Audi 200 Turbo Quattro
Fra : Benny

Dato : 15-11-06 21:55

Hej

En af mine arbejdes kollegaer har en Audi 200 Turbo Quattro med 250 - 270
heste, der er billig til salg.

Kunne måske gå an som en "fars dyt" her hjemme.
Hvad fa.. er det for en model. Der er ikke nogle 200'er til salg på Bilbasen
eller Bilzonen
Motoren, er det en 5 bens med turbo?

Benny

Fra : Mogens...

Dato : 15-11-06 22:16

"Benny" <findes ikke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En af mine arbejdes kollegaer har en Audi 200 Turbo Quattro med 250 - 270
> heste, der er billig til salg.

Sikkert - den er dyr at køre i og ikke mindst holde
kørende. Holten fra denne gruppe har haft een...

> Kunne måske gå an som en "fars dyt" her hjemme.
> Hvad fa.. er det for en model. Der er ikke nogle 200'er til salg på
> Bilbasen eller Bilzonen
> Motoren, er det en 5 bens med turbo?

Det er en Audi 100, som er opgraderet med en større 5 benet turbomotor
http://members.aol.com/c1j1miller/200-specs.html

Fra : Jonas R.

Dato : 16-11-06 09:15

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote in message
> [...]
> kørende. Holten fra denne gruppe har haft een...

> Det er en Audi 100, som er opgraderet med en større 5 benet turbomotor

En 200TQ kan også fås med en 3b motor hvilket er samme motor som i min Audi
S2.
250-270 hk på denne model er ikke noget problem.

/Jonas R.

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-06 23:07

> [...]
>
> Kunne måske gå an som en "fars dyt" her hjemme.
> Hvad fa.. er det for en model. Der er ikke nogle 200'er til salg på

Har en kammerat der har en 100 turbo, og den er godt nok umulig, at få
stumper til Audi skal bestille stumperne hjem fra Tyskland, og de kræver
forudbetaling, og du kan ikke returnere hvis det ikke er den vare du skal
bruge alligevel.

--
Dannie

Fra : Jonas R.

Dato : 16-11-06 09:17

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> wrote in message

> [...]
> forudbetaling, og du kan ikke returnere hvis det ikke er den vare du skal

Så bør din kammerat ringe til Audi i Flensborg, +49 4619020541
Han hedder Torsten Illing og du betaler enten forúd eller med Kreditkort.
Han er dansker og sender det fra Kruså så det er dansk fragt, man har det
typisk dag til dag og det er 50% billigere end i DK og via audi klubben får
man 10% rabat.

/Jonas R.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 16-11-06 11:24

"Jonas R." <hihi@hihi.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Han er dansker og sender det fra Kruså så det er dansk fragt, man har det
> typisk dag til dag og det er 50% billigere end i DK og via audi klubben

Kreditkort?
Hvordan filen gribes den lige an?
Jeg har altid brugt forudbetaling, men det tager jo nogle dage før pengene
er landet på den tyske konto.

/Dennis

Fra : Klaus G.

Dato : 16-11-06 15:01

> [...]
> Han er dansker og sender det fra Kruså så det er dansk fragt, man har det
> typisk dag til dag og det er 50% billigere end i DK og via audi klubben
Ikke alting der er 50% at spare ;)

Men ja, det kan ihvertfald meget nemt betale sig lige at ringe og høre en
pris, for i nogle tilfælde kan man spare mange penge, i andre er det hip som
hap, og et opkald vælter næppe ens budget :)

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery