cichlide CD-rom
Fra : michael

Dato : 26-06-01 13:48

Jeg har på et tidspunkt hørt at der findes en CD-rom med data over de fleste
kendte cichlider som holdes i akvarier, er der nogen somkender den og evt.
ved hvor man kan anskaffe sig den?

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 26-06-01 15:51

michael skrev i:
> Jeg har på et tidspunkt hørt at der findes en CD-rom med data over de
fleste
> kendte cichlider som holdes i akvarier, er der nogen somkender den og evt.
> ved hvor man kan anskaffe sig den?

Andreas Spreinat har lavet en. Udgivet af Dähne Verlag og hedder Aqualex som
omhandler Malawicichlider. Der er vist også lavet en til Tanganyiaka.
Har selv den med Malawi og den er faktisk temmelig ok

Vh Lasse
www.lassechristiansen.subnet.dk

Fra : Madsen

Dato : 26-06-01 16:22

"michael" <mwma@nne.dk> skrev:

> Jeg har på et tidspunkt hørt at der findes en CD-rom med data over de fleste
> kendte cichlider som holdes i akvarier, er der nogen somkender den og evt.
> ved hvor man kan anskaffe sig den?

Jeg tror også det er Aqualex-cd'en du tænker på. Den kunne jeg
faktisk også godt tænke mig. Er ligeglad med bogen egentlig, men
cd'en kunne være guld at få fingre i. Specielt den med Tankanyika
kunne jeg godt tænke mig. <http://cichlidae.com/reviews/r029.html>

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.