Uppsssss....
Fra : BJ

Dato : 27-10-06 17:05

Man skal aldrig vide sig for sikker, når man kører bil i spirituspåvirket
tilstand:

http://ekstrabladet.dk/112/article237557.ece

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : T. Hartung

Dato : 27-10-06 17:23

> Man skal aldrig vide sig for sikker, når man kører bil i spirituspåvirket
> tilstand:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article237557.ece

........ og det er desværre ikke første gang sådan en historie er skrevet om
en politchef!

--
mvh.
T. Hartung

Fra : Bruno

Dato : 27-10-06 20:41

T. Hartung wrote:

> ....... og det er desværre ikke første gang sådan en historie er skrevet om
> en politchef!

Politifolk er også mennesker, så faktisk synes jeg det er glædeligt der
en gang i mellem kommer den slags sager op. Hvis ikke der kom nogle
sager vil det være bekymrende, for så ville der være noget som blev
holdt skjult.

Vi kan heldigvis glæde os over at der her i landet, og de omkring
liggende lande for den sags skyld, er næsten igen korruption, har man
først en gang oplevet hvordan verden virker de steder hvor det er slemt
er det en stor luksus.

Mvh

Bruno

Fra : T. Hartung

Dato : 27-10-06 21:51

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> [...]
> det være bekymrende, for så ville der være noget som blev holdt skjult.

Jeg forstår dig derhen at du mener det er godt at politiet "napper" politiet
og ikke dækker over hinanden - heri er jeg ganske enig. Desværre er der også
eksempler på det modsatte - men det er ikke godt at politiet, politiker
eller dommer bryder lovene - det er bare ikke acceptabelt - "mennesker"
eller ej.
Disse grupper skal_være_foregangsmænd for alle vi andre syndige - man kan
ikke have en dommer til at dømme hvis han selv er dømt for eks. indbrud -
eller end motorsagkyndig uden kørekort p.g.a. sprit/fart - eller en
justistminister med en dom for mandrab o.s.v. ..... men du har ret, systemet
virker da heldigvis oftest - ellers blev du - jeg og en masse andre hurtig
"de små i systemet"

UPS politik er vist ikke her ....... :)