Hvilken forlygte pærer i en Octavia 2003 ?~
Fra : Janner

Dato : 27-10-06 09:25

Skal have kæbt et sæt på vejen hjem fra job men er det H3 eller H4 eller ???
kan i skrivende stund ikke finde de typen ?

Nogen der kan hjælpe ?

/Jan

Fra : John Sahl

Dato : 27-10-06 09:31

http://www.pal-guide.com/scr/

--
John Sahl

Fra : Janner

Dato : 27-10-06 15:59

"John Sahl" <spamcatcher1@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.pal-guide.com/scr/
>
> --
> John Sahl

Takker

Fra : Mogens...

Dato : 27-10-06 20:30

"Janner" <NOTVALID@NOTVALID@NOTVALID> skrev i en meddelelse

> Takker

Ja, jeg har endnu ikke oplevet, at det ikke var nævnt i instruktions-
bogen. Men det ka være, at Skoda er alternativ på området :)

Fra : Kenneth

Dato : 27-10-06 23:38

mon ikke det ikke er en 12 V

Fra : Lars Frandsen

Dato : 28-10-06 04:57

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> "Janner" <NOTVALID@NOTVALID@NOTVALID> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg har endnu ikke oplevet, at det ikke var nævnt i instruktions-
> bogen. Men det ka være, at Skoda er alternativ på området :)

Det er fordi Skoda ikke forventer, det bliver nødvendigt at skifte pærerne,
hvorimod et par par franske mærker har det stående på forsiden af
instruktionsbogen.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Janner

Dato : 28-10-06 10:50

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er fordi Skoda ikke forventer, det bliver nødvendigt at skifte
> pærerne, hvorimod et par par franske mærker har det stående på forsiden af

Ja historien er faktsk at de nuværende forlyge pærer har holdt fra bilen var
ny i 2003 og kørt ikke mindre end 128000 km.... og ja de er ikke sprunget
endnu men er sikkert ved at miste en del af deres lysstyrke.

Før Octaviaen havde vi en Pug 307 og der var man heldg hvis et sær pærer
holdt 2 måneder

/JAn

Fra : Møller

Dato : 28-10-06 21:38

"Janner" <NOTVALID@NOTVALID@NOTVALID> wrote in message

> Før Octaviaen havde vi en Pug 307 og der var man heldg hvis et sær pærer
> holdt 2 måneder

Der må være noget i vejen med min 306, nu har de 4 forlygteglødelamper holdt
80.000 så mon jeg ikke bør reklamere over dem, de burde jo være brændt over
for lang tid siden

Møller

Fra : Janner

Dato : 29-10-06 08:29

> [...]
> holdt
> 80.000 så mon jeg ikke bør reklamere over dem, de burde jo være brændt

Nu er du jo som du selv skriver ejer en 306 hvilken er fra de gamle årgange
før PSA fik alle problemerne med deres elektronik

.... og vær du glad for det for vores 307 var en dyr fornøjelse i pærer