Finn Guldmann's lastbil
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-10-06 12:08

Rent tilfældigt er jeg kommet i besiddelse af et billede af Finn's nye
lastbil. )

Det kan ses i den binaere gruppe.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 29-10-06 12:14

Folmer Rasmussen skrev:
> Rent tilfældigt er jeg kommet i besiddelse af et billede af Finn's nye
> lastbil. )
> Det kan ses i den binaere gruppe.

Du må havde forvekslet billedet med et af dem du tog af din egen.

Det er jo dig der kommer oppe i de svenske skove hvor de bruger træ til
skurene på kontrolpladserne. ,-)

--
MVH Finn
Mon det er utidig indblanden at forvente at muslimske ledere burde have

Fra : Allan Møller

Dato : 29-10-06 17:59

Hva' med os som ikke kan se de binære grupper ?

Allan

Fra : Mogens...

Dato : 29-10-06 17:58

"Allan Møller" <spam@allanm.dk> skrev i en meddelelse

> Hva' med os som ikke kan se de binære grupper ?

Lige min tanke - men det er som i trafikken:
Ubetænksomme ))))))))))))))))))))))))))
LOL, Folmer
(inden du flipper helt ud eller får maden forkert i halsen)

Fra : Møller

Dato : 29-10-06 18:12

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote in message
> "Allan Møller" <spam@allanm.dk> skrev i en meddelelse

> Lige min tanke - men det er som i trafikken:
> Ubetænksomme ))))))))))))))))))))))))))
> LOL, Folmer

Hvad er den af Folmer har du ikke fjernet al dit skrammel fra
Jokmok-markedet sidste år?
Eller er det moske blevet til en ..
Møller

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-11-06 22:32

On Sun, 29 Oct 2006 16:57:35 GMT, "Mogens..." <no@reply.dk> wrote:

> [...]
>Ubetænksomme ))))))))))))))))))))))))))
>LOL, Folmer
>(inden du flipper helt ud eller får maden forkert i halsen)

Ingen fare.

Hvorfor anskaffer du ikke bare en newsreader der kan det gylle med
binære grupper?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens...

Dato : 01-11-06 22:41

> Ingen fare.

> Hvorfor anskaffer du ikke bare en newsreader der kan det gylle med
> binære grupper?

"Jeg er jo kun en fattig studernede" :)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-11-06 23:22