Gæt en fejl
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-11-06 20:37

Hej

Havde en lille fejl her til aften, efter en tur inde i jem og fusk. Drejer
nøglen med ingen af motorlamperne lyser, dvs. ingen forvarmer, olielampe,
vand eller el lamper lyser. Men der er strøm i blæser, radio og masser af
lys. Hvad mon der var galt, bilen en en Golf 2 Gtd'er.

Stef

Fra : Broegger

Dato : 10-11-06 20:56

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev

> [...]
> olielampe, vand eller el lamper lyser. Men der er strøm i blæser,
> radio og masser af lys. Hvad mon der var galt, bilen en en Golf 2

Tændingslåsen?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-11-06 21:09

> Tændingslåsen?

Nope.

Stef

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-11-06 21:22

Stefan Jacobsen wrote:

> [...]
> olielampe, vand eller el lamper lyser. Men der er strøm i blæser,
> radio og masser af lys. Hvad mon der var galt, bilen en en Golf 2

En sprunget sikring?

Løse forbindelser i/ved instrumentpanelet?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-11-06 21:26

> En sprunget sikring?
>
> Løse forbindelser i/ved instrumentpanelet?

Nope blev også checket.

Stef

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-11-06 21:32

In article <4554e05d$0$144$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> wrote:

> Nope blev også checket.

Gløderør?

Min faders gamle Pajero var pludselig totalt død... det var gløderør der
var færdige..

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Stefan

Dato : 10-11-06 21:41

> Gløderør?

Nope, sådan var det også på den gamle 626'er, gik der 1 var der død løb!

Stef

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-11-06 21:42

Stefan Jacobsen wrote:

> Nope blev også checket.

Stelkablet imellem motor og karosse?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Stefan

Dato : 10-11-06 21:45

> Stelkablet imellem motor og karosse?

Bingo, det var fandenme ikke nemt at se i beragense mørke Så fruen måtte
forbi med at startkabel så den kunne komme hjem!

Stef

Fra : Martin Bak

Dato : 10-11-06 22:10

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

Uffe Ravn skrev:

> Bingo, det var fandenme ikke nemt at se i beragense mørke Så fruen
> måtte forbi med at startkabel så den kunne komme hjem!

Nu skal du ikke miste stelforbindelsen Uffe, men det var da en fin
fejlsøgning ;)

Martin

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-11-06 22:43

Martin Bak wrote:

> Nu skal du ikke miste stelforbindelsen Uffe, men det var da en fin
> fejlsøgning ;)

Elfejl er sjove at finde via Usenet, hvis eller spørgeren er i stand til at
give en ordentlig fejlbeskrivelse.
Samtidigt slipper man jo for at få snavsede fingre.

Denne her lå jo lige til højrebenet

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Stefan

Dato : 10-11-06 22:55

> Denne her lå jo lige til højrebenet

Jo men de andre ting blev alligevel checket først

Stef

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-11-06 23:37

Stefan wrote:

> Jo men de andre ting blev alligevel checket først

Jeps, de giver jo også knapt så sorte fingre
--
Mvh. Uffe Ravn
Der fornyligt købte 1000 engangshandsker til at reparere bil med.

Fra : Dak

Dato : 11-11-06 10:27

> Mvh. Uffe Ravn
> Der fornyligt købte 1000 engangshandsker til at reparere bil med.

Købte? :-/ er de ikke gratis nede i den lokale tank?

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-11-06 21:40

Dak wrote:

> Købte? :-/ er de ikke gratis nede i den lokale tank?

Der er sjældent nogen nå jeg skal tanke diesel.
I øvrigt foretrækker jeg at arbejde med vinylhandsker.

Mvh. Uffe Ravn