Rugbrød
Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 19-11-06 19:07

Hejsa.

Jeg har et rugbrød fra 1987, som skal importeres. Det har kørt 370.000 km og
standen er derefter.

Er der mon nogen, der har en idé om, hvad sådan et koster i Danmark, så jeg
kan regne sådan nogenlunde ud, hvad jeg skal smide i afgift, for at få
danske, gule plader på køretøjet.

Ida M. Kiefer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-11-06 19:33

On Sun, 19 Nov 2006 19:07:08 +0100, "Ida Maria Kiefer"
<usenet2006@kiefer.dk> wrote:

> [...]
>kan regne sådan nogenlunde ud, hvad jeg skal smide i afgift, for at få

Er sådan en ældre VW mere driftssikker end merceren? *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 19-11-06 20:08

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er sådan en ældre VW mere driftssikker end merceren? *LOL*

Det er vel nok rart at blive husket

Jeg ved ikke om den er mere driftsikker, men det er heldigvis heller ikke
mig, der skal køre i den. Faktisk er det mere eller mindre et helvede at
komme ned i en hvilken som helst anden bil end min egen. Man bliver lidt
forvænt, når man sidder i et stort skrummel med luftaffjedring

Måske skulle jeg have omformuleret mig lidt. Når jeg skrev "jeg har", så
mener jeg, at jeg har ansvaret for at få indregistreret rugbrødet for en
tysk ven, som er ved at udvandre til Danmark. Dog vil jeg jo gerne lige have
en idé om, hvorvidt det overhovedet kan betale sig at smide danske plader på
brødet.

Jeg har googlet lidt, men finder priser fra 7k - 40k. Hvis det nu kun var
7k, så kunne det måske godt betale sig, at give 4k og få den ind. Han stoler
jo (underligt nok) på sit rugbrøds driftssikkerhed

Ida M. Kiefer

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 20-11-06 15:53

Ida Maria Kiefer <usenet2006@kiefer.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har et rugbrød fra 1987, som skal importeres. Det har kørt 370.000 km
> og standen er derefter.

Er der blandt sådan en flok bilentutiaster virkelig ikke en eneste, som kan
hjælpe mig med en cirkapris for sådan en spand?

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer (som er glad for sin ML)

Fra : Møller

Dato : 20-11-06 17:05

"Ida Maria Kiefer" <usenet2006@kiefer.dk> wrote in message

> Ida Maria Kiefer <usenet2006@kiefer.dk> skrev i en meddelelse

> Er der blandt sådan en flok bilentutiaster virkelig ikke en eneste, som
kan
> hjælpe mig med en cirkapris for sådan en spand?

Den er for gammel, men 2.500,- med nye dæk

http://makeashorterlink.com/?R19925A3E

Møller

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 21-11-06 09:21

Møller <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse

> Den er for gammel, men 2.500,- med nye dæk
>
> http://makeashorterlink.com/?R19925A3E

Fedest! Tak for hjælpen.

--
Venlig hilsen