Session
Fra : Frank Nørvig

Dato : 26-06-01 12:46

Hejsa

Er der nogen der kender et par sites med eksempler på brugen af Session
under PHP. Jeg er interesseret i at lave et login-script som benytter
Session, men jeg har kun PHP-manualen som "lærebog" og der er desværre ikke
overflod af eksempler.

Med venlig hilsen
Frank Nørvig

Fra : Jonas Delfs

Dato : 26-06-01 12:54

"Frank Nørvig" <uzi4u@uzi4u.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> under PHP. Jeg er interesseret i at lave et login-script som benytter
> Session, men jeg har kun PHP-manualen som "lærebog" og der er desværre

Jeg synes nu ellers at manualen er rigeligt, men prøv at se her:
http://razor.dk/php/sessions/

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk
e72bd3e51a7937c87d28b85d677a97b2

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 26-06-01 13:16

"Frank Nørvig" <uzi4u@uzi4u.dk> wrote in
> [...]

>under PHP. Jeg er interesseret i at lave et login-script som benytter
>Session, men jeg har kun PHP-manualen som "lærebog" og der er desværre

Jeg har med succes benyttet dette lille script:
http://damkjaer.net/session_auth.phps

Med lidt tilpasning og hjælp fra manualen, så er man hurtigt igang med et
brugersystem med sessions + cookies.

Kasper Damkjær
www.damkjaer.net