Gummibakke til Seat Altea
Fra : Tue Jensen

Dato : 05-11-06 19:07

Hvor kan jeg finde en gummimåtte, der passer til en Seat Altea? Speederen
går helt til gulvet så, der skal være en udskæring i gummimåtten til
speederen. Jeg har kikket i biltema, men der er ikke plads til speederen,
tilsvarende gør sig gældende hos T-Hansen.
--
Tue

Fra : Brian

Dato : 05-11-06 19:20

"Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> speederen. Jeg har kikket i biltema, men der er ikke plads til speederen,
> tilsvarende gør sig gældende hos T-Hansen.

Har du spurgt hos Seat/SMC?
Hvilken årgang er det?

Fra : Tue Jensen

Dato : 05-11-06 19:59

On Sun, 5 Nov 2006 19:20:06 +0100, Brian wrote:

> "Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Har du spurgt hos Seat/SMC?
> Hvilken årgang er det?

Jeg har ikke spurgt SMC så det er måske en løsning. Det er en årgang 2006.
--
Tue

Fra : Bo Velschow

Dato : 05-11-06 19:31

> [...]
> speederen. Jeg har kikket i biltema, men der er ikke plads til speederen,
> tilsvarende gør sig gældende hos T-Hansen.

Jeg har med stor tilfredshed benyttet Rensi-måtter købt ved den lokale
Point-S / CD-Cardic forhandler. De er "skræddersyede" til de forskellige
bilmodeller, og det har virket perfekt både til min gamle Mondeo Mk II og
til min nuværende Mazda 6.

http://www.biludstyr-shop.dk/ , derefter "Søgning" og skriv "Rensi" i
søgefeltet. Koster 99,95 per stk.

--