El rude hejs funker ikke på Opel Agila :
Fra : Lars [6710]

Dato : 10-11-06 23:16

Hej

Her til aften kom min kære hustru og fortalte, at "lige pludselig" (åh
ja.. åh ja..) kunne venstre siderude i hendes bil ikke åbnes.
Det drejer sig om en Opel Agila fra 2003, hvori alt andet ellers er som
nyt ( den har kørt ca 20K ), og højre siderude kan iøvrigt fint åbnes og
lukkes

Har selv testet lidt på det, og når man aktiverer rudehejset sker der
rigtig nok ikke noget, men man kan ligesom se på kontrollamperne i
instrumentbordet, at der trækkes strøm, idet de lyser lidt svagere imens.

jeg troede først at det kunne være en sikring (og vil checke det imorgen
når det er lyst), men med ovenstående iagttagelse er det vel ikke så
sandsynligt ??
Kan el-motoren til rudehejset være stået af/ kortsluttet eller så'n ???

Nogen bud ?

Lars

Fra : Martin Bak

Dato : 11-11-06 02:20

"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse

> jeg troede først at det kunne være en sikring (og vil checke det imorgen
> når det er lyst), men med ovenstående iagttagelse er det vel ikke så
> sandsynligt ??

Det er nærmest udelukket

> Kan el-motoren til rudehejset være stået af/ kortsluttet eller så'n ???
>
> Nogen bud ?

Frost, koldt vejr. udslidte kul (næppe sandsynligt) mekanisk problem.

Under alle omstændigheder noget der kræver at døren splittes ad.

Martin

Fra : Lars [6710]

Dato : 11-11-06 06:59

Martin Bak skrev:

> Frost, koldt vejr. udslidte kul (næppe sandsynligt) mekanisk problem.
>
> Under alle omstændigheder noget der kræver at døren splittes ad.
>
> Martin

Ja jeg må jo nok bare igang med at skille skidtet døren ad

Er det kompliceret ?
Noget man skal overveje inden ?

Lars

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-11-06 10:08

Den Fri, 10 Nov 2006 23:15:44 +0100 sendte "Lars [6710]"
<lars@hoerXXXXlyck.dk> følgende røgsignaler:

>Hej
>
>Her til aften kom min kære hustru og fortalte, at "lige pludselig" (åh
>ja.. åh ja..) kunne venstre siderude i hendes bil ikke åbnes.

Det kunne have været: At det ikke kunne lukkes.

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Lars [6710]

Dato : 11-11-06 17:07

Hr. Jensen skrev:

> Det kunne have været: At det ikke kunne lukkes.

Yessss I know
Det er da en lille trøst

Lars