Tving Html ind i aspframe
Fra : jensop

Dato : 26-06-01 13:31

Jeg har brug for lidt hjælp. Er der nogen der har en ide om hvordan jeg
tvinger en af mine html sider ind i en bestemt ramme (main) i en asp side?
Det skal jo helst være sådan, at folk der fidner siden via søgemaskiner, får
siden i sine rigtige rammer..

--
/Jens Ole Pedersen
__________________________

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 26-06-01 13:54

On Tue, 26 Jun 2001 14:30:39 +0200, "jensop" <jensop@bigfoot.com> wrote:

> [...]
>Det skal jo helst være sådan, at folk der fidner siden via søgemaskiner, får

Brug noget javascript (news:dk.edb.internet.webdesign.clientside) til at
checke om siden er i framen. Ellers så videresend til
frame.asp?side=densidederskal.loades.

På framesettet skriver du:

<%
If side = "" Then
side = "main.asp"
End If
%>

og så der hvor du inkluderer siden skriver du <%=side%>.

Hvis du har spørgsmål om ASP så spørg i

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/