Gæt en bil
Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 11:35

Gæt hvilken bil billedet er taget fra

http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/574947.jpg

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-11-06 11:42

Tom wrote:
> Gæt hvilken bil billedet er taget fra
>
> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/574947.jpg

Mondeo...

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 11-11-06 11:57

meddelelse news:4555a90f$0$49197$14726298@news.sunsite.dk...
> Tom wrote:
>> Gæt hvilken bil billedet er taget fra
>>
>> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/574947.jpg
>

> Mondeo...

Ubetinget fra en Fård-vogn, modellen tør jeg ikke gætte på ;).

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-11-06 12:21

Jørgen M. Rasmussen skrev:

> Ubetinget fra en Fård-vogn, modellen tør jeg ikke gætte på ;).

Ubetinget en Deo!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : mfn

Dato : 11-11-06 12:05

Eller måske Escort?

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 12:29

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Eller måske Escort?

Ind til videre har I alle gættet forkert

Jeg forstår slet ikke hvorfor det kun er Ford som buddeme er på

--
Tom

Fra : Max Andersen

Dato : 11-11-06 12:35

Tom wrote:
> Gæt hvilken bil billedet er taget fra
>
> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/574947.jpg
>
> --

Ford Sierra GT ?

Max

Fra : Martin Bak

Dato : 11-11-06 12:32

> Gæt hvilken bil billedet er taget fra
>
> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/574947.jpg

Det kan være taget fra en hvilkensomhelst bil der har holdt ved siden af
liften. Hvilken bil der er på billedet ved jeg heller ikke noget om ;)

Martin

Fra : spamsen

Dato : 12-11-06 00:01

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in message
> [...]
>>

> Det kan være taget fra en hvilkensomhelst bil der har
> holdt ved siden af liften. Hvilken bil der er på billedet
hahah ja den sad jeg også lige og lurede over :)

--
vh.
Flemming

Fra : Max Andersen

Dato : 11-11-06 12:40

Tom wrote:
> Gæt hvilken bil billedet er taget fra
>
> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/574947.jpg

Ved at lege hacker lidt, så har jeg fundet den og mit Ford Sierra GT
gæt var rigtigt :)

Max

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 14:19

"Max Andersen" <max@militant.dk> skrev i en meddelelse

> Ved at lege hacker lidt, så har jeg fundet den og mit Ford Sierra GT gæt
> var rigtigt :)
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=72812

Jep,

Men lidt underligt at se en Sierra med rust i vangerne må man sige

--
Tom

Fra : TDN

Dato : 11-11-06 14:23

> [...]
>
> Jep,
>
> Men lidt underligt at se en Sierra med rust i vangerne må man sige

Det må da være ironisk, det er vel den største dødsårsag på Sierra'en at
vangerne er rådnet op og det er for dyrt at lave men mindre man selv kan.

Mvh
Thomas

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 11-11-06 17:02

> Jep,
>
> Men lidt underligt at se en Sierra med rust i vangerne må man sige

Jeg syntes du skrev det ikke var en Fård-vogn?. Enhver ved da at selv i dag
ruster de som en midt-80'er Fiat el. Öpel ;).

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 18:34

> Jeg syntes du skrev det ikke var en Fård-vogn?. Enhver ved da at selv i
> dag ruster de som en midt-80'er Fiat el. Öpel ;).

Hmm Olsen benægter det da hårdnakket )

--
Tom

Fra : Møller

Dato : 12-11-06 11:42

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> Jeg syntes du skrev det ikke var en Fård-vogn?. Enhver ved da at selv i
dag
> ruster de som en midt-80'er Fiat el. Öpel ;).

Tom skrev: "Jeg forstår slet ikke hvorfor det kun er Ford som buddeme er
på", ikke at det ikke var en fård, men det siger da sig selv, at man holder
på den hest der bar de bedste ods for at vinde

Møller

Fra : Flemming

Dato : 11-11-06 16:02

Max Andersen wrote:

> Ved at lege hacker lidt, så har jeg fundet den og mit Ford Sierra GT
> gæt var rigtigt :)
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=72812

Ja, ja, men det beviser jo ikke hvilken bil billedet er taget _fra_.

Mvh. Flemming

Fra : Max Andersen

Dato : 11-11-06 16:17

Flemming wrote:

> Ja, ja, men det beviser jo ikke hvilken bil billedet er taget _fra_.

nånå, ok. Men hvad har det med noget at gøre...... altså hvilken bil
billedet er taget FRA? hvis jeg sidder og tager et billede i min vectra
er det vigtigt.

eller bytter du om på AF og FRA? Eller noget helt redje?

Men du har ret. den ville ikke holde i en byret.

Max

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-11-06 16:23

Max Andersen skrev:
> [...]
> er det vigtigt.
> eller bytter du om på AF og FRA? Eller noget helt redje?

Han læser blot, ordret, hvad der oprindelig stod.

Og så har han muligvis et problem med at få sat smileys på sine
skriverier. Det vil han så ikke være den første der har.

--
MVH Finn
Mon det er utidig indblanden at forvente at muslimske ledere burde have

Fra : Flemming

Dato : 11-11-06 18:07

Finn Guldmann wrote:

> Og så har han muligvis et problem med at få sat smileys på sine
> skriverier. Det vil han så ikke være den første der har.

Jeg har brugt min kvote .. hehe

Mvh. Flemming

Fra : Madsen58

Dato : 11-11-06 12:57

Tom wrote:
> Gæt hvilken bil billedet er taget fra
>
> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/574947.jpg

Opel model ved jeg ikke, kan være alle modeller.
--
Hilsen Madsen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-11-06 13:52