Sammenligning rummelighed i biler ?
Fra : Hvad siger du ?

Dato : 13-11-06 08:26

I kender godt de der tegninger af forskellige biler , hvor sæder og alt det
indvendige er
tegnet op så man kan se pladsforholdene.
Plejer at ligne en "punkteret" mand der sidder på både forsæde og bagsæde..
Noger der ved hvor man kan finde sådanne tegninger , så man f.eks. kan
sammenligne plasdforhold i
forskellige biler ? Kunne da være interessant at sammenligne plads i højde
og drøjde mellem f.eks. BMW 5 serien og så et
par biler som Audi A6 / Mercedes E300...
Hvis i ikke kan finde det kan ingen !
Har selv prøvet at "google" i laaang tid :)

F.

Fra : Hvad siger du ?

Dato : 13-11-06 21:04

"Hvad siger du ?" <Virker-ikke@slut.prut> skrev i en meddelelse
> [...]
> par biler som Audi A6 / Mercedes E300...
> Hvis i ikke kan finde det kan ingen !
> Har selv prøvet at "google" i laaang tid :)

Hvad så med cm fra bagsæde til loft i de tre biler ?
Mener jeg så sådan en måling hos FDM ?

Mvh.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 13-11-06 22:15

> "Hvad siger du ?" <Virker-ikke@slut.prut> skrev i en meddelelse

> Hvad så med cm fra bagsæde til loft i de tre biler ?
> Mener jeg så sådan en måling hos FDM ?
>
> Mvh.

Der er en god chance for at finde målene her http://www.bilnorge.no/pdf/

Med venlig hilsen Kim

Fra : Hvad siger du ?

Dato : 14-11-06 01:13

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der er en god chance for at finde målene her http://www.bilnorge.no/pdf/
>
> Med venlig hilsen Kim

Hvis nogen mangler link til test af nye og brugte biler i fuld længde ,
jamen så er de her i massevis på norsk !
Tusind tak Kim ! Fantastisk link :)
http://www.bilnorge.no/pdf/

Mvh.