Vinterdæk i DE
Fra : Tue Jensen

Dato : 29-10-06 20:16

Jeg leder efter billige vinterdæk og kikker derfor i Tyskland. Hvilke links
har I til Tyske forhandlere, der sælger vinterdæk i Tyskland?
Jeg har:
www.reifenversand.com/

--
Tue

Fra : co@ch [4130]

Dato : 30-10-06 00:21

"Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> links
> har I til Tyske forhandlere, der sælger vinterdæk i Tyskland?

http://www.daekonline.dk/start.html

Mvh
Bri@n

Fra : Tue Jensen

Dato : 30-10-06 17:04

On Mon, 30 Oct 2006 00:21:18 +0100, co@ch [4130] wrote:

> "Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.daekonline.dk/start.html
>
> Mvh
> Bri@n

Ved ikke om jeg er den eneste der handler i DE. Men umiddelbart kan jeg
spare 1400 kr. ved at handle i DE, hvis jeg ønsker et sæt Toyo SNOWPROX S
952 205/55 R16 91H monteret på stålfælge.
Pris i dk er hentet hos www.daekonline.dk/ ca. 5400 kr.
Pris i de er hentet hos www.reifenversand.com/ ca. 4000 kr.

Ok så skal jeg selv sætte fælgene på bilen.
--
Tue