Noki 6210
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 26-06-01 12:48

Hejsa Ng.

Hvad kan man lave af sjove ting med denne telefon (har datakabel)???

--
Med Venlig Hilsen\Best Regards
Kenneth Koustrup

Primary email: koustrup@paradis.dk

"Danmark har brug for en ny regering -NU"
VENSTRE

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-06-01 15:42

"Kenneth Koustrup" <koustrup@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kenneth Koustrup
>
> Primary email: koustrup@paradis.dk
>
> "Danmark har brug for en ny regering -NU"

Jeg bruger min 6210 til at telefonere med???

Peter Jensen

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 27-06-01 06:10

> Jeg bruger min 6210 til at telefonere med???
>
> --
> Med venlig hilsen
> Peter Jensen

SMART/GENIALT
Uden Dig havde han sikkert aldrig fundet ud af det.

Jeg har jo en 3210 kan man også telefonere med den ???.

Nej det var nok ikke det svar manden ønskede ?
Så jeg tror du skulle være saglig og fortælle manden hvad den ellers kan
hvis du ved det .
Hilsen Lars

Fra : R.A.Nielsen.

Dato : 26-06-01 17:50

"Kenneth Koustrup" <koustrup@privat.tele.dk> skrev:

> Hvad kan man lave af sjove ting med denne telefon (har datakabel)???

Kik en uge eller 2 tilbage i gruppen, så vil du finde op til flere svar
på dit ? !

--
Venlig hilsen: Rasmus.