Dobbelt kopholder til Skoda Fabia
Fra : Kent

Dato : 15-11-06 21:48

Jeg søger nogle, der kan sige noget godt eller dårligt om den
dobbelte kopholder, man kan købe til Skoda Fabia. Den koster
520,00 kr. inkl. montering.

Varenummer: 6X0 857 558A 01C

Sagen er, at vi virkelig mangler en ordentlig kopholder - og helst
to - i vores nye Fabia 1,9 TDI. Den fabriskmonterede til højre for radioen
er ikke særlig god til at holde på en halvliters sodavand, og det
er ikke særligt heldigt for os.

Jeg har selv set omtalte dobbelte kopholder i en Fabia for et
par dage siden, men desværre fik jeg ikke set ordentligt efter, om
det så ordentlig ud osv. Men den kunne dog holde betydeligt
bedre på en halvliters flaske end den fabriksmonterede. Den
monteres under radioen.

Jeg har fået at vide fra Skoda, at den dobbelte kopholder faktisk
passer til Octavia, hvorfor det er nødvendigt at tage hele radioen
og konsollen ud og skære det til, for at kopholderen kan passe.
Synes det lyder mærkeligt, når den dobbelte kopholder er listet
som originalt ekstraudstyr til FABIA'en! Hvad mener I om det?

Kopholderen er listet på den orange tilbehørsliste, som Fabia-ejere
sikkert kender. Fåes hos Skoda. Mig bekendt kan den ikke findes
på nettet. Det er der i øvrigt meget originalt Skoda-udstyr, der ikke
kan, da Skoda i k k e l i g e f r e m holder deres hjemmesider
særligt opdaterede.

Alle kommentarer om kopholderen modtages med stort tak!! .

Kent.

Fra : mohr

Dato : 21-11-06 19:44

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger nogle, der kan sige noget godt eller dårligt om den
> dobbelte kopholder, man kan købe til Skoda Fabia. Den koster
> 520,00 kr. inkl. montering.
>
> Varenummer: 6X0 857 558A 01C

Hvis og når du får den monteret, må du gerne sende et foto

\Morten

Fra : Kent

Dato : 21-11-06 21:21

"mohr" <mohr.fjern-dette..@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis og når du får den monteret, må du gerne sende et foto
>
> \Morten

Det gør jeg gerne, men jeg får den nok ikke monteret, hvis ikke jeg
finder én, der kan sige noget om den. Det er desværre ikke lykkes
mig endnu.

Ærgeligt nok.

Kent.

Fra : Anders Majland

Dato : 22-11-06 08:52

> Det gør jeg gerne, men jeg får den nok ikke monteret, hvis ikke jeg
> finder én, der kan sige noget om den. Det er desværre ikke lykkes
> mig endnu.

Hmm til en plov med montering kan den da vist ikke koste mere end det halve
løst ... Tror jeg prøver at høre den lokale hvad han skal have for den....

(Skal der tilpasses i instrumentbordet har jeg det bedst med selv at
"ødelægge" bilen)

/A

Fra : Kent

Dato : 22-11-06 16:11

> [...]
> den....
>
> (Skal der tilpasses i instrumentbordet har jeg det bedst med selv at

Meld endelig tilbage her, hvad du finder ud af.

Jeg skal sige dig, at jeg ikke er helt overbevist om, at det er nødvendigt
at
snitte i bilen for at få den monteret. Jeg har en skummel mistanke om, at
min Skoda-pusher har nogle kopholdere af uvist oprindelse, han gerne
vil af med. Håber jeg tager fejl.

Kent.