Vinterdæk Lupo 3L
Fra : S@ndman

Dato : 30-10-06 07:48

Hejsa,

Hvor købes de billigste vinterdæk + fælge til en Lupo 3L??

Jimmy

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 30-10-06 07:55

Hej

S@ndman wrote:
> Hvor købes de billigste vinterdæk + fælge til en Lupo 3L??

Hvor i landet? Hvis du tjekker på nettet hvad de skal koste, så kan den
lokale ofte give et næsten ligeså billigt bud.

Bor du i nærheden af Give, så tag Give dæk.

Fra : S@ndman

Dato : 30-10-06 08:37

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message
> [...]
> lokale ofte give et næsten ligeså billigt bud.
>
> Bor du i nærheden af Give, så tag Give dæk.

Bor i Holbæk - men hvad skal prisen være?? Hvor kan finde dæk + fælge?

Jimmy

Fra : Intet Navn

Dato : 30-10-06 11:32

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in news:lYh1h.7$IG.1@news.get2net.dk:

> Bor i Holbæk - men hvad skal prisen være?? Hvor kan finde dæk + fælge?

Du må godt lige poste igen hvis du finder et godt tilbud, da jeg også
kigger efter vinterdæk til 'Sparegrisen' et sted i det vestsjællandske!

/claus

Fra : S@ndman

Dato : 30-10-06 12:36

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> wrote in message

> Du må godt lige poste igen hvis du finder et godt tilbud, da jeg også
> kigger efter vinterdæk til 'Sparegrisen' et sted i det vestsjællandske!

Har umiddelbart fået en pris på 4000,- med stålfælge af min svoger - men han
ringer igen og præciserer det ....

Jimmy

Fra : Jens F

Dato : 30-10-06 14:59

S@ndman wrote:
---snip---
> Har umiddelbart fået en pris på 4000,- med stålfælge af min svoger - men han
> ringer igen og præciserer det ....

Prøv at høre, hvad Give Dækcenter skal have for at levere et sæt hjul
hjemme hos dig.

Har prøvet - var fuldt tilfreds.
--

Jens F

Fra : Jens G

Dato : 30-10-06 17:55

On Mon, 30 Oct 2006 07:47:56 +0100, "S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote:

>Hejsa,
>
>Hvor købes de billigste vinterdæk + fælge til en Lupo 3L??

Er det ikke en lidt speciel størrelse de har?
Prøv:
http://www.3litervaerkstedet.dk/

Jeg ved fra en kollega at de er en del billigere med service end VW,
så måske har de også dæk og fælge?

--
Jens G

Fra : Lasse

Dato : 30-10-06 18:01

> Hvor købes de billigste vinterdæk + fælge til en Lupo 3L??

Kan man overhovedet få vinter-cykelhjul? Tænk, det anede jeg ikke

Spøg til side - men er det ikke meget smalle hjul den har - Og kører den
slags småbiler ikke altid på sådan nogen kombi-dæk der virker både sommer og
vinter? Eller KAN man i hvert fald ikke gøre det?

Lasse

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-10-06 09:14

Lasse wrote:

> Kan man overhovedet få vinter-cykelhjul? Tænk, det anede jeg ikke

Ja da : http://www.peterwhitecycles.com/studdedtires.asp

De bedste er fra Finland (surprise!)

--
vh
Torben

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 31-10-06 09:28

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> Ja da : http://www.peterwhitecycles.com/studdedtires.asp
>
> De bedste er fra Finland (surprise!)

Pigdæk, faktisk. Almindelige vinterdæk giver nok ikke meget mening på
en cykel.

Fra : Kaas

Dato : 31-10-06 21:32

> [...]
> slags småbiler ikke altid på sådan nogen kombi-dæk der virker både sommer
> og vinter? Eller KAN man i hvert fald ikke gøre det?

Lupo 1,2 Tdi (3L bilen) kører på 165/65/14 dæk, om det er smalt, det ved jeg
ikke.