Wuhuu... kun en plovmand denne gang. Men h~
Fra : Dak

Dato : 30-10-06 16:18

I mine, ikke tilsigtet, bestræbelser på at få fartbøder i en hvert pengetrin
som studerende, kunne jeg i dag se mig den lykkelige ejer af en fartbøde på
500kr.

Kan så fortælle at billedet er vist taget med et af de nyeste kameraer da
det er meget skarpere end det andet jeg fik. samt det var væsentligt mørkt
her mens det var højlys dag sidst.

Nå men nu mangler jeg jo kun de andre trin.

Men hvad er loftet på en bøde egentligt? nu taler jeg kun om fart...

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-06 16:30

> Men hvad er loftet på en bøde egentligt? nu taler jeg kun om fart...

Mener det var 7.000,- for at køre 200 km/t på motorvej...

/SWP

Fra : Dak

Dato : 30-10-06 17:56

> Mener det var 7.000,- for at køre 200 km/t på motorvej...

Øv... det kan min bil vistnok ikke køre. Nogen som har en bil jeg kan
låne når jeg skal have for 180+km/t?

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 30-10-06 18:32

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> Øv... det kan min bil vistnok ikke køre. Nogen som har en bil jeg kan
> låne når jeg skal have for 180+km/t?

Er du blevet træt af dit kørekort ?
--
ad

Fra : Madsen58

Dato : 30-10-06 18:41

Awul Dasfilshabeda wrote:
> "Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> Er du blevet træt af dit kørekort ?

Det kan være at han mistede det første gang
--
Hilsen Madsen

Fra : Dak

Dato : 30-10-06 20:14

> Det kan være at han mistede det første gang
> --

he he.. nej så galt gik det ikke. kørte vistnok 63km/t i en 50km/t, så måtte
slippe med en hund. Ikke engang nok til et klip så har alle tre endnu.

Fra : spamsen

Dato : 31-10-06 00:14

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote in message

> he he.. nej så galt gik det ikke. kørte vistnok 63km/t i
> en 50km/t, så måtte slippe med en hund. Ikke engang nok
> til et klip så har alle tre endnu.
Dem behøver du slet ikke mere hvis du standses med mere end 160km/t i
Danmark. Men det "lyder" til at det prøver du nok også en dag heh
(flere gange inden for ret kort tid synes man at kunne læse, at du sidder
med ret dårligt, men pi*** dyrt pasfoto :))

--
vh.
Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-06 16:13

spamsen wrote:
> "Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote in message
>
> Dem behøver du slet ikke mere hvis du standses med mere end 160km/t i
> Danmark.

.... på en strækning hvor 130 er lovligt. Det giver meget mening, må man
sige.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : spamsen

Dato : 31-10-06 18:21

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> wrote in
message news:454767e5$0$906$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> ... på en strækning hvor 130 er lovligt. Det giver meget
> mening, må man sige.
Nej egentlig ikke, hvis man forstår din ironi rigtigt :), og man kan jo kun
håbe på de bliver presset af f.eks. frankrig(eu) hvor 130/177 bliver
takseret med 90euro (eller man sparer 11000 og beholder stadig sit kø-kort
og bil..)

--
vh.
Flemming

Fra : Madsen58

Dato : 30-10-06 17:56

Søren Wagner wrote:

> Mener det var 7.000,- for at køre 200 km/t på motorvej...

Se side 11 og 12
http://www.politi.dk/NR/rdonlyres/0C9E9B00-61BB-4884-865E-C2477291CE63/0/p669_0106.pdf
--
Hilsen Madsen

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-10-06 19:10

Søren Wagner wrote:

> Mener det var 7.000,- for at køre 200 km/t på motorvej...

Hvad hvis man kører 300?
Hvad med 200-300 på landevej?

Er det er absolut max for fartbøder, og kan man køre /for/ hasarderet til,
at man kan holde sig inden for det "normale fartbødekatalog"?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 30-10-06 20:38

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hvis man kører 300?
> Hvad med 200-300 på landevej?
>
> Er det er absolut max for fartbøder, og kan man køre /for/ hasarderet til,
> at man kan holde sig inden for det "normale fartbødekatalog"?

Gad vide om 402 km/t giver ubetinget fængselsstraf

Fra : spamsen

Dato : 31-10-06 00:26

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in
message news:454654d9$0$147$157c6196@dreader2.cybercity.dk
> "Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> skrev i en
> meddelelse

Som jeg læser det, 12000.- men der er også noget løn/gage med, mener det er
1månedsløn efter skat?

> Gad vide om 402 km/t giver ubetinget fængselsstraf
Tror, de giver 14.- nede i den lokale jagtklub :)

--
vh.
Flemming