Billige Alufælge - problemer ?
Fra : Jesper

Dato : 28-10-06 09:40

Hej

Superdæk har et sæt simple, men ganske nydelige 15T alufælge af mærket
Mega til salg for 2200,- v. samtidig køb af vinterdæk - til sammenligning
koster et sæt stålfælge 2000,- derude .

Jeg havde tænkt mig at købe sådan et sæt, sammen med et sæt Michelin Alpin
A3 195/65T 15 vinterdæk til 3300,-.
Er der nogle problemer, med sådan nogle billige alufælge sammenlignet med
stålfælge ?

På forhånd tak

Jesper

Fra : Lars Knudsen

Dato : 28-10-06 10:11

On Sat, 28 Oct 2006 10:39:43 +0200, "Jesper " <spam@me.com> wrote:

> [...]
>A3 195/65T 15 vinterdæk til 3300,-.
>Er der nogle problemer, med sådan nogle billige alufælge sammenlignet med

På min forrige bil havde jeg vinterdæk på et par billige alufælge -
efter to vintersæsoner var de absolut ikke særlig pæne længere og
medtagne af salt. Det kan dog godt være man kan gøre noget for at de
ikke tager skade.

** Lars