Ret så effektiv vejspærring !!!!
Fra : Lars [6710]

Dato : 11-11-06 23:22

Hej

Ved ikke om denne har været postet før:

http://glumbert.com/media/roadblock

Det er sq godt nok lidt vildt !
Der skal man altså ikke lige "overse" et indkørsel forbudt skilt....
Måske en sele ville have hjulpet lidt på staklernes hovedpine

Lars

Fra : Benny

Dato : 12-11-06 03:13

"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der skal man altså ikke lige "overse" et indkørsel forbudt skilt....
> Måske en sele ville have hjulpet lidt på staklernes hovedpine

Åh, ja.

Husker tydelig for ca. 20 år siden da jeg gik på Aalborg universitetscenter
og de første BUS-sluser kom frem. En af mine studiekammarater havde lånt
hans forældre Escort.
Om aftenen kørte han samme vej som bussen. Av tror ikke at hans forældre var
glade da sønnike kom tilbage med bilen. Falck brugte en del tid på at løfte
bilen op af det 30 cm dybe hul. Hullet midt i BUS-slusen passede forbavsende
godt til en Escort. Dørene kunne ikke åbnes og hullet var 10 cm længere end
bilen. Den tog en del skade i fronten og den ene side.

Benny

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 12-11-06 11:32

"Benny" <findes ikke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> forbavsende godt til en Escort. Dørene kunne ikke åbnes og hullet var 10
> cm længere end bilen. Den tog en del skade i fronten og den ene side.

Sådan en:

http://www.vejregler.dk/vr/bind2/tvaerprofiler/tvaerprofiler/pics/figur14.jpg

?

Jeg var da ikke klar over, at der findes sådanne i DK.

Vh, Lars.

Fra : Kent Glerup

Dato : 12-11-06 11:45

Jo jo da.

Der er mindst 3 i Herning.

/Kent Glerup

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 12-11-06 13:22

Kent Glerup wrote:
> Jo jo da.
>
> Der er mindst 3 i Herning.
>
> /Kent Glerup

Er der virkelig så mange? Jeg har kun set den nede ved Teknisk Skole,
hvor ligger de andre? Er forøvrigt skræmmende så ofte folk kører i den.
Det sker endda også for busserne

Mvh.
Rasmus

Fra : Kent Glerup

Dato : 12-11-06 13:33

On Sun, 12 Nov 2006 13:21:46 +0100, Rasmus Lauritsen
<rasmus.lauritsen@ggmail.com> wrote:

>Er der virkelig så mange? Jeg har kun set den nede ved Teknisk Skole,
>hvor ligger de andre? Er forøvrigt skræmmende så ofte folk kører i den.
>Det sker endda også for busserne

For enden af Knuthenborgvej.

På Tjelevej mellem Byskov biler og de andre bil forhandlere.

/Kent Glerup

Fra : Il Duce

Dato : 12-11-06 12:14

> http://www.vejregler.dk/vr/bind2/tvaerprofiler/tvaerprofiler/pics/figur14.jpg
>
> ?
>
> Jeg var da ikke klar over, at der findes sådanne i DK.

Så du troede, at det billede du linkede til var fra udlandet men af en eller
anden grund med dansk tekst på skiltene?

--

MVH

Thomas

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 12-11-06 13:29

"Il Duce" <not@valid.dk> writes:

> SÃ¥ du troede, at det billede du linkede til var fra udlandet men af en eller
> anden grund med dansk tekst på skiltene?

....og at linje 2 til Gistrup var på Europaturne?

Fra : Benny

Dato : 12-11-06 13:36

"Il Duce" <not@valid.dk> skrev i en meddelelse

> Så du troede, at det billede du linkede til var fra udlandet men af en
> eller anden grund med dansk tekst på skiltene?
Hej

Det er faktisk ude ved Aalborg Universitetscenter at det der billede er
taget.

Dengang var de faktisk en del dybere.

Benny

Fra : Morten

Dato : 12-11-06 13:49

Findes også i kolding ved storcentret der er vidst flere der er kørt i
Morten

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Niels Pein

Dato : 12-11-06 14:44

"Lars Bonnesen" skrev ...

> Sådan en:
>
> http://www.vejregler.dk/vr/bind2/tvaerprofiler/tvaerprofiler/pics/figur14.jpg

Jeg boede inde på Pontoppidanstræde (sidevejen til højre i billedet lige
efter busslusen) mens den sluse blev bygget. Der var godt nok mange der
kørte i den med større eller mindre skader til følge. Den spærrede for den
direkte vej mellem beboelsesområdet og byen, og krævede at man tog en omvej
på en lille kilometer, så den var ikke populær. Vi fik dobbelt så langt til
den lokale "døgner", Haahr tanken. Jeg kørte motorcykel, så den kunne ikke
stoppe mig.

Folk begyndte efterhånden at køre gennem "parken" ved siden af. Bemærk
stenene og betonpillerne i venstre side af billedet. De blev efter nogen tid
installeret efterhånden som bilisterne blev stadig mere kreative.
--
Mvh. Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX

Fra : Anders Majland

Dato : 12-11-06 18:19

> Jeg boede inde på Pontoppidanstræde (sidevejen til højre i billedet lige
> efter busslusen)

Der boede jeg også et år eller to frem mod 95

> Vi fik dobbelt så langt til den lokale "døgner", Haahr tanken. Jeg kørte
> motorcykel, så den kunne ikke stoppe mig.

Jeg havde kun en cykel med pedaler - men en af kammeraterne havde en 70'er
mercedes taxa, og den var lige bred nok til at kunne køre igennem. Men der
var ikke mange cm dæk på hver side af hullet