Den her er vel ikke bovlam?
Fra : Ukendt

Dato : 31-10-06 17:48

Her sidder man og lurer lidt rundt hos gamle venner, for at se, hvad
der står i udstillingen nu om dage og hvad skuer mit øje:
http://billisten.bilinfo.dk/www.storvorde-autocenter.dk/showcars.asp?ID=300300845
Det er da vist lidt af en Mondeo, var det noget, Tom?
--
Ivan Madsen
med en OES i huset

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-11-06 09:23

Ivan Madsen wrote:
> [...]
> http://billisten.bilinfo.dk/www.storvorde-autocenter.dk/showcars.asp?ID=300300845
> Det er da vist lidt af en Mondeo, var det noget, Tom?

Hæ - jeg kørte bag en Audi A3 3,2 Quattro fra ALD udlejning i går. Jeg
anede ikke at Audi lavede dragracere

--
vh
Torben - Audi 80 2,bovlam