men det er da skræmmende, at der blev betalt
kontant og at pengene bare gled ned i lommen.

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : BJ

Dato : 21-11-06 12:54

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
>
> Jeg vil ikke generalisere, men det er da skræmmende, at der blev betalt
> kontant og at pengene bare gled ned i lommen.

Det er vel blot et spørgsmål om at bede/insistere på en regning/faktura.

Kørelæreren _kan_ jo være bagud med sit bogholderi.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-11-06 13:24

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse news:4562e901$0$2106

> Det er vel blot et spørgsmål om at bede/insistere på en regning/faktura.
>
> Kørelæreren _kan_ jo være bagud med sit bogholderi.

Det er et sprgs. om hvor "flink", og interesseret i at eleven består, han så
bliver :(. Der kan let blive "vente tid" på at komme til prøve, så det er
nødvendigt med flere køretimer. Det er mit indtryk der er mange "sort får" i
den branche, som udnytter enhver lejlighed til at "presse citronen".

Fra : BJ

Dato : 21-11-06 13:27

KLIP

> [...]
> er nødvendigt med flere køretimer. Det er mit indtryk der er mange "sort
> får" i den branche, som udnytter enhver lejlighed til at "presse

Som jeg forstod indlægget, så _er_ hele seancen overstået.

Hvilke andre problemer ser du så i at bede om en regning/faktura?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-11-06 13:39

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse news:4562f0b6$0$2088

> Som jeg forstod indlægget, så _er_ hele seancen overstået.
>
> Hvilke andre problemer ser du så i at bede om en regning/faktura?

Så ser jeg ingen, men typ. er der løbende betaling efterh. som processen
skrider frem- teoriprøve, glatbane etc. .

Fra : BJ

Dato : 21-11-06 13:39

KLIP

> Så ser jeg ingen, men typ. er der løbende betaling efterh. som processen
> skrider frem- teoriprøve, glatbane etc. .

Så kan vel også typisk bede om en samlet regning/faktura efter processens
afslutning?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-11-06 14:39

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse news:4562f38e$0$2084

> Så kan vel også typisk bede om en samlet regning/faktura efter processens
> afslutning?

Jeg tror de fleste unge ikke tænker i de baner, ude af øje, ude af sind. De
er glade bare styrebrevet kommer i "hus", og overlader til A.Fjog's
udsultede skattevæsen at udrede trådene.... ;). Det er nemmere at overskue
en kørelærers regnskab, mod politiets antal elever til prøve, end TDC,
Dadeko, Statoil's ;).

Fra : BJ

Dato : 21-11-06 14:43

KLIP

> [...]
> udsultede skattevæsen at udrede trådene.... ;). Det er nemmere at overskue
> en kørelærers regnskab, mod politiets antal elever til prøve, end TDC,

Jeg er ked af, på dine vegne, du er en så bitter og dybt mistænksom mand..:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-11-06 14:57

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse news:45630268$0$2101

Det er nemmere at overskue

> Jeg er ked af, på dine vegne, du er en så bitter og dybt mistænksom
> mand..:)

Jeg er ingen af delene, jeg kan ikke gøre mere end at se til... . Det er et
faktum at, sådan foregår det, de små fisk går i nettet, de store har
resurser til at slippe fri.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-06 15:13

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> Jeg er ingen af delene, jeg kan ikke gøre mere end at se til... . Det er et
> faktum at, sådan foregår det, de små fisk går i nettet, de store har
> resurser til at slippe fri.

BJ er da gået fri ind til videre

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : BJ

Dato : 21-11-06 15:31

KLIP

> BJ er da gået fri ind til videre

Nope, men jeg vandt og sendte revisorregningen videre til SKAT..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-06 16:14

BJ skriver:

> Nope, men jeg vandt og sendte revisorregningen videre til SKAT..

Så er du enten stor, ellers tager Jørgen fejl

Kalus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : BJ

Dato : 21-11-06 16:37

KLIP

> Så er du enten stor, ellers tager Jørgen fejl

Nope, jeg er en lille fisk og Jørgen tager fejl.

Det gør lønmodtagere stort set altid, men os der har siddet på begge sider
af skrivebordet, ved hvordan verden reelt ser ud..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-11-06 17:52

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse news:45631d55$0$2111

> Det gør lønmodtagere stort set altid, men os der har siddet på begge sider
> af skrivebordet, ved hvordan verden reelt ser ud..

Klart, klart.....de er alle dumme.

Fra : BJ

Dato : 21-11-06 17:59

KLIP

> Klart, klart.....de er alle dumme.

Klart, klart det siger du jo selv, vi er (os der før har været lønmodtagere)
og nu er blevet selvstændige.

Jeg finder det nu meget rart at slippe for al ryatæppegnaskeriet og køen ved
håndklædeautomaten.

Nu står jeg kun til regnskab for mig selv, banken og ikke mindst mine
kunder...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-11-06 18:55

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse news:4563304e$0$2100

> Klart, klart det siger du jo selv, vi er (os der før har været
> lønmodtagere) og nu er blevet selvstændige.

Det var nu ironisk ment. Men det er helt klart indstillingen på "de bonede
gulve", det er ufatteligt man ikke er kommet videre. Det er sgu' da i
firmaets interesse, det går gnidningsfrit.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 21-11-06 18:12

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> writes:

> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Nope, jeg er en lille fisk og Jørgen tager fejl.

Den lille logiker MÅ påpege at det altså ikke er i modstrid med hvad
Klaus sagde!

Sidst jeg havde en sag med Skat var det desværre dem der havde ret.
(Beløbsgrænsen for straksafskrivning gælder hele værdien, ikke kun den
erhvervsmæssige andel. Absurd, men det stod faktisk i reglerne.)

Fra : Møller

Dato : 21-11-06 18:17

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
meddelelse

> KLIP

> Nope, jeg er en lille fisk

Det er vist dagens underdrivelse

Møller

Fra : BJ

Dato : 21-11-06 18:24

"Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er vist dagens underdrivelse

Nu skal du altså ikke komme for godt i gang, dit magre gespenst ... du er jo
ikke andet end stel og betræk...LOOLLL

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-11-06 18:32

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse news:45633629$0$2087

> Nu skal du altså ikke komme for godt i gang, dit magre gespenst ... du er
> jo ikke andet end stel og betræk...LOOLLL

Nå, der var en som så det ;).

Fra : BJ

Dato : 21-11-06 18:33

KLIP

> Nå, der var en som så det ;).

Ha, "Mølle" er også pensionist, så han har tid til at nærlæse..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-06 19:29

"Møller" skriver:

> Det er vist dagens underdrivelse

Hov, det var ikke fysisk størrelse....

Ellers var jeg gået fri mange gange

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-11-06 15:36

> BJ er da gået fri ind til videre

.............. ;).

Fra : BJ

Dato : 21-11-06 15:37

KLIP

> ............. ;).

Nope, men jeg vandt og sendte revisorregningen videre til SKAT..

Sådan holder du gang i de offentlig ansatte.............. :)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leif Langgaard

Dato : 21-11-06 14:47

> Det er nemmere at overskue en kørelærers regnskab, mod politiets antal
> elever til prøve, end TDC, Dadeko, Statoil's ;).

Ja, det må det da være, der er nok nogen der gerne vil se på sagen, så vi
der har fået trukket skat inden udbetalingen af vores løn, slipper lidt
billigere!

Fra : BJ

Dato : 21-11-06 15:32

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja, det må det da være, der er nok nogen der gerne vil se på sagen, så vi
> der har fået trukket skat inden udbetalingen af vores løn, slipper lidt
> billigere!

Jep, jeg har det meget nemmere. Jeg betaler skatten _inden_ jeg overhovedet
ved, hvad jeg tjener!!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-11-06 22:34

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse

> så vi der har fået trukket skat inden udbetalingen af vores løn, slipper
> lidt billigere!

Ja, jeg har det på den måde at Skat trækker før jeg får noget udbetalt.
Efter jeg får udbetalt ja så er det skat der det der er

Jeg har det sgu meget godt alligevel

--
mvh Uffe
Nu med 'deo

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-11-06 22:41

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse

Så gik det alligevel for stærkt

> så vi der har fået trukket skat inden udbetalingen af vores løn, slipper
> lidt billigere!

Ja, jeg har det på den måde at Skat trækker før jeg får noget udbetalt.
Efter jeg får udbetalt ja så er det skat der tager det der er tilbage.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 21-11-06 13:04

> Mon ikke denne kørerlære kan få rabat ifbm. med, han skal tage nyt
> kørekort..

"På den sønderjyske motorvej, hvor grænsen er 130 km./t., drønede
kørelæreren af sted med ikke mindre end 172 km./t., oplyser politiet. Den
grove hastighedsovertrædelse betyder..."

Den GROVE hastighedsovertrædelse ... jaja, det skal nok have været direkte
livsfarligt. Mon der blev tilbudt psykologhjælp til medtrafikanterne? ...
32% ... Hold kæft mand ...

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-06 13:33

Kim Frederiksen skriver:

> [...]
> livsfarligt. Mon der blev tilbudt psykologhjælp til medtrafikanterne? ...

Nu er der jo ingen tvivl om at du mener at hastighedsgrænser det er
noget der er til for at blive overtrådt. Men har trafiken været tæt og
med 90km/t som den ofte er på den jyske motorvej i mydretiden, så er det
faktisk groft.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 21-11-06 13:54

> [...]
> noget der er til for at blive overtrådt. Men har trafiken været tæt og
> med 90km/t som den ofte er på den jyske motorvej i mydretiden, så er det

Yes sir. Det er ikke muligt for mig, udfra hastighedsmålingen alene, at
afgøre om manden har været til fare for andre. Det kan han sådan set godt
have været. Dog tager jeg det MEGET roligt ved at høre at han kørte 172 ...
for det er virkelig intet problem på motorvejen, hvis der ellers er plads
til det. Alene det faktum at fartkontrollen har været ude, giver mig en idé
om at det i hvert fald ikke har været i myldretiden.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-06 14:08

Kim Frederiksen skriver:

> Dog tager jeg det MEGET roligt ved at høre at han kørte 172 ...
> for det er virkelig intet problem på motorvejen, hvis der ellers er plads
> til det.

Og det aner du jo intet om.

> Alene det faktum at fartkontrollen har været ude, giver mig en idé
> om at det i hvert fald ikke har været i myldretiden.

Nå. Jeg møder nu jævnligt fartkontroller i myldretiden sød for
trekantsområdet.

Hvor tit kommer du der ?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 21-11-06 14:20

> Kim Frederiksen skriver:

> Og det aner du jo intet om.

Om der har været plads til det, nej selvfølgelig ikke.

> Nå. Jeg møder nu jævnligt fartkontroller i myldretiden sød for
> trekantsområdet.
>
> Hvor tit kommer du der ?

Aldrig ... men jeg kender en del til politiets metoder til at inddrive
penge.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-06 14:21

Kim Frederiksen skriver:

> Aldrig ...

Fint, så kan jeg godt lide at du kategorisk udtaler dig om stækningen.

> men jeg kender en del til politiets metoder til at inddrive
> penge.

Du har fået mange bøder formoder jeg ?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 21-11-06 14:25

> Du har fået mange bøder formoder jeg ?

Nej, kun en enkelt for snart 6 år siden.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-06 14:26

Kim Frederiksen skriver:

> Nej, kun en enkelt for snart 6 år siden.

Så det er din "kender en del til politiets metoder til at inddrive
penge." ?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 21-11-06 14:35

> Så det er din "kender en del til politiets metoder til at inddrive
> penge." ?

Ja, for jeg møder dem sgu tit og kan se hvordan fotovognene opererer.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-06 14:43

Kim Frederiksen skriver:

> Ja, for jeg møder dem sgu tit og kan se hvordan fotovognene opererer.

Så de gange, hvor du ikke opdager dem, tæller ikke med.

Og de steder du ikke kører....

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-11-06 15:49

> Kim Frederiksen skriver:

Hvad gør de, ud over at tvinge dig, til at tænke lidt over det du har "gang
i" ?.

> Så de gange, hvor du ikke opdager dem, tæller ikke med.

Jeg ser dem heller ikke, men kigger heller ikke efter dem, er ikke paranoid
:).

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-11-06 16:45

Kim Frederiksen wrote:
> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
> meddelelse news:4562FD26.CC42725C@du.kan.finde.den...

> Nej, kun en enkelt for snart 6 år siden.

På cykel?

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-11-06 18:42

Per Henneberg Kristensen skriver:

> På cykel?

Skærmaftørringspapir og keyboardrens udbedes....

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 17:16

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> livsfarligt. Mon der blev tilbudt psykologhjælp til medtrafikanterne? ...

tja, jeg kører temmelig ofte et pænt stykke over 172 Km/t på
motorvejene......og havde bilen kunnet mere end de små 200, så havde jeg
også kørt det

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-06 17:47

Tom skriver:

> tja, jeg kører temmelig ofte et pænt stykke over 172 Km/t på
> motorvejene......og havde bilen kunnet mere end de små 200, så havde jeg
> også kørt det

Tøsevogn

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 17:55

> Tom skriver:

> Tøsevogn

Nope, morfar-bil )

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-06 19:29

Tom skriver:

> Nope, morfar-bil )

Sorry.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-11-06 16:47

Tom wrote:

> tja, jeg kører temmelig ofte et pænt stykke over 172 Km/t på
> motorvejene......og havde bilen kunnet mere end de små 200, så havde
> jeg også kørt det

Et PÆNT stykke over 172 .... og kunne bilen mere end 200 .....

Det er snævre rammer du kører med, når du skriver et PÆNT stykke over ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-06 16:56

> Et PÆNT stykke over 172 .... og kunne bilen mere end 200 .....
>
> Det er snævre rammer du kører med, når du skriver et PÆNT stykke over ;)

Der er fordi det er en Ford. Her skal man nemlig skelne mellem at når mit
speedometer siger 210 Km/t så kører den reelt kun 195 Km/t og mere er der
ikke i den
Plejer at ligge på 180 til 200 når forholdene tillader det og er foriøvrigt
fløjtende ligeglad med hvad det max tilladte er i danmark

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 22-11-06 17:13

KLIP

> [...]
> Plejer at ligge på 180 til 200 når forholdene tillader det og er
> foriøvrigt fløjtende ligeglad med hvad det max tilladte er i danmark

ROFL

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-11-06 18:40

In article <4564732c$0$15885$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> Plejer at ligge på 180 til 200 når forholdene tillader det og er foriøvrigt
> fløjtende ligeglad med hvad det max tilladte er i danmark

Det er fanme iorden.. her er en som tør skrive det som de fleste mænd
med benzin i blodet alle sammen gør, men ikke tør skrive offentligt af
frygt for tabe ansigt.

Hatten af.

Mvh en som kører med en fart afhængig af pengepungen, dvs er der lidt
til ekstra brændstof så bliver bilen også maxet ud når forholdene er til
det, hvilket de JÆVNLIGT er..

Så.. skyd mig så.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-06 18:58

> Det er fanme iorden.. her er en som tør skrive det som de fleste mænd
> med benzin i blodet alle sammen gør, men ikke tør skrive offentligt af
> frygt for tabe ansigt.
>
> Hatten af.

hehe så modig er jeg slet ikke ))
Hvis man læser mellem linierne, så foregår det i tyskland

BANG

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-11-06 19:08

In article <45648f94$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> hehe så modig er jeg slet ikke ))
> Hvis man læser mellem linierne, så foregår det i tyskland

Det er jeg til gengæld fløjtende ligeglad med om det er dernede eller i
DK. Der er ingen der skal komme og fortælle mig at E20 mod Esbjerg ikke
er god til høje hastigheder.. der er "aldrig en sjæl".

> BANG

Av for satan.. skulle du lige ramme mig i låret??

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-11-06 09:26

Martin Johansen [6000] wrote:

> Det er jeg til gengæld fløjtende ligeglad med om det er dernede eller
> i DK. Der er ingen der skal komme og fortælle mig at E20 mod Esbjerg
> ikke er god til høje hastigheder.. der er "aldrig en sjæl".

Det er der nu.

I sidste uge stod der en morgen kl. 09.00 en radar på en af broerne omkring
Bramming (plus minus 10 km) :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Brian Larsen

Dato : 21-11-06 14:41

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Kim Frederiksen skriver:

> Nå. Jeg møder nu jævnligt fartkontroller i myldretiden sød for
> trekantsområdet.

Kim Frederiksen er nu ikke helt forkert på den, jeg indrømmer gerne
at jeg ikke er bekendt med de jydske tilstande, det ville dog overraske
mig om de var så meget bedre end sydsjælland.

Jeg pendler fra Falster til Høje Taastrup via. motorvejen om sommeren
og har endnu ikke mødt en fart kontrol andet end de gange hvor jeg er
kommet for sent afsted og derved har misset myldertiden.

--

// brian - SV1000S K6

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-06 14:45

Brian Larsen skriver:

> Jeg pendler fra Falster til Høje Taastrup via. motorvejen om sommeren
> og har endnu ikke mødt en fart kontrol andet end de gange hvor jeg er
> kommet for sent afsted og derved har misset myldertiden.

Tjah, jeg kører landet tyndt både tidligt og sent. Jeg møder dem _også_
i myldretiden.

Og lige om straks er det fredag, firmabil, folkevogn og fartpilot

Fra : JBH

Dato : 21-11-06 23:42

> Mon ikke denne kørerlære kan få rabat ifbm. med, han skal tage nyt
> kørekort..
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4091810/

Jo, Det lille uheld skyldes sikkert et øjebliks u-opmærksomhed, som Jacob
Buksti undskyldte sine 173kmt med

/JBH

Fra : BJ

Dato : 22-11-06 00:09

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jo, Det lille uheld skyldes sikkert et øjebliks u-opmærksomhed, som Jacob
> Buksti undskyldte sine 173kmt med

Buksti kørte på tværs og vor nye helt har enten kørt op eller ned ad
bakke..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 22-11-06 11:14

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo, Det lille uheld skyldes sikkert et øjebliks u-opmærksomhed, som Jacob
> Buksti undskyldte sine 173kmt med

En politiker kørte for stærkt. Fair nok. Hvis de så bare ville tage
konsekvensen af det og én gang for alle indrømme at det er sådan folk nu
engang kører og at det, i bund og grund, ikke har en sk*d at sige.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : BJ

Dato : 22-11-06 11:23

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> En politiker kørte for stærkt. Fair nok. Hvis de så bare ville tage
> konsekvensen af det og én gang for alle indrømme at det er sådan folk nu
> engang kører og at det, i bund og grund, ikke har en sk*d at sige.

Nu må du ikke ødelægge vort kære lands målsætning; Danmark skal være det
mest gennemregulerede, lovfyldte, internetdækkede, skatte- og
afgiftsbehæftede demokratiske land i verden..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 22-11-06 12:33

> Nu må du ikke ødelægge vort kære lands målsætning; Danmark skal være det
> mest gennemregulerede, lovfyldte, internetdækkede, skatte- og
> afgiftsbehæftede demokratiske land i verden..

/Kim